2021-04-06, 02:08
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarimBenzema9
Käften din lilla fittunge. Din mamma är en äcklig wt hora som röker i vardagsrummet och dricker sig full varje dag och lilla du fick inte en födelsedagspresent eftersom wt horan till mamma inte visste att du fyllde år, men hon vet definitivt när Systembolaget stänger... du är lika tragisk som din mamma. Fan drunkna i en vattenpöl. Horunge. Och få inte barn, ingen vill att du sprider dina äckliga horgener i detta land

Hahaha träffade jag en öm punkt din misslyckade abort? Hälsa din mamma att jag beklagar sorgen, kan inte vara lätt att behöva skämmas för dig varje dag resten av hennes liv. Förstår att din pappa lämnade er båda när han såg (och kände stanken av dig) på BB. Snacka om att dra skam över familjens ”heder” (som ni aldrig haft).

Seså, dra åt helvete nu så jag slipper garva åt dina sorgliga försök att kontra. Kanske funkar på HVB hemmet du är placerad på, men inte här på flashback. Det blir bara fel hur du än försöker, märker du inte det?
Citera
2021-04-06, 02:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jackdaniels1098
Hahaha träffade jag en öm punkt din misslyckade abort? Hälsa din mamma att jag beklagar sorgen, kan inte vara lätt att behöva skämmas för dig varje dag resten av hennes liv. Förstår att din pappa lämnade er båda när han såg (och kände stanken av dig) på BB. Snacka om att dra skam över familjens ”heder” (som ni aldrig haft).

Seså, dra åt helvete nu så jag slipper garva åt dina sorgliga försök att kontra. Kanske funkar på HVB hemmet du är placerad på, men inte här på flashback. Det blir bara fel hur du än försöker, märker du inte det?

Andas grabbar.
Citera
2021-04-06, 02:15
Medlem
Citat:
Varför skulle det ens ske?

Det är ju detta jag har sagt hela tiden. Hon vill uppenbarligen inte träffas, alternativt så träffas de alldeles för lite.

Gör slut på relationen.

Jag har sett många 50 åringar som beter sig sådär, det är alltid något drama.

Och ska man göra slut så gör slut isåfall. Men utgå inte från att hon är otrogen o kalla henne hora!

Varför?
Jo, därför att precis alla tjejer beter sig sådär.. Speciellt om hon drar sig undan och man blir rädd o börjar jaga efter.

Men inte varenda tjej behöver vara otrogen för det. Det kan ibland vara ett test från deras sida bara för o se om killen börjar jaga. Hon kanske inte ens åkt till sommarstugan, utan hon sitter hemma hos sig o trollar dig medans hon umgås med sin mamma.

O sen skriker du hora i luren åt henne, o det slutar med att du blir blockad.

Så istället för att skrika hora som många killar gör. Tänk efter lite. Är det här test? Kan det vara så att jag har betett mig gnälligt och oattraktivt o det är därför hon ljuger för mig o inte vill hänga?

Lösningen på det? Luta dig tillbaka. Jaga inte efter. Häng med någon annan. Kolla inte mobilen hela tiden. Den gör en ofta besatt. Att vara besatt gör en ofta oattraktivt. Folk tar en för givet om man alltid finns där för o svara.
Citera
2021-04-06, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Jag har sett många 50 åringar som beter sig sådär, det är alltid något drama.

Och ska man göra slut så gör slut isåfall. Men utgå inte från att hon är otrogen o kalla henne hora!

Varför?
Jo, därför att precis alla tjejer beter sig sådär.. Speciellt om hon drar sig undan och man blir rädd o börjar jaga efter.

Men inte varenda tjej behöver vara otrogen för det. Det kan ibland vara ett test från deras sida bara för o se om killen börjar jaga. Hon kanske inte ens åkt till sommarstugan, utan hon sitter hemma hos sig o trollar dig medans hon umgås med sin mamma.

O sen skriker du hora i luren åt henne, o det slutar med att du blir blockad.

Så istället för att skrika hora som många killar gör. Tänk efter lite. Är det här test? Kan det vara så att jag har betett mig gnälligt och oattraktivt o det är därför hon ljuger för mig o inte vill hänga?

Lösningen på det? Luta dig tillbaka. Jaga inte efter. Häng med någon annan. Kolla inte mobilen hela tiden. Den gör en ofta besatt. Att vara besatt gör en ofta oattraktivt. Folk tar en för givet om man alltid finns där för o svara.

Aa, tänker bara knega på och skita fullständigt i henne tills (om) hon ringer, och nej det är inget test med att hon åker till landet. Vet att hon är där.
Citera
2021-04-06, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snd1
Aa, tänker bara knega på och skita fullständigt i henne tills (om) hon ringer, och nej det är inget test med att hon åker till landet. Vet att hon är där.

Bra tack, äntligen någon som är det minsta lilla vettig i ett relationsforum. Var stark, önskar dig all lycka till. Lovar och svär att vi alla blir jättearga på dig om du vaknar nyktert imorgon och hör av dig till henne.
Tänk på det som ett sötsug, första två veckorna är sämst men det är bara att härda.
Citera
2021-04-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kexagon
Bra tack, äntligen någon som är det minsta lilla vettig i ett relationsforum. Var stark, önskar dig all lycka till. Lovar och svär att vi alla blir jättearga på dig om du vaknar nyktert imorgon och hör av dig till henne.
Tänk på det som ett sötsug, första två veckorna är sämst men det är bara att härda.

De lugnt varit med om ett breakup förut men de lika jobbigt varje gång
Citera
2021-04-06, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av snd1

Det tycker jag att du ska göra. O vill hon inte hänga så är det fritt fram o börja hänga med andra..

”Du ville ju inte hänga? Så jag gick o hängde med Anders istället. Kan ju inte sitta här o bara vänta.”

Det är typ den attityden du ska ha.
Citera
2021-04-06, 02:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlfaKennyBody
Det tycker jag att du ska göra. O vill hon inte hänga så är det fritt fram o börja hänga med andra..

”Du ville ju inte hänga? Så jag gick o hängde med Anders istället. Kan ju inte sitta här o bara vänta.”

Det är typ den attityden du ska ha.

Fram med tinder igen-
Citera
2021-04-06, 03:00
Medlem
Tar tillbaka det jag skrev tidigare, TS - ring henne imorgon och gör slut (om ni nu verkligen är tillsammans, du skrev fyra månader men jag vet inte), SEN tinder.
Vill ändå att du ska gå ur det här som en cool kille. Tänker, önskar dig ändå gott och det skulle vara schysst att slippa ryktesspridning om hur dum du är från hennes håll.
Citera
2021-04-06, 03:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kexagon
Tar tillbaka det jag skrev tidigare, TS - ring henne imorgon och gör slut (om ni nu verkligen är tillsammans, du skrev fyra månader men jag vet inte), SEN tinder.
Vill ändå att du ska gå ur det här som en cool kille. Tänker, önskar dig ändå gott och det skulle vara schysst att slippa ryktesspridning om hur dum du är från hennes håll.

Skojade lite, blir inget tinder förrens det e slut
Citera
2021-04-06, 03:08
Medlem
jackdaniels1098s avatar
Citat:
Håll käften ditt efterblivna felknull. Sanningen svider. Skaffa inte barn. Sprid inte vidare dina efterblivna horgener i det här landet. Ingen gillar dig din sopbög. Ska du snacka om heder? Grabben vars mamma och pappa är wt horor som dricker sig fulla varje dag och inte ens vet vad de heter. Samhällsbelastande parasiter. Undra vad din mamma tänkte när hon blev tjock... ” ojj titta jimy, ja har ätit aldeles för mycke söttsaker...” idioten fattade väl inte ens att hon var gravid. Och en dag när hon hade snortat i sig för mycket kokain så var det dags för dig att komma ut. Hon ställde sig på soffan i vardagsrummet och tryckte och tryckte, men inte för att hon ville att du skulle komma ut, utan för att hon trodde att hon var bajsnödig. Jävla idiot, men vem fan kan klandra henne dock, för när du hade kommit ut där och låg på golvet efter ett fall på 1 meter så såg du ut som en jävla bajskorv. Ditt äckliga bajsbarn.

Hela din släktträd är en bunt äckliga, efterblivna, utvecklingsstörda samhällsparasiter. Ingen vill ha er. Sprid inte dina äckliga horgener som sagt.

Ts, lycka till. Jag tycker du ska göra slut på relationen och du vet att det är det bästa.

Haha tog dig nästan 50 minuter att knacka ner den där efterblivna novellen, och du lyckas inte bättre än så?! Herregud.. Till och med din gode man skäms över dig. Lägger ingen mer tid på dig nu då du uppenbart är max 13 år gammal och lider av en grav personlighetsstörning. Nästan lite elakt att bråka med någon i din situation, när jag tänker efter. Hoppas du får rätt medicinering till slut, och ett ”värdigt” liv. Önskar dig lycka till.

Ts. Hoppas allt ordnar sig. Det finns gott om bra tjejer som är värda din tid. Satsa på dessa istället.
Citera
2021-04-06, 09:52
Medlem
Du var för klängig, hon har 100% knullat andra män under tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in