• 1
  • 2
2021-04-06, 00:38
Medlem
Tja boys behöver hjälp

Jag blev störtkär. Har ett väldigt stort problem. Det är i princip omöjligt att kommunicera med henne, jag vill ju såklart spendera all min tid med henne då jag tycker om just henne mest i hela världen men jag förstår ju att man inte kan det, men hon åker konstant till sitt landställe då jag är exkluderad och träffar vänner konstant så det känns som att hon bortprioriterar mig vilket gör mig rätt sårad faktiskt.

Så jag av natur som en vanlig människa som är kär och vill vara med sin partner frågar henne om vi inte kan ses lite oftare och att hon skippar sitt landställe en helg och träffar mig? Vilket jag inte får någon respons på utan bara ett "mm absolut" i telefon, men det sker aldrig så jag fortsätter att fråga henne varför hon aldrig vill ses och får inget svar på det heller. Vi ses kanske 2-4 gånger per månad utan att hon har något större i vägen för sig än att träffa vänner, "ha egentid" och åka till sitt jävla landställe.

Nu till problemet, hon har inte sagt eller visat över huvudtaget att hon tycker att det är jobbigt att jag vill träffas mer och att jag skriver till henne "för ofta" när hon är borta och det kom fram idag då.

Så nu har hon bestämt sig för att andas ifrån mig ett tag eftersom jag är "för på" istället för att försöka lösa problemet. Det jag tycker är konstigt är att hon inte sagt någonting om det och bestämmer sig för att mer eller mindre göra slut vid minsta lilla motgång i ett förhållande. Jag känner att man vill väll ändå spendera ganska mycket tid med den man är nykär i? Känns inte som att det är ömsesidigt.

Så just nu sitter jag bara och väntar på svar från henne, tänkte ge henne till helgen då jag tänker föreslå en träff. Vad tänker ni fbare? Är det värt det eller? Älskar henne verkligen och hon säger att hon älskar mig och att jag är tillräcklig, vilket jag också har ifrågasatt om jag är, för man börjar ju undra.

Hjälp mig att få lite vett i skallen, pallar inte med dehär.

Vi e båda 20 och har varit tsm i 4 månader ungeäfr.
Senast redigerad av snd1 2021-04-06 kl. 01:04.
Citera
2021-04-06, 00:49
Medlem
FladderFarfars avatar
Orkar inte läsa såna där block med text!
Citera
2021-04-06, 00:50
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Tja boys behöver hjälp

Jag blev störtkär. Har ett väldigt stort problem. Det är in princip omöjligt att kommunicera med henne, jag vill ju såklart spendera all min tid med henne då jag tycker om just henne mest i hela världen men jag förstår ju att man inte kan det, men hon åker konstant till sitt landställe då jag är exkluderad och träffar vänner konstant så det känns som att hon bortprioriterar mig vilket gör mig rätt sårad faktiskt. Så jag av natur som en vanlig människa som är kär och vill vara med sin partner frågar henne om vi inte kan ses lite oftare och att hon skippar sitt landställe en helg och träffar mig? Vilket jag inte får någon respons på utan bara ett "mm absolut" i telefon, men det sker aldrig så jag fortsätter att fråga henne varför hon aldrig vill ses och får inget svar på det heller. Vi ses kanske 2-4 gånger per månad utan att hon har något större i vägen för sig än att träffa vänner, "ha egentid" och åka till sitt jävla landställe. Nu till problemet, hon har inte sagt eller visat över huvudtaget att hon tycker att det är jobbigt att jag vill träffas mer och att jag skriver till henne "för ofta" när hon är borta och det kom fram idag då. Så nu har hon bestämt sig för att andas ifrån mig ett tag eftersom jag är "för på" istället för att försöka lösa problemet. Det jag tycker är konstigt är att hon inte sagt någonting om det och bestämmer sig för att mer eller mindre göra slut vid minsta lilla motgång i ett förhållande. Jag känner att man vill väll ändå spendera ganska mycket tid med den man är nykär i? Känns inte som att det är ömsesidigt. Så just nu sitter jag bara och väntar på svar från henne, tänkte ge henne till helgen då jag tänker föreslå en träff. Vad tänker ni fbare? Är det värt det eller? Älskar henne verkligen och hon säger att hon älskar mig och att jag är tillräcklig, vilket jag också har ifrågasatt om jag är, för man börjar ju undra.

Hjälp mig att få lite vett i skallen, pallar inte med dehär.

Vi e båda 20 och har varit tsm i 4 månader ungeäfr.

Ja, är man nykär så vill man tillbringa ALL tid som bara går, med föremålet för den ömma lågan. Man kan förstås vilja vara tillsammans med någon ändå, utan att vara kär, lite småtrevligt och halvljummet; det är inget konstigt eller fel. En besvarad kärlek är inte alla förunnat; för vissa klaffar det aldrig. Och vissa andra kan inte bli kära av rent hormonella orsaker. Men JA svaret på din fråga är: kär är hon inte. Sedan är det upp till dig, om du vill nöja dig med det där.
Citera
2021-04-06, 00:50
Medlem
dengamleDs avatar
Helt omöjligt att läsa, förstår att ni har problem med kommunikationen...
Citera
2021-04-06, 00:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dengamleD
Helt omöjligt att läsa, förstår att ni har problem med kommunikationen...
e pissfull
Citera
2021-04-06, 00:51
Medlem
jackdaniels1098s avatar
1. Jag förstår henne till 100%
2. Du beter dig som en kvinna
3. Du kommer fatta hur det funkar när du vuxit upp
4. Det heter I princip, inte ”in princip”.

Lycka till som singel, testa tinder och ligg av dig lite tills du är på banan och kan agera som mannen i en relation. Då kan du hitta en kvinna som vill ha dig för den du är.
Senast redigerad av jackdaniels1098 2021-04-06 kl. 01:41.
Citera
2021-04-06, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackdaniels1098
4. Det heter I pricip, inte ”in princip”.

Lycka till som singel, testa tinder och ligg av dig lite tills du är på banan och kan agera som mannen i en relation. Då kan du hitta en kvinna som vill ha dig för den du är.

Alright så jag beter mi g s om en kvinna för att jag begär mer tid av henne?
Citera
2021-04-06, 01:01
Medlem
Du får tänka om lite här..

Fundera på varför du jämnt måste hänga.. Är det för att du inte känner dig älskad?

Det märks att du är nykär.. i get it. Men som du håller på så kommer hon att tröttna.

När du tjatar som du gör, så tillför du inte mycket mer än gnäll o en massa drama.
Man kan säga att det du gör just nu, gör att du framstår som en tjej.. o brudar tänder inte på känslomässiga brudar..

Så därför drar hon sig lite undan. Hon känner sig kvävd.

Så istället för att försöka träffa henne mera. Börja tjata, tänka på hur mycket du tycker om henne varje dag.. (vilket gör att du själv blir besatt av att ha mera)
Så backa undan och låt henne komma till dig..

När hon kommer till dig.. då vet du att hon är intresserad.. Det är precis det du vill.
Men istället för o vänta med tålamod o säga ”okej, hör av dig sen.”... så springer du efter henne, och försöker hänga mera.. o det gör henne lite mindre intresserad varenda gång.. hon tycker att det är jobbigt när du tjatar.

Det är okej, du är ung och du är nykär.. det är många som gör det här felet i början.

Men för din egen skull. Ändra ditt synsätt. Man ska inte tjata på någon bara för att få hänga med henne.. Om du känner att du behöver tjata, så är det väl bättre att sluta bry sig o vänta på att hon hör av sig och vill börja hänga med dig?
Citera
2021-04-06, 01:05
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Alright så jag beter mi g s om en kvinna för att jag begär mer tid av henne?

Si, och allt annat du skrev att du sagt och gjort. Hela ditt inlägg skriker needy girlfriend, med den skillnaden att det är en snubbe som författat inlägget. Hon däremot agerar mer som en man enligt vad du berättat. Lite omvända roller alltså.
Citera
2021-04-06, 01:07
Medlem
Tycker som många andra här att du inte har lyckas med att skriva vad du vill säga utan radbyte osv.

Det blir jobbigt att läsa en massa text i en stor röra.

Du skriver som en kvinna. Tror att du egentligen är det, men spelar kille.

Vi experter här på flashbackk vill såklart hjälpa till ibland, men det ska inte behöva bli för ansträngande att läsa.
Citera
2021-04-06, 01:09
Medlem
Citat:
Si, och allt annat du skrev att du sagt och gjort. Hela ditt inlägg skriker needy girlfriend, med den skillnaden att det är en snubbe som författat inlägget. Hon däremot agerar mer som en man enligt vad du berättat. Lite omvända roller alltså.

Yes, behövde lite ärlighet, tack.
Citera
2021-04-06, 01:12
Bannlyst
Citat:
4. Det heter I pricip, inte ”in princip”.

Det heter i princip, inte ” i pricip ” mongo.

Ts... så ni träffas bara 2 gånger i månaden? Snacka om att vara ett mongo. Du fattar väl att hon uppenbarligen inte är intresserad av dig? Ingen som är intresserad av någon skulle bete sig som hon gör.

1. Hon träffar dig endast 2 gånger per månad.
2. Hon blir sur över att du vill träffa henne mer.
3. Hon väljer att ” ta en paus ” för att du enligt henne är ” för på ”...

Hon är inte kär i dig och det skulle inte förvåna mig om hon har sexuellt umgänge med någon annan än du... har du inte tänkt på detta? Gör slut på eran relation och hitta en bättre, för vemsomhelst är bättre än den skatan.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in