2021-04-11, 16:54
Medlem
CC75s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Tycker bara att det är dåligt att man inte pratar ut om sånt istället för att komma med bortförklaringar och spela nåt spel med att jag inte ska höra av mig. Aja man lär sig av misstag..

Några saker att fundera på för dig (och alla andra). Taget från kommentarsfältet på ett klipp på YT från Fresh&Fit

1. Ignore her words focus on her actions
2. Don’t chase women become the man that women will pursue
3. Women you previously pursued and got rejected by Will later be interested when they see you have a different woman
4. Women think about marriage as a wedding day and not a lifetime supporting and respecting their man
5. Embrace rejection it will make you stronger
6. Disdain women who rejected you, ignoring them is the best revenge
7. The more attractive she is the harder you have to be, DONT SIMP
8. Stay away from single mothers
9. Prioritise your appearance no matter what
10. Never fully commit
11. Don’t share your weaknesses with a woman, seek professional help in a serious rut
12. Women cheat more than men, don’t let her accusations blind you
13. Be low tolerance, be ready to walk away at any given moment
14. Don’t be bitter, accept female nature and adjust
15. Keep playing the game and make it difficult. People come back to difficult games to try and beat it, easy games get played once and put on the shelf

// CC
Citera
2021-04-11, 16:57
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Tycker bara att det är dåligt att man inte pratar ut om sånt istället för att komma med bortförklaringar och spela nåt spel med att jag inte ska höra av mig. Aja man lär sig av misstag..

Ja, ditt misstag är att du är för needy. Det är tjejen som ska vilja träffa dig. Inte tvärtom.

När hon var lite off så skulle du ignonerat henne i någon vecka. Det var din enda chans då du fuckat upp attraktionen sen tidigare med ditt beteende. Låtit henne fantisera om vad du gör, kanske att du knullar andra honor, eftersom du är bättre än henne.

Istället försökte du förhandla fram träffar på hennes villkor. Dvs. du visade att du är desperat och att hennes värde är högre än ditt.

Rekommenderar att du läser The Rational Male. Om du vill lära dig på riktigt.

p.s. Hon får garanterat kuk av någon annan. Troligtvis varje gång hon är på landet. Kanske oftare. Du borde blocka och ghosta henne på alla plattformar omgående.
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-11 kl. 17:02.
Citera
2021-04-11, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Ja, ditt misstag är att du är för needy. Det är tjejen som ska vilja träffa dig. Inte tvärtom.

När hon var lite off så skulle du ignonerat henne i någon vecka. Det var din enda chans då du fuckat upp attraktionen sen tidigare med ditt beteende. Låtit henne fantisera om vad du gör, kanske att du knullar andra honor, eftersom du är bättre än henne.

Istället försökte du förhandla fram träffar på hennes villkor. Dvs. du visade att du är desperat och att hennes värde är högre än ditt.

Rekommenderar att du läser The Rational Male. Om du vill lära dig på riktigt.

p.s. Hon får garanterat kuk av någon annan. Troligtvis varje gång hon är på landet. Kanske oftare. Du borde blocka och ghosta henne på alla plattformar omgående.

De latch, sån lättnad att skiten e över bara, dehär e nytt för mig bara då jag inte har behövt göra såhär med mina ex för att det har fungerat rätt bra.
Senast redigerad av snd1 2021-04-11 kl. 17:23.
Citera
2021-04-11, 18:30
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
De latch, sån lättnad att skiten e över bara, dehär e nytt för mig bara då jag inte har behövt göra såhär med mina ex för att det har fungerat rätt bra.

Verkar inte vara latch med tanke på att du agerar tvärtemot hur man bör.
Citera
2021-04-11, 18:50
Medlem
nullums avatar
Citat:
Uppdatering, jag fick nog.

Vi pratade igår om problemet och hon gick med på att faktiskt försöka ses mera och hon sa att hon verkligen hur hon älskade mig och saknar mig så att det ont så det kändes faktiskt på riktigt, och att vi ska ses när hon kommer hem från sitt landställe. Jag har försökt ändra på mitt schema på jobbet från kväll till morgon bara för att vi ska ha mera tid tillsammans på vardagar eftersom hon alltid åker iväg på helger, vilket förresten var hon som ville. Jag fick äntligen det beskedet för några veckor sedan att jag får det från och med 12e april.

Hon ringde upp mig idag och vi pratade om våra dagar som vi alltid gör, men hon började låta ointresserad direkt som hon hade glömt att vi ens hade pratat igår om allt.

Jag frågade henne om hon hade planer imorgon eftersom hon ville ses så snart som möjligt men hon ska tydligen träffa sina vänner IGEN. Så jag föreslog i veckan då? eftersom jag har fått ett nytt schema och vi kan äntligen ses på vardagar. Hon svarade att vi inte kan sova med varandra på vardagar längre så det blir svårt, så jag sa bara att det är inte det jag är ute efter, jag är uppenbarligen ute efter att få chilla med henne liksom. Men hon svarade bara "jag vet inte vi får se, vi kanske kan ses nästa helg". Då lackade jag ur rejält för vi har inte setts på över 3-4 veckor nu och hon prioriterar bort mig fortfarande.

Jag skriver ett sms till henne att hon ska ringa upp mig efter jag har andats i 10 minuter, hon gör inte det så jag får ringa upp henne och hon svarar inte. Så jag går loss på henne i sms och säger som det är. Att jag försöker till 110% på HENNES villkor (hennes villkor är att vi ska kompromissa om att ses, typ till 2 gånger i veckan om det går) Och att jag böjer mig totalt för denna kvinna. Det svaret jag får tillbaks är "Okej vi skiter i det" som att det var en lättnad för henne att jag sa det.

Riktig jävla horfegis, är så fucking glad att jag har henne ur mitt liv helt ärligt, hur jävla kär jag än är i henne. H O R A

Du behöver ändra din approach helt och hållet. Du ska inte anpassa dig mer än henne. Om du frågar om hon vill ses, varpå hon svarar nej, då lämnar du ämnet direkt och låter henne ta nästa initiativ. Om hon aldrig frågar dig igen så vet du att hon inte är intresserad. En intresserad kvinna kommer att se till att ni ses. Var lite svår. Lägg dig inte som en dörrmatta för henne.

Om du börjar märka att en kvinna börjar tappa lite intresse för dig är det bästa du kan göra att distansiera dig. Ju mer du försöker, desto mindre kommer hon att vilja träffas.
Citera
2021-04-11, 20:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A.way
Jepp, lyssna på denna snubben. Han förstår vad han pratar om 😁

<3

Exakt, o det enda det här bevisar är att det blir tio gånger svårare att få henne på en dejt baserat på hur needy man är..

Eller för att ta det i svenska termer.. Arbeta på ditt tålamod.

Om en tjej säger, ”jag behöver space”. Börja inte ringa och kräva att hon ska svara.
Om tjej säger ”jag vet inte om jag kan träffas denna vecka.”
Svara: okej fine. Men nu ska jag dra iväg o gymma. Puss på rumpan o ha det bra, hör av dig om någonting ändras.”

När hon inte vill, är då du slutar jaga och börjar fokusera på något annat.

”She asked me for space, so i gave her the universe.”

Inte: ”She asked me for space, vilket gjorde mig förbannad..”
Citera
2021-04-11, 22:25
Medlem
kromosomtjuven1s avatar
Citat:
Tja boys behöver hjälp

Jag blev störtkär. Har ett väldigt stort problem. Det är i princip omöjligt att kommunicera med henne, jag vill ju såklart spendera all min tid med henne då jag tycker om just henne mest i hela världen men jag förstår ju att man inte kan det, men hon åker konstant till sitt landställe då jag är exkluderad och träffar vänner konstant så det känns som att hon bortprioriterar mig vilket gör mig rätt sårad faktiskt.

Så jag av natur som en vanlig människa som är kär och vill vara med sin partner frågar henne om vi inte kan ses lite oftare och att hon skippar sitt landställe en helg och träffar mig? Vilket jag inte får någon respons på utan bara ett "mm absolut" i telefon, men det sker aldrig så jag fortsätter att fråga henne varför hon aldrig vill ses och får inget svar på det heller. Vi ses kanske 2-4 gånger per månad utan att hon har något större i vägen för sig än att träffa vänner, "ha egentid" och åka till sitt jävla landställe.

Nu till problemet, hon har inte sagt eller visat över huvudtaget att hon tycker att det är jobbigt att jag vill träffas mer och att jag skriver till henne "för ofta" när hon är borta och det kom fram idag då.

Så nu har hon bestämt sig för att andas ifrån mig ett tag eftersom jag är "för på" istället för att försöka lösa problemet. Det jag tycker är konstigt är att hon inte sagt någonting om det och bestämmer sig för att mer eller mindre göra slut vid minsta lilla motgång i ett förhållande. Jag känner att man vill väll ändå spendera ganska mycket tid med den man är nykär i? Känns inte som att det är ömsesidigt.

Så just nu sitter jag bara och väntar på svar från henne, tänkte ge henne till helgen då jag tänker föreslå en träff. Vad tänker ni fbare? Är det värt det eller? Älskar henne verkligen och hon säger att hon älskar mig och att jag är tillräcklig, vilket jag också har ifrågasatt om jag är, för man börjar ju undra.

Hjälp mig att få lite vett i skallen, pallar inte med dehär.

Vi e båda 20 och har varit tsm i 4 månader ungeäfr.

Kan relatera när jag var lite yngre och hade brud.

Och lite som de flesta säger. Ge henne lite space sluta tjata om ni ska hänga/ ses hela tiden. Nu är hennes tid så mycket värd för att du har all tid i världen och inte hon.

Gör så som du gjorde innan ni började träffas. Gymma var med kompisar idk lira cs eller liknade. För nåt gjorde du väl innan?

Även om du inte har nåt för dig så ska du framstå som det för man vill ha det man inte kan få

Och en annan sak som du kan lära dig här när folk säger " Jag vill att min partner ska ha mig som första prioritet"
Det är ingen som vill ha det oavsett vad det säger annars blir det exakt såhär.

Om du frågar hela tiden om ni kan ses eller likande vad får dig att tro att hon kommer föreslå att ni ska ses eller hänga oftare? Hon kan fan skita i att fråga dig för hon vet att du kommer fråga henne ex antal gånger.

Du kväver henne.

Mitt förra ex var som du var. Det kväver en sakta men säkert det blir liksom inte kul blir mer som en tråkig syssla typ.

Om du har killpolare eller nån vettig tjejkompis prata med de inte som du gör här på fb. Utan mer att om ni ska ses eller liknade ockupera din tid. Lev lite för fan.

Ge henne så mycket space/ ingen kontakt som du kan och så tar du det gånger 100. Slå av notiser från alla sociala medier etc. Fan stäng av telefonen. Stryp all kontakt låt henne komma till dig.

Du jagar inte en katt utan du låter den komma till dig...

Och nej jag vet vad du tänker du får inte ens använda röksignaler för kommunicera med henne.

För just nu gräver du dig din egna grav.

Och jag vet också du tänker och känner just nu.... att du förlorar henne

Samt att du vill förklara din kärlek till henne och prata med henne men gör exakt motsatsen om hon vill ha space så ger du henne det.

Men bara om hon vill det att hon säger det till dig inte att hon börjar skriva om några dagar och du tror att det är fritt fram att gå tillbaka till Mr.Needy.

Bete dig som en man med hög status även om du inte har det.

Gör nåt fördjupar dig inom nåt ämne. Gå till gymmet etc. Allt för att inte tänka på henne just nu och vad hon kanske tänker/känner... Okej?

Håll oss uppdaterade för att hålla dig på den rätta spåret. Jag tror på dig
Citera
2021-04-12, 10:33
Medlem
nullums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kromosomtjuven1
Kan relatera när jag var lite yngre och hade brud.

Och lite som de flesta säger. Ge henne lite space sluta tjata om ni ska hänga/ ses hela tiden. Nu är hennes tid så mycket värd för att du har all tid i världen och inte hon.

Gör så som du gjorde innan ni började träffas. Gymma var med kompisar idk lira cs eller liknade. För nåt gjorde du väl innan?

Även om du inte har nåt för dig så ska du framstå som det för man vill ha det man inte kan få

Och en annan sak som du kan lära dig här när folk säger " Jag vill att min partner ska ha mig som första prioritet"
Det är ingen som vill ha det oavsett vad det säger annars blir det exakt såhär.

Om du frågar hela tiden om ni kan ses eller likande vad får dig att tro att hon kommer föreslå att ni ska ses eller hänga oftare? Hon kan fan skita i att fråga dig för hon vet att du kommer fråga henne ex antal gånger.

Du kväver henne.

Mitt förra ex var som du var. Det kväver en sakta men säkert det blir liksom inte kul blir mer som en tråkig syssla typ.

Om du har killpolare eller nån vettig tjejkompis prata med de inte som du gör här på fb. Utan mer att om ni ska ses eller liknade ockupera din tid. Lev lite för fan.

Ge henne så mycket space/ ingen kontakt som du kan och så tar du det gånger 100. Slå av notiser från alla sociala medier etc. Fan stäng av telefonen. Stryp all kontakt låt henne komma till dig.

Du jagar inte en katt utan du låter den komma till dig...

Och nej jag vet vad du tänker du får inte ens använda röksignaler för kommunicera med henne.

För just nu gräver du dig din egna grav.

Och jag vet också du tänker och känner just nu.... att du förlorar henne

Samt att du vill förklara din kärlek till henne och prata med henne men gör exakt motsatsen om hon vill ha space så ger du henne det.

Men bara om hon vill det att hon säger det till dig inte att hon börjar skriva om några dagar och du tror att det är fritt fram att gå tillbaka till Mr.Needy.

Bete dig som en man med hög status även om du inte har det.

Gör nåt fördjupar dig inom nåt ämne. Gå till gymmet etc. Allt för att inte tänka på henne just nu och vad hon kanske tänker/känner... Okej?

Håll oss uppdaterade för att hålla dig på den rätta spåret. Jag tror på dig

Bra tips och tankesätt, men dessvärre har TS och hans tjej redan delat på sig:

Citat:
Uppdatering, jag fick nog.

Vi pratade igår om problemet och hon gick med på att faktiskt försöka ses mera och hon sa att hon verkligen hur hon älskade mig och saknar mig så att det ont så det kändes faktiskt på riktigt, och att vi ska ses när hon kommer hem från sitt landställe. Jag har försökt ändra på mitt schema på jobbet från kväll till morgon bara för att vi ska ha mera tid tillsammans på vardagar eftersom hon alltid åker iväg på helger, vilket förresten var hon som ville. Jag fick äntligen det beskedet för några veckor sedan att jag får det från och med 12e april.

Hon ringde upp mig idag och vi pratade om våra dagar som vi alltid gör, men hon började låta ointresserad direkt som hon hade glömt att vi ens hade pratat igår om allt.

Jag frågade henne om hon hade planer imorgon eftersom hon ville ses så snart som möjligt men hon ska tydligen träffa sina vänner IGEN. Så jag föreslog i veckan då? eftersom jag har fått ett nytt schema och vi kan äntligen ses på vardagar. Hon svarade att vi inte kan sova med varandra på vardagar längre så det blir svårt, så jag sa bara att det är inte det jag är ute efter, jag är uppenbarligen ute efter att få chilla med henne liksom. Men hon svarade bara "jag vet inte vi får se, vi kanske kan ses nästa helg". Då lackade jag ur rejält för vi har inte setts på över 3-4 veckor nu och hon prioriterar bort mig fortfarande.

Jag skriver ett sms till henne att hon ska ringa upp mig efter jag har andats i 10 minuter, hon gör inte det så jag får ringa upp henne och hon svarar inte. Så jag går loss på henne i sms och säger som det är. Att jag försöker till 110% på HENNES villkor (hennes villkor är att vi ska kompromissa om att ses, typ till 2 gånger i veckan om det går) Och att jag böjer mig totalt för denna kvinna. Det svaret jag får tillbaks är "Okej vi skiter i det" som att det var en lättnad för henne att jag sa det.

Riktig jävla horfegis, är så fucking glad att jag har henne ur mitt liv helt ärligt, hur jävla kär jag än är i henne. H O R A
Citera
2021-04-12, 12:02
Medlem
Instämmer i vissa av kommentarerna. Det låter som en kvinna har skrivit trådstarten. Vill hon inte ses skiter du i henne och går och ligger med lite andra brudar för att ge kuken sitt. Låt henne komma till dig och sluta hör av dig och hunda efter som en jävla mes.
Citera
2021-04-12, 12:04
Medlem
Unisertits avatar
Jag beklagar TS. Vet själv hur det kan vara där, en bra livsläxa för dig. Du känner en sak och agerar instinktivt på det och hon en annan sak. Hon vill inte vara rak för att hon gärna vill slippa såra dig och samtidigt ha kvar dig som en backup eller underhållning för henne och hennes vänner.

Dom flesta går genom detta, det gör oerhört ont men tiden läker alla sår och det finns fler fiskar i havet som dom brukar säga. Mitt råd är att du försöker hålla dig i skinnet och inte hoppa in i plurret direkt med huvudet före. Matcha nästa bruds intresse och dansa med. Det brukar ta ett litet tag längre för tjejer att bli intresserade i jämförelse med en man.

Sedan står man där och blir kvävd själv av hennes enorma intresse. Ja, det är inte lätt. Men skönt iallafall att hon betedde sig så omoget, kommer få dig att gå vidare snabbare då hon ändå inte var bra för dig.
Citera
2021-04-12, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Unisertit
Jag beklagar TS. Vet själv hur det kan vara där, en bra livsläxa för dig. Du känner en sak och agerar instinktivt på det och hon en annan sak. Hon vill inte vara rak för att hon gärna vill slippa såra dig och samtidigt ha kvar dig som en backup eller underhållning för henne och hennes vänner.

Dom flesta går genom detta, det gör oerhört ont men tiden läker alla sår och det finns fler fiskar i havet som dom brukar säga. Mitt råd är att du försöker hålla dig i skinnet och inte hoppa in i plurret direkt med huvudet före. Matcha nästa bruds intresse och dansa med. Det brukar ta ett litet tag längre för tjejer att bli intresserade i jämförelse med en man.

Sedan står man där och blir kvävd själv av hennes enorma intresse. Ja, det är inte lätt. Men skönt iallafall att hon betedde sig så omoget, kommer få dig att gå vidare snabbare då hon ändå inte var bra för dig.

Hade inte pallat en dag till, och kan erkänna att jag har "klängt" lite för mycket men funkar verkligen inte att ses 2-4 gånger i månaden för mig asså. Så hela förhållandet har väll mer eller mindre varit en stor ångestklump. Förklarade sllt jag kände men hon vägrade att försöka kompromissa o blev sur istället så det var lika bra att det tog slut. Skitsamma det går över.
Citera
2021-04-13, 08:47
Medlem
nullums avatar
-
Senast redigerad av nullum 2021-04-13 kl. 09:23.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in