Citat:
Ursprungligen postat av
KarimBenzema9
Varför skulle det ens ske?
Det är ju detta jag har sagt hela tiden. Hon vill uppenbarligen inte träffas, alternativt så träffas de alldeles för lite.
Gör slut på relationen.
Jag har sett många 50 åringar som beter sig sådär, det är alltid något drama.
Och ska man göra slut så gör slut isåfall. Men utgå inte från att hon är otrogen o kalla henne hora!
Varför?
Jo, därför att precis alla tjejer beter sig sådär.. Speciellt om hon drar sig undan och man blir rädd o börjar jaga efter.
Men inte varenda tjej behöver vara otrogen för det. Det kan ibland vara ett test från deras sida bara för o se om killen börjar jaga. Hon kanske inte ens åkt till sommarstugan, utan hon sitter hemma hos sig o trollar dig medans hon umgås med sin mamma.
O sen skriker du hora i luren åt henne, o det slutar med att du blir blockad.
Så istället för att skrika hora som många killar gör. Tänk efter lite. Är det här test? Kan det vara så att jag har betett mig gnälligt och oattraktivt o det är därför hon ljuger för mig o inte vill hänga?
Lösningen på det? Luta dig tillbaka. Jaga inte efter. Häng med någon annan. Kolla inte mobilen hela tiden. Den gör en ofta besatt. Att vara besatt gör en ofta oattraktivt. Folk tar en för givet om man alltid finns där för o svara.