2026-03-24, 08:15
  #505
Medlem
GiveMeHeads avatar
Fan vad hon marknadsför sig på IG. Nu ska det ragga gammal, rik gubbe som vill lapa hennes trötta fisk.
Citera
2026-03-24, 08:29
  #506
Medlem
Är det över med Emilio?
Citera
2026-03-25, 11:58
  #507
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Åsa går ut och dementerar skriva saker på andra forum idag på sin Instagram
Hon läser garanterat här 😅
Det ser inte bra ut för deras affärer att det finns ett forum som delar fakta om dom, och som går att kolla upp lätt, hon kan ju inte kontrollera vad som skrivs här, som hon kan på hennes Instagram. Just nu måste pengar in, både till skulder och att betala för deras separata levnadsstandard, det måste se bra ut utåt för att locka köpare till deras restaurangkoncept. Det läggs maniskt upp reklam för restaurangerna varje dag på deras stories, något som dom inte gjort förut, utan då mer någon gång ibland. Åsa vill lugna sina följare, gäster och potentiella köpare av deras koncept, med att säga att dom är bästa vänner och att allt fortsätter som vanligt, och att dom kommer att fortsätta att jobba ihop.
Nu tror ju inte jag på att dom skildes bara för att dom inte hade sex längre, utan för andra saker också, och då är det väl svårt att jobba ihop sedan? Nu gäller det att bita ihop och le ordentligt på alla bilder och videos som paret lägger upp tillsammans, och hoppas på det bästa.
Citera
2026-03-26, 07:27
  #508
Medlem
Herregud hur orkar man vara så falsk. Vilka värderingar styrs man av då? What goes around comes around
Karma!

Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Det ser inte bra ut för deras affärer att det finns ett forum som delar fakta om dom, och som går att kolla upp lätt, hon kan ju inte kontrollera vad som skrivs här, som hon kan på hennes Instagram. Just nu måste pengar in, både till skulder och att betala för deras separata levnadsstandard, det måste se bra ut utåt för att locka köpare till deras restaurangkoncept. Det läggs maniskt upp reklam för restaurangerna varje dag på deras stories, något som dom inte gjort förut, utan då mer någon gång ibland. Åsa vill lugna sina följare, gäster och potentiella köpare av deras koncept, med att säga att dom är bästa vänner och att allt fortsätter som vanligt, och att dom kommer att fortsätta att jobba ihop.
Nu tror ju inte jag på att dom skildes bara för att dom inte hade sex längre, utan för andra saker också, och då är det väl svårt att jobba ihop sedan? Nu gäller det att bita ihop och le ordentligt på alla bilder och videos som paret lägger upp tillsammans, och hoppas på det bästa.
Citera
2026-03-26, 08:50
  #509
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Det ser inte bra ut för deras affärer att det finns ett forum som delar fakta om dom, och som går att kolla upp lätt, hon kan ju inte kontrollera vad som skrivs här, som hon kan på hennes Instagram. Just nu måste pengar in, både till skulder och att betala för deras separata levnadsstandard, det måste se bra ut utåt för att locka köpare till deras restaurangkoncept. Det läggs maniskt upp reklam för restaurangerna varje dag på deras stories, något som dom inte gjort förut, utan då mer någon gång ibland. Åsa vill lugna sina följare, gäster och potentiella köpare av deras koncept, med att säga att dom är bästa vänner och att allt fortsätter som vanligt, och att dom kommer att fortsätta att jobba ihop.
Nu tror ju inte jag på att dom skildes bara för att dom inte hade sex längre, utan för andra saker också, och då är det väl svårt att jobba ihop sedan? Nu gäller det att bita ihop och le ordentligt på alla bilder och videos som paret lägger upp tillsammans, och hoppas på det bästa.

Enkla svaret är ju att om restauranverksamheten skulle gått bra så skulle de inte sälja

Vore annorlunda om bägge valt att flytta hem till sverige, då hade det varit en naturlig orsak, men nu bor ju Åsa kvar.
Citera
2026-03-26, 12:23
  #510
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skvisten
Enkla svaret är ju att om restauranverksamheten skulle gått bra så skulle de inte sälja

Vore annorlunda om bägge valt att flytta hem till sverige, då hade det varit en naturlig orsak, men nu bor ju Åsa kvar.
Åsa kan inte flytta hem till Sverige, hon har byggt upp ett liv runt sitt Instagram där hon lever ett evigt lyx liv i solen och aldrig jobbar, nu gäller det att försöka behålla med alla medel den image hon byggt upp, och fortsätta att få in pengar till hennes höga levnadsstandard, som hon behöver för sitt Insta liv. Åsa vet att hon inte kommer att ha något liv alls , varken i Sverige eller på pardis ön, utan ett stort och stadigt pengaflöde varje månad, och är beredd att fejk le på alla bilder med exet tills käkarna gör ont, och göra vad som helst för ändamålet.
Åsa skulle dö i kalla, gråa och tråkiga Sverige, och det vet hon.
Citera
2026-03-26, 14:30
  #511
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Åsa kan inte flytta hem till Sverige, hon har byggt upp ett liv runt sitt Instagram där hon lever ett evigt lyx liv i solen och aldrig jobbar, nu gäller det att försöka behålla med alla medel den image hon byggt upp, och fortsätta att få in pengar till hennes höga levnadsstandard, som hon behöver för sitt Insta liv. Åsa vet att hon inte kommer att ha något liv alls , varken i Sverige eller på pardis ön, utan ett stort och stadigt pengaflöde varje månad, och är beredd att fejk le på alla bilder med exet tills käkarna gör ont, och göra vad som helst för ändamålet.
Åsa skulle dö i kalla, gråa och tråkiga Sverige, och det vet hon.

Vilket hittepå! 😂 Visst kan det se glammigt ut men hon har väl aldrig gjort sken av att vara lyxfru, snarare tvärtom är det väl hon om någon i det där gänget som visar på insta att hon faktiskt jobbar utan att gnälla. Det är kul med skvaller, men rena fantasier känns ju bara boring.

Har försökt att ta reda på vad som ledde fram till skillsmässa men ingen verkar faktiskt veta riktigt vad som hänt. Kanske det är ju det som är grejen, det kanske inte har hänt något mer än att Åsa började fundera över sitt liv när hon skrev på boken och kom fram till att hon ville ha en förändring. Inga gemensamma barn utöver bolagen och är man vänner mer än älskande så är det ju en ganska enkel deal att skilja sig och fortsätta ett samarbete.

Han däremot är ju helt beroende av att ha någon som antingen jobbar in degen eller har ett stort bankkonto. Tror inte B är road av att försörja farsan i det oändliga.
Citera
2026-03-27, 20:08
  #512
Avslutad
Bergiper Inte Att Man Vill Gå Och äta Hos En Pundare Som O<lli Som Knarkat Bort Det Mesta Fick En Livlina Syrianer:na Som Väckte Dwt Misslyckade Fanskapet Och Tillät Honom Och Bygga Upps Ig Med Sina Pengar Som Senare Fick Pungkulor Och Ställa Krav Och Kämpa Upp Sig Tacj Vare Sin Mamma, Otacksam Mmamma..nallre Och Hans Frru Sthlm Största Laddtorsk Som Knullat Halva Rinekby Zoi. åsa Har Varot Otrogren Mot Dvärgeen Hela Tiden Derad Kompisar Hatar Dom åsa Absolut Den Vidrigaste Människan Som Finns. Otrogen Sly..a Bianca Icg Ben Har Tydligen På Hemma Fest Nästan Haft Sex Med Varandra (ketamin) Lina Dejtade En Afrikan åsa Gick I Taket Ingen äcklig Neger Barn Barn I Familjen . Mer Kommer
Citera
2026-03-27, 20:25
  #513
Medlem
cyberhawks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Devilisawoman
Det ser inte bra ut för deras affärer att det finns ett forum som delar fakta om dom, och som går att kolla upp lätt, hon kan ju inte kontrollera vad som skrivs här, som hon kan på hennes Instagram. Just nu måste pengar in, både till skulder och att betala för deras separata levnadsstandard, det måste se bra ut utåt för att locka köpare till deras restaurangkoncept. Det läggs maniskt upp reklam för restaurangerna varje dag på deras stories, något som dom inte gjort förut, utan då mer någon gång ibland. Åsa vill lugna sina följare, gäster och potentiella köpare av deras koncept, med att säga att dom är bästa vänner och att allt fortsätter som vanligt, och att dom kommer att fortsätta att jobba ihop.
Nu tror ju inte jag på att dom skildes bara för att dom inte hade sex längre, utan för andra saker också, och då är det väl svårt att jobba ihop sedan? Nu gäller det att bita ihop och le ordentligt på alla bilder och videos som paret lägger upp tillsammans, och hoppas på det bästa.

Snyggt försök till att få det här till en sanning men sanningen är den att du har verkligen ingen aning.
Citera
2026-03-30, 09:00
  #514
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av sesamsmaland1986
Åsa verkar nöjd och glad över sitt nya (singel)liv så man kan ju förstå att deras äktenskap bara varit en ytlig fasad utan någon djupare kärlek (längre)..😳

Som många andra..Man läser om allt som är så himlastormande i deras liv o relation. Ett halvår senare är det separation
Citera
2026-03-30, 09:02
  #515
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av GiveMeHead
Fan vad hon marknadsför sig på IG. Nu ska det ragga gammal, rik gubbe som vill lapa hennes trötta fisk.

Sista rycket nu ju. Gammal el ung huvudsaken han har pengar
Citera
2026-04-16, 07:40
  #516
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brasnyggman
Är det över med Emilio?

Mötte honom igår på en gata i Vasastan.
Trodde han var mycket längre men reagerade över att ena benet såg lite konstigt ut, det ”hjulade” ut rejält. Gammal skada eller åldersrelaterat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in