• 4
  • 5
2021-05-22, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norrlandsflickan
Exet hade 19-20cm beroende på dagsformen. Jag lyckades, dock med en jävla massa träning men man är ju envis. 😎
Behövde du träna i många år
Citera
2021-05-22, 16:20
Avstängd
Alla som är undergivna gillar detta av olika grad. Skulle säga 50-70% av de jag träffat är i den kategorin att de gillar att gå deep själv, utan att man ber om det eller trycker med hennes huvud.

Men kukstorlek måste du ha väääldigt stor (framförallt lång) innan det blir ett generellt problem för tjejen och hon inte ens kan göra det.

Eftersom huvudproblemet är att vänja sina kräkreflexer som redan kommer av en medelmåttig storlek som är stenhård.
Citera
2021-05-22, 17:46
Medlem
dentages avatar
Du behöver ju inte ens ha en villig man med kuk för att göra ett liknande kräkreflex test. Kan du göra ett hemtest för covid-19 enligt instruktionerna, topsa långt bak i halsen utan att hulka. Då klarar du nog en stor ådrig sak långt ner i halsen.
Citera
2021-08-07, 10:49
Medlem
Xanyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pottkusken
Min älskling tar hela ner i halsen, är grymt skönt och upphetsande. I början av vårat förhållande så kunde hon bara suga halva, men hon har envisats med att få den så långt ner som möjligt. och nu har hon hela och vill gärna ha satsen längst ner i halsen!

Gud så mysigt du skriver! Det är ju verkligen fru material tjejen som du har alltså din lyckliga gubbe
Senast redigerad av Xanyo 2021-08-07 kl. 10:50. Anledning: tillägg
Citera
2021-08-08, 00:18
Medlem
Min kvinna har ingen kräkreflex och har tydligen aldrig haft. Hon kan ta en kuk hela vägen men tyvärr inte min. Hon säger att den är för grov och att det gör ont. Typiskt.
Citera
2021-08-08, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Min kvinna har ingen kräkreflex och har tydligen aldrig haft. Hon kan ta en kuk hela vägen men tyvärr inte min. Hon säger att den är för grov och att det gör ont. Typiskt.
Du har m.a.o. en typisk FB-dase..
Citera
2021-08-08, 00:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Du har m.a.o. en typisk FB-dase..
Det vet jag inte direkt. 18,5 x 14,7 så över medel men ingen jätte. Jag har för övrigt träffat på ett antal som tagit hela.
Citera
2021-08-08, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MannenP
Det vet jag inte direkt. 18,5 x 14,7 så över medel men ingen jätte. Jag har för övrigt träffat på ett antal som tagit hela.
Då skulle du dejta denna tjej https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-storsta-mun-/
Citera
2021-08-08, 00:33
Bannlyst
Hur liten kuk har man egentligen om man kan stoppa in hela i munnen lol?
Citera
2021-08-08, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dallasmygel
Då skulle du dejta denna tjej https://www.expressen.se/tv/nyheter/...-storsta-mun-/
Nej tack, hon hade fått kuken att kännas liten
Citera
2021-08-08, 00:37
Medlem
All-the-way-77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XfileDK
Hur liten kuk har man egentligen om man kan stoppa in hela i munnen lol?

Du får fundera på varför fenomenet kallas "deep throat" på engelska.
Citera
2021-08-08, 10:00
Medlem
Mitt ex sköljde ner hela min hammare utan problem och då är jag ändå rätt stor. Hon var ju nyfiken på det och läste, övade. Men tjejer är för det mesta ganska tråkiga och jag vill hävda att de allra allra flesta inte ens försöker göra sig själva som en attraktiv tjej mer än och sminka sig.

Alla killars våta dröm är att ha en porrstjärna i sängen som verkligen tar hand om en, men det är som du säger 1-25 som faktiskt snappat upp detta och försöker.... men så är det väl med allt. Vissa är bara halvdana medelmåttor som inte försöker och det märker man ju på allt man tar sig för och inte minst i arbetslivet.

Ett livslevande exempel vi kan läsa om NU Joel Kinnamans havandes med en tjej. Varför är en Hollywood kändis befäst att träffa en sådan tjej som uppenbarligen verkar krånglig att ha och göra med? Tja, hon försöker och har fattat grejen. Det är såna tjejer som vinner i livet och därför springer Joel efter henne trots att de finns miljoner tjejer han kan välja mellan. Hon står ut på ett eller annat sätt och mycket tror jag handlar om att hon har drivet och vilja inombords att lära sig vad män gillar och vill ha.

TL;DR: de flesta tjejer är precis som de flesta killar, medelmåttor och flimmer gå runt hela sitt liv utan att ge 110% att utveckla sig själv eller gräva i något för att bli bäst/bra.
Senast redigerad av Cheddarjoe 2021-08-08 kl. 10:03.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in