2021-04-08, 15:16
Medlem
ersattningsids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeroesSilencio
Hon hängde rätt mycket innan på GAY veckan i Stockholm förr i tiden, tror hon är bi-sexuell innerst inne. Sökte verkligen efter någon som hade mycket pengar och jagade alla som var rika och som kunde öppna den sociala dörren för henne i Stockholm. Träffade en Ica Handlare som heter Johan och gifte sig blixtsnabbt i hans lägenhet där de också höll ceremonin på etaget ut mot hans terass i vindsvåningen, då började hon hänga med Joe Laberos fru en del och tränade mycket. Hon ville verkligen bli en del av innefolket i Stockholm och gå på kändisfester.
Blev den perfekta lyckliga hemmafrun även då med instagram i samma stil som nu fast från sina resor med J. Bedrog J med ett större antal killar i Stockholm så det var bara en tidsfråga innan hon skulle behöva packa ihop. Sen blev det stora kärleken i Emilio Ingrosso och samma sak igen, snabbt bröllop och allt är lyckligt och perfekt. Emilio hade pucklat på sitt ex rätt rejält på Mallorca och den han drev en restaurang med, Elena Baquera heter hon och Emilio blev dömd för det också.
Något Åsa skrev spalt kilometer i försvarstext och agerade försvarsadvokat åt denna stackars missförstådda Emilio som minsann inte hade misshandlat Elena och domen var ju bara sånt som vem som helst kunde bli dömd för på hemska Mallorca hette det då. (http://annorlundaunderbara.com/tag/asa-bjorling/ ) finns att läsa om man skrollar ner i sidan om henne syn på allt. Man får också en bra bild på hur hon fungerar mentalt.

Emilio drar sig inte för att påpeka när han inte är med henne hur vidrig hon är och hur hennes barn är äckliga och sviniga med ADHD diagnoser etc, dottern är vidrig och lösaktig står han och säger på Delta Gym högt och berättar högt hur hon knullar allt som rör sig och tar kuk i röven och att hon borde få en italiensk kuk där, Han pratar vitt och öppet om det på Delta Gym i Stockholm och särskilt när han träffar sin gamle partner och fd ovän och skurken Pete* Axelss*n hemma i Stockholm. Han pratar högt om hur han anser att han dragit en nitlott med Åsa och hur jävla trött han är på henne och hennes yta utåt när bakom fasaden är ett skithus. Han säger själv öppet utan att tänka sig för att de inte ligger längre heller när han står vid träningsmaskinerna. Många hör detta inklusive jag!

På Mallorca har hon lyckats tillsammans med att lura hennes egen far på miljonbelopp så han skrev om det på sociala medier när han insåg att han var blåst av henne och Emilio. Deras restauranger lär inte öppna igen för skuldberget är skyhögt! Och nu har myndigheterna ögonen på Emilio efter Falk rättegången och penningtvätts åtalet. Han lär inte kunna sätta på ljuset hemma innan de tar han för pengatvätt då restaurangerna är tvättcentraler.

Åsa ser dock bra ut på bild, alltid fixad och piffad till max. Dock blivit högfärdig sedan hon kom in i Ingrosso släkten. Var en betydligt trevligare person förr. Dock så är hon duktig på inredning och har bra smak som passar ett visst klientel. Något hon säkert fortsätta leva vidare på när Emilio och hon kastar in handduken.

Finns hur mycket som helst om henne och dom som par numera och mer lär det komma fram.
icahandlaren var väl Johan H*gber* ?
Citera
2021-04-08, 17:34
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ersattningsid
icahandlaren var väl Johan H*gber* ?

Yes, det heter han.
Citera
2021-04-08, 23:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
http://annorlundaunderbara.com/tag/elena-baquera/

åsas påhopp om emilios ex och hennes försvar till emilio

Jag kan bara vittna om att en mycket nära vän hade barn i samma klasser som Pernillas barn. De bodde nära varandra på Östermalm och kände varandra. Det var till hans familj som Pernilla och barnen flydde när Emilio fått psykbryt hemma. Och det var inte första gången. Nu vet jag inte exakt vad Emilio gjorde, men som jag minns det hade han slagit henne och det var droppen. Det var därför hon och barnen gömde sig i mina vänners lägenhet den natten.

Vad han har gjort med andra partners har jag ingen aning om. Kanske har han lugnat ner sig med åldern?
Citera
2021-04-09, 13:15
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gavins-Friend
Vilket märks på hans inblandning i den där frimuraraktiga grejen han sysslade med som admin här på FB grävt fram.

Det har jag missat , vad var det för något?

Citat:
Ursprungligen postat av borntofuckup
Har ingen aning om vem hon är, men att som privatperson ha en egen hemsida finner jag alltid lite suspekt om det inte är för att visa upp något nischat specialintresse eller kanske eventuellt marknadsföra sig (ā la Linkedin), men när man har en egen hemsida där man på startsidan möts av ett självporträtt där hon sitter i bikini och suger på spaghetti så stämplar jag direkt personen som en första klassens flane.

Du har med all säkerhet rätt. Jag måste dock ge henne att hon er ganska porrig och frisinnad ut för sin ålder. Mycket mer milf än så där får man inte för pengarna.
Citera
2021-04-11, 13:41
Medlem
Gavins-Friends avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JBernard
Det har jag missat , vad var det för något?
(FB) Hatgrupp vill tysta Flashback - kändisar och bedragare bland medlemmarna

Pallar inte med Ingrossos. Känns rätt tydligt att det är Emilio som styr på nåt fult sätt och får in släkten i kändisskap i olika kategorier.
Citera
2021-04-13, 14:27
Medlem
nickomyras avatar
Nu stämmer Åzas föräldrar henne på 2mkr https://stoppapressarna.se/svenskt/a...mGLFmr2QRKO3I8
Citera
2021-04-14, 10:23
Medlem
HeroesSilencios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nickomyra
Nu stämmer Åzas föräldrar henne på 2mkr https://stoppapressarna.se/svenskt/a...mGLFmr2QRKO3I8

Den kan dom inte neka till, det ärendet finns hos domstolen i Palma och datumet för processen stämmer. De kommer torska rejält på det där, myndigheterna kommer sätta dom i kvarstad och beslagta det som går. Deras tid i Palma och på Mallorca är över kan jag säga, nu får nog stackars Bianca slanta upp pengar för att dom skall undvika den där stämningen eller låna pengar från någon annan person med tvivelaktig bakgrund.

Hur är det med Sebbe? Har han fått tillbaka sina pengar? Småsummor för han men nu när hans pappa Vito stämmer Emilio så borde det vara stopp att låna även av han.

Stora frågan är, har någonsin Emilio "The Sheik" Ingrosso tjänat några pengar på sina äventyr inom pasta världen? Allt verkar var en fasad som nu rasar och hur länge skall Åsa klara av temperamentsfulla snart flintskalliga Rinkeby Italiano hingsten?
Citera
2021-04-14, 10:32
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Jag tycker att hon beter sig som en typiskt nyrik, ytlig person. Ingen klass eller stil.
Lite rysk postorderbrud över det hela. Allt är lite för mycket, för vulgärt, för vräkigt.
Det gäller även hennes inredning. Hon är en av dem som kan hållas ansvarig för att sönderrenovera gamla vackra sekelskifteslägenheter fullständigt med stela industrikök, påklistrade överdrivna stuckaturer osv. Det blir bara smaklöst och tacky.
Åsas osympatiska person skiner igenom hennes fasad. Det ska bli intressant när allting rämnar.

Du menar när stuckaturen lossnar från ansiktet?
Citera
2021-04-14, 10:40
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Den kan dom inte neka till, det ärendet finns hos domstolen i Palma och datumet för processen stämmer. De kommer torska rejält på det där, myndigheterna kommer sätta dom i kvarstad och beslagta det som går. Deras tid i Palma och på Mallorca är över kan jag säga, nu får nog stackars Bianca slanta upp pengar för att dom skall undvika den där stämningen eller låna pengar från någon annan person med tvivelaktig bakgrund.

Hur är det med Sebbe? Har han fått tillbaka sina pengar? Småsummor för han men nu när hans pappa Vito stämmer Emilio så borde det vara stopp att låna även av han.

Stora frågan är, har någonsin Emilio "The Sheik" Ingrosso tjänat några pengar på sina äventyr inom pasta världen? Allt verkar var en fasad som nu rasar och hur länge skall Åsa klara av temperamentsfulla snart flintskalliga Rinkeby Italiano hingsten?

Du skriver underhållande! Håll oss uppdaterade!

Fy fan för att vara kändis! Fy fan x10 för att vara pank kändis som vill vara rik!
Citera
2021-04-14, 16:23
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magictrix
Vad han har gjort med andra partners har jag ingen aning om. Kanske har han lugnat ner sig med åldern?

Vi vet ju redan att italienare ALLTID lugnar ner sig med åldern. Emilio Ingrosso är inget undantag, då han tycks nöja sig med stadig knullpartner numera.
Citera
2021-04-14, 16:41
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Var det inte en eller annan Ingrosso som var med i Stockholm House mafia? Vad är deras relation? Det kanske finns lite pengar där att låna?

Ibland undrar jag om inte hela Emilios liv är avhängigt av de där knarkpengarna? Det kanske kostade mer än det smakade att "tvätta" dem? Blev inte så mycket över som han hoppades? Jag blir inte riktigt klok på hur de har agerat? Det är ju en sak att Donald Trump lånar pengar för att täcka över skulder och kostnader. Men en kille som äger en pastarestaurang?
Citera
2021-04-14, 16:42
Medlem
nickomyras avatar
Citat:
Allt verkar var en fasad som nu rasar och hur länge skall Åsa klara av temperamentsfulla snart flintskalliga Rinkeby Italiano hingsten?
Han verkar bli med kalufs igen . Huvudsaken utan är snygg https://nyheter24.se/noje/954724-emi...n-absolut-bast
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in