Citat:
Ursprungligen postat av
Browser
Det är nog en sak som rättsläkare skulle tvista om. Men det är väldigt skumt att det inte kommer ut blod ur ingångshålet.
Nej, det är inte skumt om det nu ens stämmer. Det beror helt på hur skottet träffar. Om det träffar där det finns blodkärl, om enda vägen för blodet att ta vägen är ut genom ingångshålet osv