Citat:
Ursprungligen postat av
Lawnmoverman2011
Om det nu är så exotiskt med italiensk mat så borde väl hennes följare ha vallfärdat till deras forna restaurang som låg på Rörstrandsgatan? Det var dock från tid till annan rätt tunt med gäster där.
Svenskar ääääälskar italienska restauranger med äkta italienare som
Driver dem
Jag vet inte hur många jag hört säga det ”är det en italiensk ägare”
Trams om du frågar mig men viktigt för andra