Citat:
Ursprungligen postat av
lala-land
Oj oj oj, läste igenom hela FUP, och det första som slog mig var "vilka jävla bra poliser vi har nu". Hur de kan förhöra barn helt utan ledande frågor, att verkligen lyssna och förstår vad som hänt. Hatten av till det.
Det andra som slog mig var vilket "freak" GM är... var det ett infall? hade han planerat det? Har han gjort det förut? Jag har svårt att tänkta mig att han bara glidit runt hela livet, och så VIPS en dag såg han ett 5-årigt barn och tänkte "ja men om jag låter henne dra en mössa över huvudet så kan hon ju runka av mig och jag låtsas som att det är en lek"...
Hur sjukt hjärna måste han inte ha?
Tack Svenska rättssamhället som fått bort honom från barn ett tag iaf...
förutom att FUP inte är laglig, så framgår det ju ganska intressant information där,
- Varför säger flickan att hon inte tagit på HM snopp, hon har ju bevisningen inte haft någon mössa över ögonen.. ?
- varför tolkar mamman detta som sexuellt, känns som en duschslang som smäller två gånger… först blir det blött och inte sen. Och detta på en höjd av 10cm från marken?
- varför mutat föräldrarna flickan att prata med polisen?
- varför vill flickan direkt dagen efter och långt efteråt fara till kompisen och leka, men föräldrarna gömmer hjälmen så hon inte ska ska cykla ner… påståendet de har om att flickan aldrig skulle fara runt bland grannarna bevisas ju bara av den kommentaren att det är lögn, de måste gömma saker så hon inte ska dra iväg?
- Varför finns inte ett enda tekniskt bevis?
- varför finns vittnen som säger att flickans berättelse inte stämmer?
- varför finns det teknisk bevisning att flickans berättelse inte stämmer?
Jag kan fortsatta med minst 20-talet frågor till som är väldigt suspekta