2021-05-12, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surkarringen
Men GM har inte gjort något med BO. Det står så i FUP. Det är mamman som lagt orden i mun på flickan. Flickan själv säger att hon inte rört GM snopp, utan det tolkar mamman... läs förhören med mamman och BO så får du en tydlig bild av vad det är frågan om..
Nu vet jag ju att du ljuger igen då jag faktiskt läst fupen, men med din logik så är det alltså bara barn som har begrepp om vad en kuk är som kan bli utsatta...?

Du förstår ju garanterat själv hur dum du gör dig!
Citera
2021-05-12, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Nu vet jag ju att du ljuger igen då jag faktiskt läst fupen, men med din logik så är det alltså bara barn som har begrepp om vad en kuk är som kan bli utsatta...?

Du förstår ju garanterat själv hur dum du gör dig!

Jag ljuger aldrig. Men du verkar inte kunna läsa.. inte lätt att vara lågbegåvad som du
Citera
2021-05-12, 22:08
Medlem
Din dejtinbjudan till mig:
Citat:
men om du vill se flygbladet kan vi träffas utanför sporthallen kl 19.00?

Förväxling med Infiltrerad:
Citat:
Men som sagt jag står fast vid att vi kan träffas vid sporthallen efter kl 19 om det skulle passa bättre för dig?

Avslut:
Citat:
Nu har jag bidragit med mitt i debatten och tänker låta HovR rätta till denna dom så att inte oskyldiga blir drabbade

Upprepning ala’ Peter Sellers:
Citat:
Jag lovade att jag skulle sluta igår men...

Jag är så grymt besviken att din dejtinginbjudan inte var ärligt menad exklusivt till mig. Du blandade sedan ihop mig med Infiltrerad.
Nåväl den förlusten kan jag ta.

Men de här löftena du ger gång på gång att lägga ner, de kommer ju alltid efter att du gjort ett utfall mot BO och sen kan du inte hålla dig från att ändå komma igen med nya utfall.
Jag förstår inte hur du kan vara så totalt blind och resistent mot solklara fakta som redovisats både i dom och FUP?

Får mig bara att undra, på vilket sätt är du inblandad i det här?
Tänker du nu göra som vanligt och smita från att besvara frågan?
Citera
2021-05-12, 22:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Din dejtinbjudan till mig:

Förväxling med Infiltrerad:

Avslut:

Upprepning ala’ Peter Sellers:

Jag är så grymt besviken att din dejtinginbjudan inte var ärligt menad exklusivt till mig. Du blandade sedan ihop mig med Infiltrerad.
Nåväl den förlusten kan jag ta.

Men de här löftena du ger gång på gång att lägga ner, de kommer ju alltid efter att du gjort ett utfall mot BO och sen kan du inte hålla dig från att ändå komma igen med nya utfall.
Jag förstår inte hur du kan vara så totalt blind och resistent mot solklara fakta som redovisats både i dom och FUP?

Får mig bara att undra, på vilket sätt är du inblandad i det här?
Tänker du nu göra som vanligt och smita från att besvara frågan?

Inbjudan står kvar. Men det är inte så konstigt att jag blandar ihop er...
när vill du träffas?

Men du som ser allt så klart, berätta för mig som är så blind, vad är det som är solklar fakta i domen och FUP?
Citera
2021-05-12, 22:46
Medlem
Citat:
Jag ljuger aldrig. Men du verkar inte kunna läsa.. inte lätt att vara lågbegåvad som du

Att ständigt göra personliga påhopp visar bara på hur tom man är på argument. Synd för GM och anhängare att fup blivit uppladdat här, det är så tydligt för de flesta andra vad som försiggått.
Citera
2021-05-12, 22:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Josefin80
Att ständigt göra personliga påhopp visar bara på hur tom man är på argument. Synd för GM och anhängare att fup blivit uppladdat här, det är så tydligt för de flesta andra vad som försiggått.

Varför är det synd om GM att FUP blivit uppladdad? Det är ju snarare bra för då kommer ju sanningen fram...
Citera
2021-05-12, 23:13
Medlem
Konstigt att de flesta andra läser sanningen på ett helt annat sätt än du, tycker du inte? Vi är rätt många olika individer här som ser exakt samma sak, ett väldigt tydligt mönster.

En helt annan fråga; Tror du att internetsidorna GM säger sig ha varit inne på är sidor de flesta andra, till exempel du skulle vara inne på? Sidor med flickor som han inte vet om de är äldre eller yngre än hans egen dotter. Jag tänkte, bara så vi vet var vi har varandra, jag skulle aldrig vara inne på sådana sidor. Tycker du att detta beteende är okej?
Citera
2021-05-12, 23:48
Medlem
Citat:
Varför säger ni inget om att domaren inte var en färdigutbildad domare? Att det var hennes första ensamma fall hon hanterade? Vad säger du om att i domskälen står det ” det kan mycket möjligt ha hänt, så därför ska GM dömas” är det verkligen att ställa bortom alla rimliga tvivel att övergreppet skett... tyvärr detta är bland det sämsta domar jag sett
Oavsett erfarenhet som domare så är jag 100% övertygad om att domaren har långt högre juridisk kompetens än både du, jag och alla andra hör inne -frågan är alltså en ickefråga för alla utom dig 🤷‍♀️
Citera
2021-05-13, 00:16
Medlem
Du surkärringen tror att jag försagt mig. Det får stå för dig, intressant teori, tänk om jag är tre steg före dig i precis allt? Skrämmande tanke eller?
Min agenda är enkel- jag är less på att man hoppar på brottsoffers familjer, jag vill att fler ska våga anmäla pedofiler och sexbrott.

Du i denna tråd verkar försöka att skrämma folk så de inte ska våga anmäla brott, det gör mig och många andra väldigt arga. Det räcker nu helt enkelt, lås in pedofilerna och låt brottsoffer och deras familjer vara i fred. Det är min agenda, någon måste försvara offren. Någon måste försvara barnen, även barnen till GM, hoppas de inte blir alltför indragna i denna soppa. Om de någon gång läser denna tråd hoppas jag att de förstår att skulden är endast GM:s. Jag hoppas att de kan få ett bra liv trots sin pappas gärningar.

Du kan ju sitta där och gissa vem jag är och så kan jag sitta här och gissa vem du är men slösa inte din tid på det, läs istället noga igenom alla protokoll och försök se det mönster vi andra ser. Jag tror att det finns fler i tråden som undrar vem jag är och jag undrar förstås vem de är men tänker att det inte spelar så stor roll, det viktiga är vad många av oss försöker åstadkomma-skydda brottsoffret och dess anhöriga. Skydda GM:s anhöriga och låt den som gjort sig skyldig till detta brott (GM) få sona för det-ensam.
Senast redigerad av Josefin80 2021-05-13 kl. 00:17. Anledning: Kommentar ovan borttagen.
Citera
2021-05-13, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
Oavsett erfarenhet som domare så är jag 100% övertygad om att domaren har långt högre juridisk kompetens än både du, jag och alla andra hör inne -frågan är alltså en ickefråga för alla utom dig 🤷‍♀️

Vill bara tacka dig, infiltrerad för så mycket klarhet i det du laddat upp och dina kommentarer. Jag är inte anhörig men gillar när människor har civilkurage och kämpar för rättvisa och sanning. God natt...
Citera
2021-05-13, 07:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Å nej, gällande dejten får du definitivt nobben.

Förklara den tydliga FUPen för någon som heter Blind i förnamn och Faktaresistent i efternamn går inte.
Du kanske kan fråga den där journalisten du anlitat, vad säger den?

Thomas är inte hjälpt av dina dragningar här, det har bara bidragit till att sådant han inte ville att vi skulle veta har blivit känt till allmän beskådan.
NMR fick också inspiration att dela ut flygblad.
Tror du Thomas skulle ge dig blommor och choklad för din insats?

Att du inte vågar träffas förstår jag helt klart. Det är så mycket lättare att sitta bakom en dator och gömma sig...

Tomas vet inte vem jag är, så jag förväntar mig inga blommor😀 men jag är övertygad om att alla som läst mina inlägg inte går på era smutskastning. Jag tror också läsarna förstår att er smutskastning förstärker oron att allt inte står rätt till i BO familj och att något försöker döljas
Citera
2021-05-13, 08:55
Medlem
Finns förhören på ljudfil så behöver dom inte läsas upp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in