Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-17, 12:52
Medlem
StigHelmutts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Vad menar du?
Ska varje liten touchdown resultera i ungar menar du?

Han kanske bara gillar att ligga och kändisskapet har gett honom fler möjligheter till det?
Det är ganska många kändisar som i alla tider haft det som ett av målen med att lära sig gnida gura, eller humpa bas.

Det var ett svar på ett inlägg som menade att "survivor of the strongest species" låg bakom och skulle vara så naturligt och bra
Citera
2021-04-17, 12:54
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
https://www.expressen.se/noje/soran-ismail-svarar-pa-bianca-kronlofs--kritik-inte-alls-som-jag-tankt-mig-/

Systrarna Kronlöf, framlyfta av Hanna H på Morgonpasset och sedan till SVT för att producera skit. Nu vill Bianca göra sig relevant, på Sorans bekostnad. Fenomenet "att använda annans metoo-olycka för att posera, profitera och marknadsföra den egna personen" är något man borde prata mer om...

Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Vad i helvete har Bianca ens med det här att göra? Förstår att man som kvinna och man tar illa vid sig av dokumentären men är genuint nyfiken på varför de har avtalat ett möte, ska han be om ursäkt till Bianca?
Kan tänka mig att detta är språngbrädan i Biancas komikerkarriär.

Usch, eller hur. Håller med er. Alltså man kräks ju.🤮
Senast redigerad av dialektiker 2021-04-17 kl. 13:00.
Citera
2021-04-17, 13:01
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
https://www.expressen.se/noje/soran-ismail-svarar-pa-bianca-kronlofs--kritik-inte-alls-som-jag-tankt-mig-/

Systrarna Kronlöf, framlyfta av Hanna H på Morgonpasset och sedan till SVT för att producera skit. Nu vill Bianca göra sig relevant, på Sorans bekostnad. Fenomenet "att använda annans metoo-olycka för att posera, profitera och marknadsföra den egna personen" är något man borde prata mer om...
Håller inte med om att det görs på Sorans bekostnad, han har redan sabbat för sig själv och har inget vidare namn eller karriär.
Tänker mer på att Bianca försöker göra en karriär på Sorans offer, vem har gett Bianca tolkningsföreträdet här? Varför ska hon av alla kvinnor, ink offer, diskutera saken i ett möte med Soran?
Känns mest som att hon tog initiativet till mötet och att Soran kände sig tvingad att gå med, fastän han inte är skyldig henne ett skit.
Citera
2021-04-17, 13:06
Medlem
Ograsts avatar
SI är så desperat och orolig över att inte släppas in igen. Låt honom stå fortsatt utanför.

https://www.instagram.com/p/CNvKwu8Bz9a/
Citera
2021-04-17, 13:27
Medlem
Sven-Gustafs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
SI är så desperat och orolig över att inte släppas in igen. Låt honom stå fortsatt utanför.

https://www.instagram.com/p/CNvKwu8Bz9a/
Ismails text kopierad nedan. Bianca, domaren, har gått med på att förhandla med Soran, skurken. Ökar det hennes auktoritet eller kommer hon bara att smutsa ned sig? Soran kan inte förlora på det, varje litet steg räknas i hans läge, såvida inte Bianca också utvisas socialt.

"Jag har läst det öppna brevet till mig från @biancakronlof och jag tycker att det är både viktigt och väl skrivet. Jag har kontaktat Bianca och vi har bestämt att ses för att prata så fort tillfälle ges. Jag ser fram emot det.

Jag har också insett på en del reaktioner att jag nog behöver förtydliga en del saker angående dokumentären.

Under stora delar av mitt vuxna liv har jag levt måttlöst och exceptionellt när det handlar om mina sexuella relationer till kvinnor. Jag förstår att det jag gjort inte har varit normalt. Jag förstår också hur jag uppfattas och att människor ifrågasätter min kvinnosyn.

Under tre år har jag haft gott om tid att tänka över och reflektera kring mitt tidigare sätt att leva i allmänhet och de händelser som lett fram till dagens situation i synnerhet. Det finns väldigt mycket som jag ångrar och som jag hade gjort ogjort om det varit möjligt att gå tillbaka och ändra i historien. Jag vill samtidigt säga att jag aldrig har gjort något som jag har trott har varit emot någons vilja, och det jag gjort har aldrig varit mot någons tillåtelse.

Anklagelserna mot mig är allvarliga och för mig är det självklart oacceptabelt att gå över samtyckets gräns. Jag önskar verkligen att anmälningarna hade resulterat i rättegång där fallen hade kunnat prövas rättvist, men det blev inte ens ett åtal. Något alla parter förlorar på.

Men de anklagelser som riktats mot mig handlar ju inte om vad jag har uppfattat eller upplevt. Tvärtom. Jag varken kan eller vill ta ifrån andra människor sina upplevelser. Även om jag alltid har varit övertygad om att vi har velat samma saker, så har jag bevisligen haft fel ibland. Konsekvensen av de misstagen är att jag har gjort några människor väldigt illa, och för det är jag väldigt ledsen.

Jag förstår att jag uppenbarligen gjort en del kvinnor väldigt illa, och för det är jag väldigt ledsen. De personer som jag sårat vill jag förbehållslöst be om ursäkt till eftersom jag aldrig varit ute efter att såra någon.

Till er som tvekar så kan jag bara säga att jag förstår det, men jag kan idag inte göra annat än att ta ansvar för det jag har gjort och förändra mitt sätt att leva så det inte upprepas.
Ta hand om varann❤"
Citera
2021-04-17, 16:55
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
"Hej @soranismail Det gör mig så jävla ledsen att se hur dåligt du mått och fortfarande verkar må. Men mitt i programmet måste jag stänga av för att jag bokstavligen håller på att kräkas. Hela min kropp reagerar. Nu kommer det svåra, för det här programmet handlar inte bara om dig Soran. Mitt illamående börjar när @ozznujen@mansmoller och @appelstoffekommer in"

Jag är man och hela min kropp reagerade inte! (skryt!) jag använder intellektet istället,
så vad är för fel? på dig då Bionca
Citera
2021-04-17, 16:59
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Jag spyr över Sorans försök till att ursäkta sig. Om något så normaliserar man våldtäkter på det här sättet. Allt är ok, bara du ber om ursäkt?? Snart likställs våldtäkter med en lindrigare oförrätt. Endast i Sverige. Våldtäktslandet nummer 1.
Citera
2021-04-17, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av eva89
Fast det är ju just det som bevisas - att han är en typisk babbe,
att han är sin kultur,
att han, hur gärna han än skulle vilja, inte kan bli ens kulturellt svensk.
Och det trots att han gått i svensk skola.

Han sitter där, svävar på målet, och ska bekänna sina synder.
Men inte ens det kan han, för han förstår inte vilka synderna är,
han vet bara att vi inte gillar det han gjort.

Så han slänger ur sig, på måfå, sånt han vet kan passera som bdsm;
piskat, bundit.
Är noga med att han inte ser ner på homosexuella och andra sexuella särlingar;
sex med hundratals personer.
Han är lekfull;
har spelat granne, brandman (han sa nog inte brandman, nån slags självinsikt har han).

Sen tar han det som är naturligt för honom, för dom:
Han förnedrar svenskans hår,
det som för dom symboliserar mig, oss:
Horan

Finns hundratals etniskt svenska kvinnohatare här på Flashback också som är oerhört fokuserade på att "ta henne i tvåan" eftersom det gör lite ont och är förnedrande. Skulle en sån jävel bli kändis skulle det gå minst lika illa som för Soran.
Citera
2021-04-17, 17:14
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bridge
Bland det sämsta som någonsin produceras. Tror de inte ens gick på svt utan direkt till svtplay i arkivet. 😀 Var som en högstadieklass som skrivit sketcher till en julshow. In och titta 😀😃😄😃😀
Jag minns min första avsaknad av burkskratt
Citera
2021-04-17, 17:17
Medlem
Sorans hårgelé går snart att köpa i en affär nära Dig - åtminstone om Du bor i centralort. Endast 949:- per 20 milligram kurdsperma....
Citera
2021-04-17, 17:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buzzerbuzzer
Nån sa att nu blir det kortslutning hos pk-eliten.. Malin Wollin på Aftonbladet drog ihop en krönika om Soran och det enda hon fick fram va ”snäcka” 😂😂
Vad betyder snäcka? här, det är väl en synonym för "fitta" bara?
Citera
2021-04-17, 17:23
Medlem
Selmaskusins avatar
Soran säger att han, efter att blivit känd, varit med 100 svenska tjejer. Har svårt att ta in detta. Han är samma person även sen han blev känd, men då plötsligt åker trosorna av. Han är inte särskilt stor och stark. Varför har de i så fall låtit honom göra saker som de i skenet av metoo inte tycker är ok, längre? De hade väl lätt kunnat ge han en örfil eller en spark i skrevet eller bara sagt, "nej, den där dörren är stängd". Kan nån förklar för en som int begrip.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in