Citat:
Ursprungligen postat av
Tissetiss
Kan man klä om på en toalett eller delvis klä om hemma men ta på hjälmen och jackan på plats ?
Nu är allt så jävla PK så det skulle absolut inte funka då det skulle säkerligen vara diskriminering även om det låter löjligt. Så fort det kommer en tjej in på en arbetsplats där det bara finns män så måste det upp speciella soppåsar för trosskydd och annat.
Snart ska det väl alltid finnas ett omklädningsrum för män, ett för kvinnor och ett för de som inte vet vad de anser sig tillhöra. I min värld kollar man mellan benen och går till omklädningsrummet som överensstämmer med det.
Jag har inget emot kvinnor men ibland kan det bli lite för mycket inom vissa områden om rättigheter hit och dit.
När jag jobbade på ett jättestort företag så fanns det endast kvinnliga städare och dessa sprang runt i männens omklädningsrum som om inget hänt. Då arbetsplatsen var lite speciell så kunde man duscha fem gånger på en dag så det var rätt mycket spring i dessa omklädningsrum.
Ingen klagade på detta ska tilläggas. Vet inte hur det är nu för tiden på den arbetsplatsen men skulle inte bli förvånad om det ändrats.
Vet inte heller hur kvinnorna ställt sig om det var samma sak åt andra hållet men tror inte det hade varit ok.