• 3
  • 4
2009-02-27, 13:32
Medlem
piratkaptens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mikebatch
det har jag svårt att tro. eftersom "fiske" inte är lagligt i sverige, så skulle aldrig hålla i domstol.... men jag kanske har fel.

Det är väl ganska lätt att glida förbi det.

Det är väl olagligt för polisen att fråga något i stil med "Kan du sälja röka till mig?", eftersom denne då provocerar fram ett brott (överlåtelse). Om polisen istället frågar "Vet ni om någon säljer röka här?" har polisen inte provocerat fram ett brott. Det är därmed okej.

...som jag förstått det....
Citera
2009-02-28, 04:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Dom sätter in hela nationella insatstyrkan minst 4 gånger om dan då dom tillsammans med specialtränade fallskärmthoppande knarkhundar firas ner från helikoptrar.

Men nej, har aldrig sett en snut på hultsfred och brukade röka helt öppet.

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Citera
2009-02-28, 04:36
Medlem
KryddAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
Dom sätter in hela nationella insatstyrkan minst 4 gånger om dan då dom tillsammans med specialtränade fallskärmthoppande knarkhundar firas ner från helikoptrar.

Men nej, har aldrig sett en snut på hultsfred och brukade röka helt öppet.
Är dem fallskärmshoppande lär de väl inte behövas att firas ned?
Citera
2009-02-28, 11:05
Medlem
shizzles avatar
Vårat camp blev utsatta för ett gäng civilsnutar för några år sedan. Vi satt i stillan ro och krökade, hade inte rökte eller nånting. De kollade leg på alla (utom mig, vet inte varför) och sen fick tre st gå och kissa. Alla tre klarade sig, även om de rökte 2 dagar innan.
Citera
2009-02-28, 12:01
Medlem
adampoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Vårat camp blev utsatta för ett gäng civilsnutar för några år sedan. Vi satt i stillan ro och krökade, hade inte rökte eller nånting. De kollade leg på alla (utom mig, vet inte varför) och sen fick tre st gå och kissa. Alla tre klarade sig, även om de rökte 2 dagar innan.

Det lär ju ha funnits någon misstanke om dom fick gå och pissa, hade ni dreads och lyssnade på bobban?
Citera
2009-02-28, 12:25
Medlem
shizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adampoo
Det lär ju ha funnits någon misstanke om dom fick gå och pissa, hade ni dreads och lyssnade på bobban?
Nä, inget sånt. De kollade in ögonen och tyckte då att de tre som fick pissa var rödögda. Vi såg varken speciellt flummiga ut eller gav några andra vibbar att vi var stoners. Vi hade dessutom inte rökt nånting förutom ett par spliffar i ett tält ett par dagar innan.

Men jag skulle inte tveka att röka på hultsfred om jag skulle dit igen. Det var nog jävligt random att just vi blev kollade då.
Citera
2009-02-28, 12:40
Medlem
MidgetHumpers avatar
För mig vart det iaf lugnt där, jag var inte det minsta diskret när jag gick runt med min blunt å puffade, dock så åkte 5 av mina polare dit när deras tält blev raidat :P
Citera
2009-02-28, 12:42
Medlem
adampoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shizzle
Nä, inget sånt. De kollade in ögonen och tyckte då att de tre som fick pissa var rödögda. Vi såg varken speciellt flummiga ut eller gav några andra vibbar att vi var stoners. Vi hade dessutom inte rökt nånting förutom ett par spliffar i ett tält ett par dagar innan.

Men jag skulle inte tveka att röka på hultsfred om jag skulle dit igen. Det var nog jävligt random att just vi blev kollade då.

Sommar, alkohol och en illaluktande camping vafan! klart som fan man blir rödögd även om man inte röker!

lite off topic;

Får se hur det går på sommarens P&L då det lär vara extra mycket bevakning med tanke på banden som ska dit, åh andra sidan så har snutarna där varit jävligt trevliga andra år..

Blir la solbrillor då
Citera
2009-03-01, 12:45
Medlem
CoreTechs avatar
Jag, 2 polare och min dåvarande brud gick ett varv inne bland husvagnarna 2006 och delade på en... ^_^ Typ 4 på natten så var ju mörkt och folk hade lagt sej men några var ju fortfarande vakna! xD Men vi brydde oss inte...

Nätterna, speciellt på husvagnscampingen är de typ aldrig funkisar/vakter/väktare/snutar så ta dej en tripp dit så lär du nog kunna skaffa lite vänner!

Tror många på husvagnscampingen puffar så de är bara hålla ögonen och näsborrarna öppna! ^^
Citera
2009-03-01, 15:42
Medlem
Klngs avatar
De luktar ju sig fram, man känner weedmolnen driva fram över campingen. Jag rökte bara i tältet o nere vid sjön o det gick sjukt bra, var stenad hela festivalen (även när jag jobbade som funkis ).
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in