2021-04-07, 16:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustZlatan
Då kan du inte ha missat att den kvinnan har ljugit flera gånger om att hon har blivit våldtagen, trixat med ljudinspelningar osv.

Du får jättegärna berätta var du fått den informationen ifrån. Att en kvinna anmäler flera våldtäkter betyder inte att hon ljuger om flera våldtäkter.
Citera
2021-04-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Supertrevlig att arbeta med men i sängkammaren ett riktigt as.

Njuter av att förnedra tjejer, ett fall av våldtäktsanklagelse där han ska ha tryckt in en tjejs mun in i sin kuk i en park. Ett fall där en regelrätt våldtäkt ska ha skett på ett hotellrum i tron om efterfest. Tredje där han med våld tryckt in sin kuk analt trots att tjejen skrikit nej.

Förnedrat tjejer på olika sätt sexuellt, allt bakom lyckta dörrar. Antagligen via snap eller gått alldeles för långt i sängen. Han är en sadist, sexuell sådan.

Sedan va notoriskt otrogen mot sin exfru, tagit hem tjejer medan hans exfru låg och sov och hade sex i deras bebis rum när bebisen var där. (inte nuvarande.)

Listan kan göras lång.

Edit: Soran älskade att uppträda på nationer för billig peng, gaget tog han ut i sängkammaren och på efterfesterna...

Jag skiter fullständigt att han har varit otrogen. Knullat tjejer i hemmet när frugan låg och sov. Låter vrickat. Att han raggat studentskor på universitetet. Att han knullnat någon och sedan gått över till analsex vete gudarna om det är våldtäkt. Att han påstås vara ett as är irrelevant och samtidigt han verkar kunna vara charmig så att han har fru och sambo. Om jag förstår det rätt så har det funnits två? våldtäktsanklagelser som har varit underlag för åklagaren. Beskrivningarna är vaga och oklart varför de inte lett till åtal. Jag som verkligen inte är insatt blir inte klok på hans påstådda brott. Kan inte folk sluta slänga ut sig olika åsikter om hans person och hans allmänna beteende utan fokusera på hans påstådda brottslighet så kanske det hela klarna lite. Har inte blivit klokare än så länge vad Soran påstås ha gjort gör brottsligt.
Citera
2021-04-07, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konfucius2
Svårt att veta vad som är sant och icke sant. Emellertid, undrar man vad det är för kvinnor som dras till denna snubbe.

En utmärglad kurd, med taliban skägg . Vad är det som lockar dessa kvinnor?

Är det kändisskapet som stigit honom åt huvudet...? Och det som lockar kvinnorna?
Kändisskapet och att han är "söt" och "charmig". Många tjejer gillar hipsterstilen också. Han betraktades väl som lite "cool".
Citera
2021-04-07, 16:44
Medlem
Jag tror många är avundsjuka på honom.
Han började inom arbetarklassen , sedan svingade han sig uppåt och hamnade bland innerstadens elit. Nu har han väl fuck off pengar så han klarar sig. Ja hoppas han inte våldtagit någon bara, för då ska han inte sitta i tv utan i fängelse
Citera
2021-04-07, 16:45
Medlem
carminaburanas avatar
vetefan vad de ville ha sagt med denna dokumentär. Märkligt att hans bästis Betnér inte dök upp.
Hans återtåg på standupscenen var riktigt smärtsam, man fick inte precis blodad tand.
Och att hans flickvän stannat kvar i 3 år, ja vad ska man säga? Love conquers all?

Den var snyggt filmad iallafall.
Citera
Medlem
Citat:
Svårt att veta vad som är sant och icke sant. Emellertid, undrar man vad det är för kvinnor som dras till denna snubbe.

Är det kändisskapet som stigit honom åt huvudet...? Och det som lockar kvinnorna?

Några hundra verkar gått igång på det iaf, jävlar vad han fått ligga 😅
Citera
Medlem
Även om man blir friad för brott. Betyder ju inte det garanterat att man är oskyldig.
Verkligen äcklig journalistik som pågår i det där mupphuset Svt. Allt som ingen rör med tång välkommen in!
Senast redigerad av Silverpondus 2021-04-07 kl. 16:49.
Citera
2021-04-07, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ingakrig
Jag skiter fullständigt att han har varit otrogen. Knullat tjejer i hemmet när frugan låg och sov. Låter vrickat. Att han raggat studentskor på universitetet. Att han knullnat någon och sedan gått över till analsex vete gudarna om det är våldtäkt. Att han påstås vara ett as är irrelevant och samtidigt han verkar kunna vara charmig så att han har fru och sambo. Om jag förstår det rätt så har det funnits två? våldtäktsanklagelser som har varit underlag för åklagaren. Beskrivningarna är vaga och oklart varför de inte lett till åtal. Jag som verkligen inte är insatt blir inte klok på hans påstådda brott. Kan inte folk sluta slänga ut sig olika åsikter om hans person och hans allmänna beteende utan fokusera på hans påstådda brottslighet så kanske det hela klarna lite. Har inte blivit klokare än så länge vad Soran påstås ha gjort gör brottsligt.

Kan vi väl få stoppa in kuken i ditt anus om du anser att det inte är olagligt att göra det ofrivilligt med?

Forcera in våra kukar upp i din mun ofrivilligt med?

Ja, du framstår som en vis man som inte förstår att det är löjligt svårt att bevisa vad som skett bakom stängda dörrar. Trots vittnesmål ifrån kompisar och våldtäktsanklagelserna har kommit ifrån oberoende källor.

Idiot.
Citera
2021-04-07, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Han började inom arbetarklassen , sedan svingade han sig uppåt och hamnade bland innerstadens elit. Nu har han väl fuck off pengar så han klarar sig. Ja hoppas han inte våldtagit någon bara, för då ska han inte sitta i tv utan i fängelse

Svensk komiker med fuck off pengar ? Tror du han är seinfeld eller 🤣
Citera
2021-04-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne

https://www.allabolag.se/5567732762/...ail-aktiebolag

Går jättebra för Sorans företag... Varför tror du "dokumentären" kommer nu?

Han är påväg att bli pank och då har inte ens 2020's redovisning kommit än. Efter skatt och arbetsgivaravgift skulle jag gissa på att företaget är länsat.
Senast redigerad av divadude 2021-04-07 kl. 17:01.
Citera
2021-04-07, 16:58
Medlem
zeligs avatar
Enligt SR så har SVT fått mycket kritik när det gäller ensidigheten i dokumentären:

https://sverigesradio.se/artikel/svt...om-skuldfragan
Citera
2021-04-07, 17:00
Medlem
FFL88s avatar
Citat:

Enda förklaringen måste vara att kvinnorna har lockats av hans kändisskap för hans utseende är väl knappt något som ens hans egen mamma kan kalla för fördelaktigt...
Så visst, det stämmer nog när han kvider ut att det ymmniga knullandet har varit som någon sorts hämnd, tar även för givet att när de villiga kandidaterna till slut började sina så fick han ta till andra "metoder" för att stilla sina djuriska lustar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in