Citat:
Ursprungligen postat av
ingakrig
Jag skiter fullständigt att han har varit otrogen. Knullat tjejer i hemmet när frugan låg och sov. Låter vrickat. Att han raggat studentskor på universitetet. Att han knullnat någon och sedan gått över till analsex vete gudarna om det är våldtäkt. Att han påstås vara ett as är irrelevant och samtidigt han verkar kunna vara charmig så att han har fru och sambo. Om jag förstår det rätt så har det funnits två? våldtäktsanklagelser som har varit underlag för åklagaren. Beskrivningarna är vaga och oklart varför de inte lett till åtal. Jag som verkligen inte är insatt blir inte klok på hans påstådda brott. Kan inte folk sluta slänga ut sig olika åsikter om hans person och hans allmänna beteende utan fokusera på hans påstådda brottslighet så kanske det hela klarna lite. Har inte blivit klokare än så länge vad Soran påstås ha gjort gör brottsligt.
Kan vi väl få stoppa in kuken i ditt anus om du anser att det inte är olagligt att göra det ofrivilligt med?
Forcera in våra kukar upp i din mun ofrivilligt med?
Ja, du framstår som en vis man som inte förstår att det är löjligt svårt att bevisa vad som skett bakom stängda dörrar. Trots vittnesmål ifrån kompisar och våldtäktsanklagelserna har kommit ifrån oberoende källor.
Idiot.