Min älskling tar hela ner i halsen, är grymt skönt och upphetsande. I början av vårat förhållande så kunde hon bara suga halva, men hon har envisats med att få den så långt ner som möjligt. och nu har hon hela och vill gärna ha satsen längst ner i halsen!
Trevligt!
Nu är ju inte detta nån kukmätar-tråd men man undrar ju hur många cm hon får in i käften? En relevant fråga iom trådstarten tycker jag.
Senast redigerad av Adventurer6 2021-04-06 kl. 09:13.
Frun har fått för sig att träna upp det för att imponera på andra, då hon tycker det ser porrigt ut.
Beroende på dagsform kan hon ta nästan hela.
Själv tycker jag inte att det är speciellt skönt med en som kämpar för att få till det.
Dock har jag fått några sköna DT av kvinnor som behärskar tekniken.
De har jag kunnat munknulla som en fitta och de producerar en massa saliv.
Snittet är på 12.9-15cm längdmässigt ett par cm mindre eller större är väl fortfarande normalt kan jag tänka mig.
Som du säger så är ju de flesta tjejer inte inne på detta men blir nyfiken på de som slukar allt...ovanlig talang...
Okej. Jag vet inte hur vanligt det är med tjejer som tar hela i munnen, men är hon tillräckligt sugen på honom så kanske det är vanligt. Eller så tycker vissa bara om det.
Har varit med ca 15 kvinnor varav en har fått ner nästan hela. (19cm) Då jag inte pushat för det så kan det säkert varit fler än henne. Är nöjd så länge det bara inte sugs lite på toppen
Det är ju helt fantastiskt då hon tar hela. Att hon först teasar lite grann runt ollonen och kanten för att sedan sakta, sakta ta in hela. När hon sedan suger från topp till ände fram och tillbaka är det fanimej inte långt ifrån att det går för mig.
Ja, jag har en fantastisk fru som jag har ett grymt härligt sexliv med.
Har märkt att det kommer med ålder. Från 25årsålders så blir det åka av. Det kan även gå under gaging ibland. Speciellt när man facefuckar en kvinna.
Citat:
Ursprungligen postat av LenaPaul
men är det verkligen så skönt?
jag har trott att det där bara är någon idé för att testa om man kan
är pga kräkreflexen som det inte går.. jag tror inte att det är ngt som alla kan lära sig
Det händer mig ibland att jag stöter på tjejer som verkligen är bra på att suga.
Det är inte vanligt, jag skulle säga kanske en på hmm 25? ifs så kan man vara
riktigt grym på att suga kuk utan att ta hela penis ända ner till roten men det jag undrar över
är dessa individer som lyckas med konststycket att köra ner ALLT i truten som en galning
, en och annan kvälvning kan komma och ögonen blir en aning tårögda på dem men långt går det,
och hos en och annan kan man till och med känna deras läppar vid blygdbenet så som att dom skulle
kunnat få ner än mer kuk i halsen...
Kan tillägga att jag har en normal stor, eller lite över medel både på längd och tjocklek men ingen extrem porrfilms monster-cock direkt.
Ni tjejer som klarar av ovanstående, hur fan gör ni? Har ni tränat mkt på det? Hur har ni tänkt?
Typ "- jag ska bli bäst av alla tjejer att suga kuk.." och sen har ni tränat med en banan timvis framför spegeln? (det här är väl knappast en begåvning man föds med?)Pratar ni om era tricks med tjejkompisar? Var det nån som lärde er? Var det en dominant
pojkvän som "tvingade" er att lära er så pass länge så att ni efter ett tag till slut lyckades med det?
Och en fråga till er killar, hur vanligt är det att ni träffar tjejer som lyckats suga av er på det sätt jag nyss beskrev? Ni kanske aldrig ens har upplevt det (än)?
Om ni upplevt det, beskriv gärna mer ingående. Kan vara kul att höra.
Rent spontant så tror jag att detta är ganska ovanligt...en slags talang som väldigt få besitter..
Du kunde ha frågat under avslutningen, men handlar väl kräkreflexer
Kan inte fatta att jag svarar på detta... men i allafall det går att träna upp. Om du tar in den sån långt du kan tills klök reflexen kommer och liksom håller den stilla där tills reflexen går över så kan du gå ytterligare lite längre nästa gång. Jag har dock inte tränat på en banan utan blev "upplärd" av en f d pojkvän.
Jag får dock panik om någon håller emot och liksom tar över - men ett litet tag i håret kan jag tycka är upphetsande om jag själv sen får göra jobbet så att säga.
Finns inget bättre än att få den du har sex med att njuta.
Jag tränade länge och målmedvetet, såg på instruktionsvideor och övade på en frivillig jag hittade. Var ingen naturbegåvning men fick till det till sist. Var jätteviktigt för mig då, lite osäker på exakt varför.