2021-04-06, 05:23
Medlem
Det händer mig ibland att jag stöter på tjejer som verkligen är bra på att suga.
Det är inte vanligt, jag skulle säga kanske en på hmm 25? ifs så kan man vara
riktigt grym på att suga kuk utan att ta hela penis ända ner till roten men det jag undrar över
är dessa individer som lyckas med konststycket att köra ner ALLT i truten som en galning
, en och annan kvälvning kan komma och ögonen blir en aning tårögda på dem men långt går det,
och hos en och annan kan man till och med känna deras läppar vid blygdbenet så som att dom skulle
kunnat få ner än mer kuk i halsen...

Kan tillägga att jag har en normal stor, eller lite över medel både på längd och tjocklek men ingen extrem porrfilms monster-cock direkt.

Ni tjejer som klarar av ovanstående, hur fan gör ni? Har ni tränat mkt på det? Hur har ni tänkt?
Typ "- jag ska bli bäst av alla tjejer att suga kuk.." och sen har ni tränat med en banan timvis framför spegeln? (det här är väl knappast en begåvning man föds med?)Pratar ni om era tricks med tjejkompisar? Var det nån som lärde er? Var det en dominant
pojkvän som "tvingade" er att lära er så pass länge så att ni efter ett tag till slut lyckades med det?

Och en fråga till er killar, hur vanligt är det att ni träffar tjejer som lyckats suga av er på det sätt jag nyss beskrev? Ni kanske aldrig ens har upplevt det (än)?

Rent spontant så tror jag att detta är ganska ovanligt...en slags talang som väldigt få besitter..
Citera
2021-04-06, 05:41
Avslutad
Övning ger färdighet?

Vad som nu är normalstor vet jag inte, men jag är ingen direkt fantast när det kommer till deep throat och hade inte ens försökt ge mig in på det om killen har en grövre kuk i både längd och omkrets.
Citera
2021-04-06, 07:00
Medlem
Dille24s avatar
Sök på how to deap throat. Inte så svårt som det ser ut, jag har testat med en stor banan. Har inte lyckats övertala någon flickvän att göra det tyvärr. Frugan har försökt ett par gånger men klökts och tom kräkt en gång så vi la ner det.
Citera
2021-04-06, 07:17
Bannlyst
Det är inte superovanligt i dag. Man får sätta dem i hårdträning, gärna under en längre period. Man får inte vara kräsmagad om man får lite kräk över sig.

Bra bit över medel storleksmässigt.
Citera
2021-04-06, 07:24
Medlem
Hur många kvinnor har du testat på? Är det ditt mål med varje social kontakt du tar, att få testa om personen kan ta hela din kuk?
Citera
2021-04-06, 08:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av framtidaledare
Hur många kvinnor har du testat på? Är det ditt mål med varje social kontakt du tar, att få testa om personen kan ta hela din kuk?

Jag brukar be dem att suga djupare och ta in hela kuken eftersom jag gillar det.
Varje ny person man har sex med brukar ju även suga.

Hur många? En bra bit över hundra. Ett exakt svar kan jag inte ge dig.

Målet med de jag har sex med är att ha det så skönt som möjligt.
Citera
2021-04-06, 08:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dille24
Sök på how to deap throat. Inte så svårt som det ser ut, jag har testat med en stor banan. Har inte lyckats övertala någon flickvän att göra det tyvärr. Frugan har försökt ett par gånger men klökts och tom kräkt en gång så vi la ner det.

Så klarade du av det?
Citera
2021-04-06, 08:46
Medlem
LenaPauls avatar
men är det verkligen så skönt?
jag har trott att det där bara är någon idé för att testa om man kan
är pga kräkreflexen som det inte går.. jag tror inte att det är ngt som alla kan lära sig
Citera
2021-04-06, 08:58
Medlem
Anledningen till att jag lärde mig det var för att jag ville maxa min mans njutning vid oralsex, både fysiskt, mentalt, och visuellt.

Jag har absolut tränat på det, men en banan ska man inte använda. Med skal på är den för vass, utan skal är det livsfarligt. Det som behövs för träningen är en villig kuk som sitter på en tålmodig man som uppskattar oralsex, tursamt nog hade jag full tillgång till en sådan.

Det handlar om att lära sig kontrollera kräkreflexen, och för mig är det inget problem alls så länge jag själv styr över det. Däremot funkar det inte om mannen försöker trycka sig ner i halsen, då slår överlevnadsinstinkten till och struplocket stänger sig och det gör ont.

Så det är att bara slappna av och njuta som gäller för mannens del vid oralsex från mig, en riktigt skön oralsexupplevelse innehåller ju så mycket mer än att bara ta mannen djupt.
Citera
2021-04-06, 08:59
Medlem
Min älskling tar hela ner i halsen, är grymt skönt och upphetsande. I början av vårat förhållande så kunde hon bara suga halva, men hon har envisats med att få den så långt ner som möjligt. och nu har hon hela och vill gärna ha satsen längst ner i halsen!
Senast redigerad av Pottkusken 2021-04-06 kl. 09:03.
Citera
2021-04-06, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av philophobia
Övning ger färdighet?

Vad som nu är normalstor vet jag inte, men jag är ingen direkt fantast när det kommer till deep throat och hade inte ens försökt ge mig in på det om killen har en grövre kuk i både längd och omkrets.

Snittet är på 12.9-15cm längdmässigt ett par cm mindre eller större är väl fortfarande normalt kan jag tänka mig.

Som du säger så är ju de flesta tjejer inte inne på detta men blir nyfiken på de som slukar allt...ovanlig talang...
Citera
2021-04-06, 09:06
Bannlyst
chansen ökar om du dejtar svärdslukare.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem