Citat:
Var det inte en eller annan Ingrosso som var med i Stockholm House mafia? Vad är deras relation? Det kanske finns lite pengar där att låna?
Ibland undrar jag om inte hela Emilios liv är avhängigt av de där knarkpengarna? Det kanske kostade mer än det smakade att "tvätta" dem? Blev inte så mycket över som han hoppades? Jag blir inte riktigt klok på hur de har agerat? Det är ju en sak att Donald Trump lånar pengar för att täcka över skulder och kostnader. Men en kille som äger en pastarestaurang?
Ibland undrar jag om inte hela Emilios liv är avhängigt av de där knarkpengarna? Det kanske kostade mer än det smakade att "tvätta" dem? Blev inte så mycket över som han hoppades? Jag blir inte riktigt klok på hur de har agerat? Det är ju en sak att Donald Trump lånar pengar för att täcka över skulder och kostnader. Men en kille som äger en pastarestaurang?
Sebbe (Sebastian Ingrosso) är Vitos son, han är medlem i Swedish House Mafia. Duktig kille som jag tror håller sig på sin kant. Tyvärr så verkar det vara han som lånat ut pengar till Emilio innan också. Hur mycket vet jag inte men det skall ha skurit sig rejält nu. Dessutom så stämmer Vito Emilio så den dörren är stängd. Den som tjänar pengar är Bianca och hon är svag och hårt manipulerad av Emilio och Åsa. Det blir nog hon i slutändan som får låna ut pengar till dom. Hon är via sitt sminkmärke god för några hundra miljoner nu. Fick väl 60 miljoner kontant när de sålde en andel i verksamheten, så hon hon får nog lossa några miljoner för papps tyvärr i slutänden. Det går nog inte motstå hans forcerande och tjatiga taktik när han bearbetar henne, som tack så tillägnar han väl något nytt blaskigt vin med titeln Amore Bianca och visar sin tacksamhet. För varför heter det inte La Perla t ex när dom ändå bygger varumärke. Lånar hon inte pengar så kommer han övergå till den där hotande och psykiskt misshandlande personen som mamma Pernilla fick uppleva.