• 6
  • 7
2021-04-13, 09:05
Medlem
inotropic99s avatar
Tjejen hade ett liv innan dig. Det får du inte glömma. Vissa tjejer/kvinnor reagerar dåligt när deras rutiner ändras för män. Kär elller inte. Så är det bara. Det är så för vissa män också självklart.

Sen att du känner att du är mer kär i henne än vad hon är kan stämma. Då får du inse faktum att om inte kärleken matchar så är det nog så att den inte matchar och ditt inre försöker få dig att förstå.

Kan också vara så att hon bara har dig i bakfickan för att umgås när hon har tråkigt och får sina behov någon annanstans.

Några tips;

1. Sluta skriv till henne helt och hållet. Få henne att känna sig oprioriterad. Så får du se ifall hon bryr sig över huvudtaget.

2. Världen är fulla av kvinnor som kan matcha dina känslor bättre.

3. Påminn dig själv om att du är en man. Män suktar inte för kvinnor.
Citera
2021-04-13, 22:31
Medlem
Paus=slut

ts är ung och unga ska leva livet. ts kärlek är ung och vill leva livet med sina vänner. Kärlek gör ont. Man går på några minor innan man hittar rätt, sånt är livet. Glöm henne. Hon är inte din... Tjejer gillar inte bekräftelsebehov särskilt inte från potentiella partners som de då ser som betahannar, som den svaga länken. Om jag vore ts skulle jag inte kontakta henne. Skulle hon mot förmodan kontakta dig låt henne inte diktera några som helst villkor då du riskerar bli en 'dörrmatta'. Paradoxalt nog kommer hon, om hon verkligen är intresserad, att komma efter dig ju mindre intresserad du verkar. Det är ett spel...

Så till den goda nyheten! Det finns massor med fisk i havet! Lev livet!
Citera
2021-04-14, 08:46
Medlem
Undercoverss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Hjälp mig att få lite vett i skallen, pallar inte med dehär.
Den här jäntan är inte intresserad av dig så radera telefonnummer och sluta följ henne på sociala medier och hitta dig en tjej som vill spendera tid med dig istället!
Citera
2021-04-14, 09:10
Medlem
Döda henne och sedan få massor av simps på Flashback att skriva diverse kommentarer i tråden om mordet, såsom "Vila i fred" och "Du förtjänade bättre".

Det är sjukt irriterande att män ska försvara kvinnor som beter sig som svin och sedan när tjejen gör slut med dem ska gå till mig och be om ursäkt. Att blint försvara förkastligt beteenden för att få fitta är nog det mest patetiska evolutionen har åstadkommit.

Skäms era jävla porrberoende medelåldersfetton och misslyckade 20 och 30 åringar som gör allt för fitta. Dessa män skulle låta tjejen tortera deras familj bara för att få fitta. Evolution har varit ett totalt misslyckande.
Citera
2021-04-18, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2PistolerIMinBil
Döda henne och sedan få massor av simps på Flashback att skriva diverse kommentarer i tråden om mordet, såsom "Vila i fred" och "Du förtjänade bättre".

Det är sjukt irriterande att män ska försvara kvinnor som beter sig som svin och sedan när tjejen gör slut med dem ska gå till mig och be om ursäkt. Att blint försvara förkastligt beteenden för att få fitta är nog det mest patetiska evolutionen har åstadkommit.

Skäms era jävla porrberoende medelåldersfetton och misslyckade 20 och 30 åringar som gör allt för fitta. Dessa män skulle låta tjejen tortera deras familj bara för att få fitta. Evolution har varit ett totalt misslyckande.
Shit
Citera
2021-05-12, 20:33
Medlem
Pojkar o flickor. Hon står på sina äckliga knän o kryper tillbaka🤣
Citera
2021-08-20, 16:34
Medlem
Visade sig att hon har borderline, hon berättade inte om det för mig förrens någon månad sedan (ja jag tog henne tillbaka) nu är det samma visa igen och har lämnat henne. Kommer inte ta tillbaka henne då jag vet att hon lider av borderline nu. Det förklarar varför hon lämnade mig första gången, att hon blev rädd att jag skulle lämna henne för att jag behandlade henne "för bra" i hennes ögon. Hon hamnar tydligen i en dimma av tomhet/psykos var tredje månad som håller i ungefär en månad där hon inte känner känslor alls. Det förklara även den psykiska jävla terrorn.

Har alltså sagt upp kontakten och kommer aldrig träffa människan igen. Om någon undrade.
Citera
2021-08-20, 19:44
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Visade sig att hon har borderline, hon berättade inte om det för mig förrens någon månad sedan (ja jag tog henne tillbaka) nu är det samma visa igen och har lämnat henne. Kommer inte ta tillbaka henne då jag vet att hon lider av borderline nu. Det förklarar varför hon lämnade mig första gången, att hon blev rädd att jag skulle lämna henne för att jag behandlade henne "för bra" i hennes ögon. Hon hamnar tydligen i en dimma av tomhet/psykos var tredje månad som håller i ungefär en månad där hon inte känner känslor alls. Det förklara även den psykiska jävla terrorn.

Har alltså sagt upp kontakten och kommer aldrig träffa människan igen. Om någon undrade.

Uppskattat med uppdateringar på såna här trådar. Skönt också för dig kunna gå vidare och slippa tänka ”tänk om”.
Citera
2021-08-20, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnodKatod
Uppskattat med uppdateringar på såna här trådar. Skönt också för dig kunna gå vidare och slippa tänka ”tänk om”.

Yes! har skapligt svagt psyke jag med så har tagit rätt mycket stryk faktiskt. Men men, life lesson, jiddra INTE med borderlinebrudar.
Citera
2021-08-21, 10:44
Medlem
I samtliga av mina bra förhållanden så har både jag och tjejen velat umgås dygnet runt under nyförälakelsefasen så det är en ganska bra indikation på att något är fel om så inte är fallet.
Citera
2021-08-21, 14:44
Medlem
Paus i ett förhållande...

Bara desperat som går på sånt larv o skitsnack.
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in