2021-08-13, 13:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Jo, men du vill ha minnen, ett obegränsat medvetande, en ha en karaktär som påminner om den du är idag, det är väl Supersjälvet!? Att fortsätta växa där tanke och handling är ett.

Nej.

Jag vill inte ha något förutom frihet från denna existens
Citera
2021-08-13, 13:54
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L-P-I
Nej.

Då vill jag att du definierar den friheten.
Citera
2021-08-13, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WykkedWitch
Då vill jag att du definierar den friheten.

Moksha ligger nära till hands som beskrivning även om det inte stämmer helt.

Friheten innebär helt enkelt en icke-existens.
Citera
2021-08-13, 16:47
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Friheten innebär helt enkelt en icke-existens.

Ska ge dig friheten av en icke-existens bland oss ifall ser någon gå offtopic i tråden om ämnet där har exklusiva rättigheter blir lite irriterade innan vreden tar över skickar en själ till domedagen för att träffa människosonen.

Fan ta en motståndare, det är demon dräpare tills döden.

Fann en anti Kristus behöver fler nya motståndare nu.
Senast redigerad av TwoThousand 2021-08-13 kl. 16:53.
Citera
2021-08-13, 16:59
Medlem
TwoThousands avatar
Stampar dessa läsare tills medvetslös, tränat på att gå upp gentemot demon dyrkare.

När hånskrattande häxor i förbund med djävulen inte har någonting att komma med.

Kan se det sataniska bestialiska demoniska odjur lämna kroppen vid återuppståndelse.

Dessa demoniska väsen luktar väldigt illa, kan lägga märke till oljuden dom gör av sig.
Citera
2021-08-14, 00:49
Medlem
TwoThousands avatar
Lyssna nu väldigt noga för har inte tid kvar för spel och lekar kommer att flyta upp till ytan med ifall att försöker att dränka mig i den närmaste sjön.

Kommer att lägga märke till en demon som vandrar i ögonvrån och gör ljud ifrån sig.
Alla lovar och svär dom kunde höra djävulen hånskratta när begick syndfulla handlingar.
Citera
2021-08-14, 23:34
Medlem
TwoThousands avatar
Aldrig varit främmande till demon som lurade i mörkret går aldrig tillbaka till Guds fängelse igen.
Legendariskt leva för all evigheten.
Vill inte återuppstå men demoner överväger det.
Tittar inte när kastar ut bestialiska sataniska väsen.
Lita på att ständigt på vakt ser skillnad på ande väsen.

Låt inte anti Kristus ta din kropp till sömns för alla dom förmågor besitter i hemligheten.
Citera
2021-08-14, 23:37
Medlem
TwoThousands avatar
Vad som avgör varför demon anländer är för vilken dödssynd begått.
Citera
2021-08-16, 16:01
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Nej.

Jag är inte medlem i någon grupp eller coven etc
Visst leker man med tanken att skapa en ny inriktning. För jag anser att Kaos-gnostiscism tar saker och ting orimligt för långt så att det handlar om självmordskandidater! Väldigt mycket vettigt på vägen dit, Ja (kelippot/kliffot tex) Har kollat upp temple of the Ascending Flame och deras mytologi verkar ju heltäckande men deras språkbruk är enkelt. Varför kompromissar dom? O9A går väldigt djupt men fallerade på sin nazism och deras strävan att förgöra etablissemanget fungerade inte och många sitter i fängelse eller har konverterat. De har fallit på eget grepp. De är få.
JoS har också nazism vilket jag verkligen ogillar men är ändå det system vars väg sammanfallit mest med min kan man säga eftersom jag alltid bombarderats med personliga upplevelser. Olika externa entiteter har alltid kommit till mig, jag har studerat livet efter detta själv och även med hjälp av ett medium tagit itu med 1000-tals metafysiska aspekter såsom mina tidigare liv, att jag kommer att ta självmord i Grekland på Zakynthos eller Korfu ganska exakt om fem år och jag vet Exakt varför. Ändå lever jag ett rikt och bra liv nu. Dom behöver mig och väntar otåligt på mig på andra sidan graven. Det är dock brådis nu att tillskansa alla skills.

Så, det som passar mig är inte att få vägledning så väldigt mycket i ett system som jag kan studera och inleva.
Min väg är att vandra med andarna och demonerna. Det är inte endast EN pathway som man måste hålla sig till när man kan tänka utanför boxen! Att umgås med människor tråkar ut mig och de ger mig de nada i förlängningen. Har aldrig haft ett jobb heller!

Moksha när atman uppgått i Brahman: evig lycka, harmoni.. evig frid.
Jag vill ha det sexigare än så: att göra skillnad, att skapa nya världar, nya entiteter och vara så mycket en wykked GUD i alla avseenden! Porra med mina Gudinnor och dödsänglar och slåss med drakar! Känslor starkare än man kan fatta! Ibland vara i stillhet men evig sällhet är själsligt självmord, man existerar ju inte ens i närheten heltäckande! Det finns andra sätt!

JoS har lärt mig att man kan uppnå befrielse från lidande redan i denna världen.
Citera
2021-08-19, 01:05
Medlem
TwoThousands avatar
Skriker för att hemska ande väsen besvärar människor.

Kunde lägga märke till sättet demon gör ljud av sig i omgivningen.
Komplikationer med att manipulera ande makter resulterar i döden.
Citera
2021-08-19, 18:59
Medlem
TwoThousands avatar
För vid demon aktivitet kunde tydligt lägga märke till den negativa energi som vandrar runt i rummet.

Min favorit är att citera heliga namn för det är något demoner uppmärksammar och ger en reaktion.

För att fråga demon om dess namn vem utav alla generaler som skickade demonen hit till platsen.

Ett helt paranormalt folkslag lever på tvåtusentalet förtryckt och förlöjligad för dom förmågor besitter i hemligheten.
Citera
2021-10-21, 23:39
Medlem
TwoThousands avatar
Vilka lyssnar på när djävulen hånskrattar åt dom onda handlingar begår.

Folk var god och ljug inte du har aldrig sett en demon tidigare.
Vet om att den bytte sin skepnad, försökte lura och förföra folk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in