2021-06-17, 13:44
Medlem
lala-lands avatar
Oj oj oj, läste igenom hela FUP, och det första som slog mig var "vilka jävla bra poliser vi har nu". Hur de kan förhöra barn helt utan ledande frågor, att verkligen lyssna och förstår vad som hänt. Hatten av till det.

Det andra som slog mig var vilket "freak" GM är... var det ett infall? hade han planerat det? Har han gjort det förut? Jag har svårt att tänkta mig att han bara glidit runt hela livet, och så VIPS en dag såg han ett 5-årigt barn och tänkte "ja men om jag låter henne dra en mössa över huvudet så kan hon ju runka av mig och jag låtsas som att det är en lek"...

Hur sjukt hjärna måste han inte ha?

Tack Svenska rättssamhället som fått bort honom från barn ett tag iaf...
Citera
2021-06-17, 13:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lala-land
Oj oj oj, läste igenom hela FUP, och det första som slog mig var "vilka jävla bra poliser vi har nu". Hur de kan förhöra barn helt utan ledande frågor, att verkligen lyssna och förstår vad som hänt. Hatten av till det.

Det andra som slog mig var vilket "freak" GM är... var det ett infall? hade han planerat det? Har han gjort det förut? Jag har svårt att tänkta mig att han bara glidit runt hela livet, och så VIPS en dag såg han ett 5-årigt barn och tänkte "ja men om jag låter henne dra en mössa över huvudet så kan hon ju runka av mig och jag låtsas som att det är en lek"...

Helt precis att GM helt plötsligt skulle gjort detta som de påstår till är ju helt befängt..

Sen kan du ju läsa i FUP att flickan inte alls haft någon mössa på sig, hennes berättelse stämmer inte heller vad vittnen kan säga..
Citera
2021-06-17, 13:54
Medlem
Citat:

förutom att FUP inte är laglig, så framgår det ju ganska intressant information där,

- Varför säger flickan att hon inte tagit på HM snopp, hon har ju bevisningen inte haft någon mössa över ögonen.. ?

- varför tolkar mamman detta som sexuellt, känns som en duschslang som smäller två gånger… först blir det blött och inte sen. Och detta på en höjd av 10cm från marken?

- varför mutat föräldrarna flickan att prata med polisen?

- varför vill flickan direkt dagen efter och långt efteråt fara till kompisen och leka, men föräldrarna gömmer hjälmen så hon inte ska ska cykla ner… påståendet de har om att flickan aldrig skulle fara runt bland grannarna bevisas ju bara av den kommentaren att det är lögn, de måste gömma saker så hon inte ska dra iväg?

- Varför finns inte ett enda tekniskt bevis?

- varför finns vittnen som säger att flickans berättelse inte stämmer?

- varför finns det teknisk bevisning att flickans berättelse inte stämmer?

Jag kan fortsatta med minst 20-talet frågor till som är väldigt suspekta
Citera
2021-06-17, 13:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toppknopp
Helt precis att GM helt plötsligt skulle gjort detta som de påstår till är ju helt befängt..

Sen kan du ju läsa i FUP att flickan inte alls haft någon mössa på sig, hennes berättelse stämmer inte heller vad vittnen kan säga..
Det är helt otroligt hur ofta du totalt förvränger de inlägg som du citerar! Du får det ofta att låta som att det finns fler än du som tror att GM är oskyldig?? Jag lovar att du är den enda!
Citera
2021-06-17, 14:55
Medlem
Citat:

Ja den frågan är befogad, var detta första gången Thomas Brandlöv begav sig på ett barn eller bara första gången han åkte dit?

Han har hur som helst tränat ett tag.
I FUP erkänner han att han har ett sexmissbruk han inte klarar av att bryta.
Han har en padda där han surfar anonymt med Tor och fabriksåterställer paddan efter användning.
Han kan inte avgöra om flickorna på filmerna, som ännu inte utvecklat bröst, är vuxna kvinnor??! Klart som f*n att han vet det är barn, men det kan han ju inte säga i ett polisförhör.
Bättre då att spela biologiskt obildad.
Citera
2021-06-17, 15:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Ja den frågan är befogad, var detta första gången Thomas Brandlöv begav sig på ett barn eller bara första gången han åkte dit?

Han har hur som helst tränat ett tag.
I FUP erkänner han att han har ett sexmissbruk han inte klarar av att bryta.
Han har en padda där han surfar anonymt med Tor och fabriksåterställer paddan efter användning.
Han kan inte avgöra om flickorna på filmerna, som ännu inte utvecklat bröst, är vuxna kvinnor??! Klart som f*n att han vet det är barn, men det kan han ju inte säga i ett polisförhör.
Bättre då att spela biologiskt obildad.
Många av de pedofiler som lever ut sina böjelser försvarar sig ju i termer såsom ”kärlek till barn” och liknande befängda påståenden med kontentan att barnen inte tar skada.... Brandlöv är ju uppenbarligen smartare än så, han gör det till en lek som barnet inte förstår eller knappt kan beskriva -dock med samma konsensus som övriga pedofiläckel, han utför sexuell handling på ett sätt som i hans sjuka hjärna inte skadar barnet.

Jag tror verkligen inte det är första gången denna predator lever ut sina vidriga böjelser! HUR han levt ut dessa tidigare vill jag inte ens spekulera i, kan ju ha varit utan att faktiskt förgripa sig på barn så är det ju.

Och bara en pedofil som för sig själv försvarar sina gärningar kan tycka att det är ett rimligt logiskt svar att det är svårt se åldern på barnen.
Citera
2021-06-17, 15:18
Medlem
Citat:
förutom att FUP inte är laglig, så framgår det ju ganska intressant information där,

- Varför säger flickan att hon inte tagit på HM snopp, hon har ju bevisningen inte haft någon mössa över ögonen.. ?

- varför tolkar mamman detta som sexuellt, känns som en duschslang som smäller två gånger… först blir det blött och inte sen. Och detta på en höjd av 10cm från marken?

- varför mutat föräldrarna flickan att prata med polisen?

- varför vill flickan direkt dagen efter och långt efteråt fara till kompisen och leka, men föräldrarna gömmer hjälmen så hon inte ska ska cykla ner… påståendet de har om att flickan aldrig skulle fara runt bland grannarna bevisas ju bara av den kommentaren att det är lögn, de måste gömma saker så hon inte ska dra iväg?

- Varför finns inte ett enda tekniskt bevis?

- varför finns vittnen som säger att flickans berättelse inte stämmer?

- varför finns det teknisk bevisning att flickans berättelse inte stämmer?

Fortsätt gärna med dina ytterligare frågor, det är sannerligen fascinerande att se dina hjälplösa försök att lansera din minst sagt ”alternativa” sanning.
Lite som att iaktta en fisk på torra land

Vore spännande att höra vad som är olagligt i Fup, den frågan har inte diskuterats ännu!
Senast redigerad av Infiltrerad 2021-06-17 kl. 15:24. Anledning: Tillägg
Citera
2021-06-17, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Fortsätt gärna med dina ytterligare frågor, det är sannerligen fascinerande att se dina hjälplösa försök att lansera din minst sagt ”alternativa” sanning.
Lite som att iaktta en fisk på torra land

Vore spännande att höra vad som är olagligt i Fup, den frågan har inte diskuterats ännu!
Att FUP skulle vara spekulationer har det avhandlats om men olaglig?
Jag är verkligen nyfiken på förklaringen och om brottet är polisanmält?
Citera
2021-06-17, 16:42
Medlem
Citat:
Försök inte ljug, alla era skoningslösa försök att skada GM’s barn finns kvar, varför skulle då de andra försvinna? Det är så lätt att det helt enkelt finns inte några sådana inlägg… visar vilken sida som faktiskt ger sig på barn
INGEN i den här tråden har gjort något med avsikt att skada GMs barn!

INGEN har heller gjort något för att skada GMs fru eller övriga närstående!

Tvärt om så uttrycks det ofta en stark oro och varm omtanke!

Fru, barn och övrig familj och vänner har ingen skuld i detta! De har rätt att älska Thomas oavsett vad han har gjort sig skyldig till.

Thomas kan göra livet lite lättare för sin familj om han står för vad han har gjort och tar emot hjälp för att minska risken för att detta händer igen!
Citera
2021-06-17, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiskroken74
INGEN i den här tråden har gjort något med avsikt att skada GMs barn!

INGEN har heller gjort något för att skada GMs fru eller övriga närstående!

Tvärt om så uttrycks det ofta en stark oro och varm omtanke!

Fru, barn och övrig familj och vänner har ingen skuld i detta! De har rätt att älska Thomas oavsett vad han har gjort sig skyldig till.

Thomas kan göra livet lite lättare för sin familj om han står för vad han har gjort och tar emot hjälp för att minska risken för att detta händer igen!
Klokt talat, och det är ju vad vilken missbrukare som helst behöver göra. Spelar ingen roll om det är en alkoholist, spelmissbrukare eller sexmissbrukare. Samtliga har svikit sina nära, ljugit och idkat missbruket i smyg.
De har en resa att åter förtjäna det förtroende de svikit.
Skillnaden mellan dessa och Thomas Brandlöv är dock avarten predatorer och pedofiler som har skadat långt fler än sina nära och kära, det är svårt att förlåta för alla. Kanske därför han är så rabiat och nekar in absurdum, för feg för konsekvenser av eget handlande.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-17 kl. 17:26.
Citera
2021-06-17, 19:24
Medlem
På aningens darriga ben undrar jag nu om tråden kan återgå till det normala?
Dvs ett brott och de dokument som finns att tillgå kring Thomas Brandlövs gärningar.

Postar dokumenten här och hoppas på ett gott samtalsklimat.

Här hittar du de underlag vi hittills samlat på oss som diskussionsunderlag:

Mål B2143-20 Dom i Luleå TR 2021-03-18 Thomas Brandl*v
Dom: https://www.docdroid.net/ignVc5b/b2143-20-pdf

FUP Mål B2143-20 Dom i Luleå TR 2021-03-18 Thomas Brandl*v
https://anonfiles.com/z3b81eu1u3/Lul...FUP_aktbil_pdf

Sextrakasserade anställd enligt artikel i Piteå-tidningen:
https://pt.se/artikel/jd65g50l

Överklagande från Thomas Brandl*v:
https://anonfiles.com/r3k9C8w4u4/_vr...s_Brandl_v_pdf

Anslutningsöverklagande från Åklagare:
https://anonfiles.com/b3l5Cdw9ue/_vr..._n_klagare_pdf

Svarsskrivelse från Åklagare:
https://anonfiles.com/v4l0C7wduc/_vr...erklagande_pdf

Anslutningsöverklagande från målsägare:
https://anonfiles.com/D0l9C0w1u2/_vr..._m_ls_gare_pdf

Målet i HR har fått mål nummer B380-21 som vem som helst kan kolla att det stämmer med vad som sägs här.

Den senaste informationen är att målet kommer att tas upp senare i höst. Detta pga frihetsberövade får förtur.
Personligen tycker jag att det är obehagligt att småbarnspredator Thomas Brandlöv får gå som en fri man hela sommaren. Håll koll på era barn!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-17 kl. 19:44.
Citera
2021-06-17, 20:12
Medlem
Citat:
förutom att FUP inte är laglig, så framgår det ju ganska intressant information där…..

Varför skulle inte FUP vara laglig? Har du polisanmält brott på FUP?

Varför skulle inte ”hundleksaken” kunna befinna sig på flickans vadhöjd om Thomas Brandlöv sitter på knä framför henne när han försöker tillfredsställa sina lustar? Läs FUPen!

Det som ”smäller” illustrerar den lilla flickan på filmen när hon drar i resåren i sina byxor. Jag kan inte tolka det annorlunda än att Thomas justerar sina kalsonger för att flickan ska kunna komma åt att utföra hans instruktioner bättre.

Det är inte mamman som tolkar detta, det är tingsrätten som förstår det uppenbara.
Helt klart skyldig!
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-06-17 kl. 20:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in