Citat:
Ursprungligen postat av
sesamsmaland1986
Åsa går ut och dementerar skriva saker på andra forum idag på sin Instagram
Hon läser garanterat här 😅
Det ser inte bra ut för deras affärer att det finns ett forum som delar fakta om dom, och som går att kolla upp lätt, hon kan ju inte kontrollera vad som skrivs här, som hon kan på hennes Instagram. Just nu måste pengar in, både till skulder och att betala för deras separata levnadsstandard, det måste se bra ut utåt för att locka köpare till deras restaurangkoncept. Det läggs maniskt upp reklam för restaurangerna varje dag på deras stories, något som dom inte gjort förut, utan då mer någon gång ibland. Åsa vill lugna sina följare, gäster och potentiella köpare av deras koncept, med att säga att dom är bästa vänner och att allt fortsätter som vanligt, och att dom kommer att fortsätta att jobba ihop.
Nu tror ju inte jag på att dom skildes bara för att dom inte hade sex längre, utan för andra saker också, och då är det väl svårt att jobba ihop sedan? Nu gäller det att bita ihop och le ordentligt på alla bilder och videos som paret lägger upp tillsammans, och hoppas på det bästa.