2021-09-13, 17:58
Medlem
Såg på Linkedin att han fortfarande verkar ha kvar sin anställning? Kan det verkligen stämma? Någon som vet?
Citera
2021-09-13, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderklump123
Såg på Linkedin att han fortfarande verkar ha kvar sin anställning? Kan det verkligen stämma? Någon som vet?
Det måste du nog kolla direkt hos arbetsgivaren, Linkedin är nog inte up to date..
Citera
2021-09-16, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dunderklump123
Nej han har inte kvar sin anställning, ringde och "sökte" honom, fick till svar att han inte jobbar där, frågade varför fick till svar att han sagt upp sig pga personliga skäl. Det går för övrigt rykten om att pedofilen har sålt huset, för alla er bybors skull hoppas jag detta stämmer. Dock beklagligt att andra människor ska få honom som granne.
Citera
2021-09-16, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasafot
Nej han har inte kvar sin anställning, ringde och "sökte" honom, fick till svar att han inte jobbar där, frågade varför fick till svar att han sagt upp sig pga personliga skäl. Det går för övrigt rykten om att pedofilen har sålt huset, för alla er bybors skull hoppas jag detta stämmer. Dock beklagligt att andra människor ska få honom som granne.
Kan inte verifiera att huset är sålt men Thomas har inte synts till den senaste tiden, skönt.
För lillpojkens del är det en välgärning att han fick börja i en ny skola på ny ort där barnen inte känner till pappans sjuka sexuella böjelser.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-09-16 kl. 16:53.
Citera
2021-09-22, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Det måste du nog kolla direkt hos arbetsgivaren, Linkedin är nog inte up to date..

Markbygden Net AB är nuvarande/senaste arbetsplats.
Citera
2021-09-22, 19:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av scandibull
Markbygden Net AB är nuvarande/senaste arbetsplats.
Kanske ska rätta att det är den senaste kända arbetsplatsen. Vet inte om det var dit hasafot ringde.
Citera
2021-09-30, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bigganbabe
Börjar bli van denna bullshit som du försöker proklamera för.. påstår att de som försvarar GM håller liv i tråden.. om det är nu som du påstår så kan du med lätthet se vem det är som gång på gång försöker väcka liv i tråden.. alltid samma alias som gör det...

Såhär är det! Och detta är Inge svammel... nättrollen här försöker svärta ner GM så mycket de bara kan. 99% är påhitt eller saker tagna ur sitt sammanhang. Anledningen varför de gör detta är att de vet att han snart kommer bli friad. När han väl blir friad så kommer det inte spela någon roll för då kommer alla tro att han ändå är skyldig... vad vi gör här på FB är att vi slår hål i nättrollens strategi... och det fungerar också, se hur desperata nättrollen har blivit... de ger sig på kvinnor och barn....

Jag är övertygad om att hur mycket svammel dessa nättroll kommer med
Mot GM så kommer det alltid finnas någon som slår hål i deras svammel... GM är
Omtyckt av inte bara byn och nära vänner...
Oj, jag har varit borta sen detta inlägg, ska bli så spännande att läsa ikapp och fup att jag knappt kan sitta still.
Kan inte du sätta sakerna i rätt sammanhang, så jag kan undvika de vanligaste missuppfattningarna när jag blir klar?
Citera
2021-09-30, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OhNoTheHumanity
Oj, jag har varit borta sen detta inlägg, ska bli så spännande att läsa ikapp och fup att jag knappt kan sitta still.
Kan inte du sätta sakerna i rätt sammanhang, så jag kan undvika de vanligaste missuppfattningarna när jag blir klar?
Kan du inte bara läsa ikapp då citerad skribent redan redogjort för vad den anser att de rätta sammanhangen skulle vara. Allt annat skulle bara bli upprepningar av tidigare behandlade påståenden.
Dokumenten talar sitt tydliga språk och efter 27 oktober kommer Hovrättens bedömning i målet.
Citera
2021-10-22, 16:13
Medlem
TB är numera folkbokförd på stugan, som inköptes sept-2018, Norra Brändholmen 24, 94534 Rosvik, allt är offentliga uppgifter.
Citera
2021-10-22, 19:00
Medlem
Hovrättsförhandlingen är 26/10, 8.30-16.00
Citera
2021-10-27, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasafot
Hovrättsförhandlingen är 26/10, 8.30-16.00

När avkunnas dom? Någon som hört något?
Citera