2021-03-27, 09:33
Medlem
Eftersom många här på FB tycker det är viktigt med yttrandefrihet
,och att alla åsikter skall få föras fram, så är vad hon skriver om
totalt fel
men skall få framföras. OCH sluta med personangrepp
och etniska rasistiska förklaringar.
Citera
2021-03-27, 09:42
Medlem
Neolitikums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
https://nyheter24.se/natets-morka-si...kas-skadestand

Irena Pozar försökte stämma ett troll för näthat.

Haha! Så det är därför den galna Irena Pozar "brinner" så mycket för kvinnor som förlorar rättegångar och åtal mot män. Hon är en av dem!

Fyfan vilken patetisk nolla Irena Pozar är. Herregud. Hon försökte också stämma svenska staten på liknande vis som Lambertz nu, fast på 60 lax, men loser Irena Pozar fick givetvis avslag

JK har tagit ett korrekt beslut, denna kvinna är korkad och lär sig inget av sina egna erfarenheter.
https://www.jk.se/beslut-och-yttrand...12/1511-17-43/

Hon förstod inte beslutet, hon vet inte JK:s roll samt hon yrar om Europadomstolen när det är Europakonventionen som Sverige rättar sig efter.

Citat:
– Jag vet inte om det blir Europadomstolen eller om vi försöker göra någonting inom Sverige först. Jag har inte pratat med mina jurister än. JK företräder staten och om de säger att det här visst är olagligt måste det ju gå att få rättvisa på något annat sätt tänker jag. Så vi fortsätter, säger Irena Pozar.
Citera
2021-03-27, 09:54
Avstängd
Manjakiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Solitud
Jag vet inte så mycket om henne, mer än att hon är en mobbare. Hon är den typen som konstant pratar bakom folks ryggar, skapar intriger och fryser ut folk. Det är väldigt viktigt att visa vem som står över och under den andre.

En riktigt ond människa.

Som man kan förvänta sig från hennes "krönikor" så är hon en tvättäkta narcissist. Allt handlar om att synas, höras och göra karriär - på andras bekostnad.

Ta nu senast Lambertz där hennes titel på artikeln är att man kallar honom för "Knullkungen" på Flashback. Folk gjorde eftersökningar och det visade sig vara en person som kallat honom Knullkungen en gång. Det blev då till ett uppslag på Expressens förstasida. På den nivån är det.

Hon är mänskligt avfall. Att hon tillåts sitta och spy ut sina vidriga åsikter i en av Sveriges största medier är ofattbart.
Kan ingen snäll Flashbackare hitta ett foto på hennes sk man.
Tror det skulle förgylla hela min helg av att få se den stackarn
Citera
2021-03-27, 10:00
Avstängd
Få ultraradikala feminister år så farliga för världen som Irena Pozar.

Vänstermedia är hennes och andra radikalas megafon.

Jobba emot vänstermedias propaganda så försvinner jobben för dessa sjuks radikala människor.
Citera
2021-03-27, 10:01
Ful som stryk är hon i alla fall. Kolla in näsan och tänderna.
Citera
2021-03-27, 10:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
totalt fel

Yttrandefriheten fungerar bara under Demokratins regler.

Det inkluderar inte radikala vänsterextrema, kommunister, fascister, anarkister eller nazister.

Så ta du din vänsterpropaganda om att ovan gruppers ord skall få pumpas ut i media och stoppa upp den åsikten i arslet där den hör hemma.
Citera
2021-03-27, 10:30
Medlem
Solituds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Ja, jävlar. Inte undra på att hon är så selektiv vad gäller bilderna på sin Instagram.
Citera
2021-03-27, 13:39
Medlem
bradgardsindianens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Japanskrapan
totalt fel

Eller hur? Förvånas över att många inte förmår hålla sin kritik sakligt. Många verkar anse att en tidning kan drivas som en pizzeria där kunden själv för varje producerad enhet kan bestämma om den ska ha salt fetaost eller sötsyrlig ananas som fyllning. Är verkligen utbildningssystemet så undermåligt?
Citera
2021-03-27, 13:50
Medlem
JBernards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Få ultraradikala feminister år så farliga för världen som Irena Pozar.

Vänstermedia är hennes och andra radikalas megafon.

Jobba emot vänstermedias propaganda så försvinner jobben för dessa sjuks radikala människor.

Hon är helt och hållet ofarlig, det är samhället och systemet som tillåter avträde som henne att synas, höras och förse henne plattformar som är farligt.
Citera
2021-03-27, 19:52
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-

Hon kan naturligtvis inte vara ansvarig för sin avsaknad av skönhet, men den bristen på estetik har naturligtvis skapat hennes världsbild. Jag skulle vilja säga till henne, "Det finns någon för alla, och oavsett hur du ser ut så finns det en partner för dig. Ha förtröstan, kära Irena, du kommer att hitta någon som älskar dig för den du är."
Citera
2021-03-27, 22:50
Bannlyst
Jag ser hennes bild i någon kvällstidning oftare efter att jag såg henne i På Spåret.
Läser dock inte hennes texter. Rubrikerna räcker oftast.
Citera
2021-03-28, 16:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Vad är hon av för etnisk härkomst? Hon ser väldigt ljus ut för att vara från Balkan.

Nej, det gör hon inte. Det är sådär jugoslaver ser ut. Många slovener, kroater & serber är väldigt ljusa. Möjligtvis har du dessutom tittat på en bild av henne när hon har blonderat hår och blivit undermedvetet lurad att det är hennes riktiga hårfärg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in