Citat:
Ursprungligen postat av
Bigganbabe
Börjar bli van denna bullshit som du försöker proklamera för.. påstår att de som försvarar GM håller liv i tråden.. om det är nu som du påstår så kan du med lätthet se vem det är som gång på gång försöker väcka liv i tråden.. alltid samma alias som gör det...
Såhär är det! Och detta är Inge svammel... nättrollen här försöker svärta ner GM så mycket de bara kan. 99% är påhitt eller saker tagna ur sitt sammanhang. Anledningen varför de gör detta är att de vet att han snart kommer bli friad. När han väl blir friad så kommer det inte spela någon roll för då kommer alla tro att han ändå är skyldig... vad vi gör här på FB är att vi slår hål i nättrollens strategi... och det fungerar också, se hur desperata nättrollen har blivit... de ger sig på kvinnor och barn....
Jag är övertygad om att hur mycket svammel dessa nättroll kommer med
Mot GM så kommer det alltid finnas någon som slår hål i deras svammel... GM är
Omtyckt av inte bara byn och nära vänner...
Oj, jag har varit borta sen detta inlägg, ska bli så spännande att läsa ikapp och fup att jag knappt kan sitta still.
Kan inte du sätta sakerna i rätt sammanhang, så jag kan undvika de vanligaste missuppfattningarna när jag blir klar?