2021-03-26, 15:12
Medlem
Manjakiss avatar
Jag stör mig på att denna vidriga bitterfitta kommer undan med att skriva vad som helst.

Hon sitter på riktigt och försvarar den kvinnan som har försökt förstört tre liv. Att kalla henne ett offer är ett sådant djävla hån mot kvinnor som blivit utsatta på riktigt.
Det finns en MYCKET bra tråd redan om vad den kvinnan ställt till med. Att hon inte sitter inlåst är ofattbart.
Me ännu värre är att denna Irena Pozar inte verkar bry sig ett skit om detta, bara hon får tycka synd om henne och passa på att manshata lite.

Så kom igen fram med all skit som går att hitta. Är hon så bitter för att hennes pappa gjorde fult i stjärten på henne som barn?
Vilka diagnoser och missbruk har hon
Citera
2021-03-26, 15:39
Medlem
Ankdammsmans avatar
Ännu ett stjärnskott från nöjesbranschen som kan mindre om journalistik än den genomsnittlige näthataren. Hon är en tyckare och inget annat, men poserar som seriös.

Det är ironiskt att personer som Putilov, Weidmo Udell och till och med Ekeroth gör ett mycket mer seriöst journalistarbete än "journalisten" Pozar men ändå är det hon som inte bara erkänns av kollegorna utan till och med vinner priser. Inställningen är symptomatisk.
Citera
2021-03-26, 15:47
Medlem
Manjakiss avatar
Såg nu att hon tydligen vunnit pris?
Hur kan det ens vara möjligt?
Hennes senaste två krönikor när hon tillåts sitta och försvara ludret som falskt anmält tre stycken är så usla att man förvånas att ens kvällspressen låter henne hållas?

Äckligare människa får man leta efter. Hoppas av hela mitt hjärta att hon råkar ut för en RIKTIG våldtäckt. Då är det nog inte lika lätt att sitta och feminist flamsa bort det...
Citera
2021-03-26, 15:50
Medlem
Blot-Svens avatar
Ni menar den här tjejen och den här krönikan?

Irena Pozar: Han kallas knullkungen – hon bor på skyddat boende (Expressen)

Publicerad i morse, strax innan åtta.
Han kallas knullkungen på Flashback. Hon bor på skyddat boende. Han ler stort när han berättar om den där julaftonskvällen. Hon säger att hon aldrig kommer att kunna hämta sig från det hon varit med om.
Kallar vi honom "Knullkungen" på Flashback...?

Innehåller även guldkorn som detta:
Jag ser presskonferensen med en vän som sen stannar på middag. Vi äter pizza och när hon ska gå hem ber jag henne smsa när hon är framme. Jag tänker inte på att det vi sett på tv tidigare under dagen hänger ihop med det jag säger till henne. För jag säger det till alla mina tjejkompisar, och de säger det till mig. Det är som att heja ”hej” och ”hur är läget?”, det finns ingen analys. Det bara är så.

På natten drömmer jag att vi beväpnar oss. För henne och för alla andra som fått sina liv söndertrasade av män. Revolutionen hägrar, men när jag vaknar känns benen tunga som bly. Vad ska vi ta oss till? Jag står inte ut med att vara kvinna längre.
Visst — överfallsvåldtäkter är inget man skojar om, men nu är det ju inte riktigt det Lambertz-affären handlar om. Pozar och hennes väninnor trissar och skrämmer upp varandra så till den milda grad att hon inte längre står ut med att vara kvinna. Det brukar kunna bli så där i bubblor där man bränner allt krut på att förfasas med varandra. Det som hänt nu med Göran Lambertz framstår väl som ett jättelikt bakslag efter hetsen kring #MeToo.

Det finns säkert invandringskritiker också som inte vågar gå ut pga. brottsligheten, men så ska vi inte ha det. Irena Pozar kan ju inte tröttna på att vara kvinna. Hon är inte konstruktiv. Beväpna dig, Irena!
Citera
2021-03-26, 16:03
Medlem
Manjakiss avatar
Bra skrivet.
Konstigt att INGEN ifrågasätter att hon försvarar kvinnan som verkar riktigt psykiskt sjuk
Har ni sett porrfilmen med henne?
Kolla den blicken när hon sätter på kameran.
Galenskapen fullkomligt lyser i ögonen på henne
Citera
2021-03-26, 16:13
Medlem
Ankdammsmans avatar
Kan bara instämma i att Pozars senaste alster är helt bisarrt. Hon verkar inte intresserad av, eller orkar eventuellt inte kolla upp, kvinnans tidigare anmälningar utan kör sin feministiska önskevinkel istället. Detta är alltså "seriös journalistik", som passerat faktakollar och redaktörer.

"På natten drömmer jag att vi beväpnar oss". Inte en (1) enda artikel med den vinkeln har släppts igenom efter efter pissrån, terroristattacker eller gängskjutningar på öppen gata. Men här går den rakt igenom "kvalitetskontrollen".
Citera
2021-03-26, 16:21
Medlem
Blot-Svens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ankdammsman
Kan bara instämma i att Pozars senaste alster är helt bisarrt. Hon verkar inte intresserad av, eller orkar eventuellt inte kolla upp, kvinnans tidigare anmälningar utan kör sin feministiska önskevinkel istället. Detta är alltså "seriös journalistik", som passerat faktakollar och redaktörer.

"På natten drömmer jag att vi beväpnar oss". Inte en (1) enda artikel med den vinkeln har släppts igenom efter efter pissrån, terroristattacker eller gängskjutningar på öppen gata. Men här går den rakt igenom "kvalitetskontrollen".
Ja, det var den där formuleringen som etsade sig fast. En önskan om väpnad revolution, till och med. Varsågoda, säger jag.

Nu bygger jag raskt en halmgubbe här: "Nej nej. Det ska inte tolkas bokstavligt. Det var bara en dröm. Revolutionen är en feministisk revolution. Inget annat." Men, som sagt... Är det OK om vi alla beväpnar oss, man som kvinna, för att råda bot på otryggheten i samhället? Inte?

Irena Pozar är revolutionsromantiker. Systrarna ska slåss för varandra.
Citera
2021-03-26, 16:41
Medlem
Ankdammsmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blot-Sven
Nu bygger jag raskt en halmgubbe här: "Nej nej. Det ska inte tolkas bokstavligt. Det var bara en dröm. Revolutionen är en feministisk revolution. Inget annat." Men, som sagt... Är det OK om vi alla beväpnar oss, man som kvinna, för att råda bot på otryggheten i samhället? Inte?

Precis. Det är surrealistiskt hur precis samma argument hade underkänts om nån hade publicerat en vapen-och hämnddrypande krönika efter Vetlanda eller det senaste pissrånet. Spelplanen är riggad och alla vet det.
Citera
2021-03-26, 16:44
Medlem
Manjakiss avatar
Det värsta är att hon inte ens bryr sig. Inte ett ord om mannen som ludret förstörde livet för. Han fick sitta oskyldigt i 9 månader. Och med henne hände inget.
Hon kunde lätt bara glida vidare, spela in lite amatörporr och ladda upp ett par hundra nakenbilder.
Innan HON hittade nästa offer i Lambertz.
Väldigt konstigt att det ens gick till häktning. Men förmodligen bara just för att det var Lambertz. Dom tyckte kanske att det var dags för honom att få smaka på sin egen Quick medicin haha

Men kom igen nu, fram med litenhärligtbskit om Irena. Hur mobbad var hon? Vad heter hennes flickvän?
Citera
2021-03-26, 17:19
Medlem
Nyfiken prickigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Bra skrivet.
Konstigt att INGEN ifrågasätter att hon försvarar kvinnan som verkar riktigt psykiskt sjuk
Har ni sett porrfilmen med henne?
Kolla den blicken när hon sätter på kameran.
Galenskapen fullkomligt lyser i ögonen på henne

Länka gärna.
Citera
2021-03-26, 17:19
Medlem
Talet om "revolution" och att man skall "beväpna sig" måste ses i skenet av den kraftiga vänstervridningen inom journalistkåren. Väpnad (kommunistisk) revolution går alltid hem hos ytterkantsvänstern.

Sedan, en annan reflektion, när vanligt folks oroas över gängskjutningar och personrån, spelas detta alltid ner av vänstern som säger att det var värre förr eller att det handlar om ökad anmälningsbenägenhet. Samtidigt sitter samma vänster och hetsar upp sig till den milda grad när det gäller tafsande och svinaktigt beteende hos män inom media och kulturliv. Trots att 70% bor i bostadsrätt i Stockholms innerstad eller i andra helvita rasrena områden oroar de sig över att vistas utomhus.
Citera
2021-03-26, 17:24
Medlem
BigHouses avatar
Enligt svenska Wikipedia:

Född 1992 i Sarajevo.
Kom som flykting till Sverige 1993.
Chefredaktör för Veckorevyn.
Gift med en man som tagit hennes efternamn (feministiska plus-poäng).

Vad är hon av för etnisk härkomst? Hon ser väldigt ljus ut för att vara från Balkan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in