2021-05-06, 07:39
Medlem
Vars i tråden finns fup’en så man slipper ögna igenom hela tråden tack
Citera
2021-05-06, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Infiltrerad
FUP kommer här:

https://anonfiles.com/z3b81eu1u3/Lul...FUP_aktbil_pdf
Finns på sidan 31! Bra jobbat av Infiltrerad!
Citera
2021-05-06, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vedklyv1980
Önskar också att någon kunde ladda upp FUP.

Domen: https://docdro.id/ignVc5b
Och här är länk till domen!
Citera
2021-05-06, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krkop
Ja fan, släpp det här nu. Ingen vinner på att det fortsätts uppvigla. Lär av andras misstag. Beklagar det helvete som alla inblandade kastats in i och hoppas ni alla tar er igenom detta så smärtfritt det går. Primärt är att direkt drabbade barn inte påverkas. Alltid primärt.
Kloka ord.
Som sagt, Tingsrättsdomen har Thomas överklagat till Hovrätten.
Därefter har åklagaren svarat med att också överklaga till HR och sen har BO också överklagat.
Datum för när Hovrätten tar upp detta är ännu inte satt så jag gissar att alla parter går och mår jäkligt dåligt just nu.
Målet har fått ett målnummer i Hovrätt för Övre Norrland: B 380-21
Jag hoppas att alla i byn jobbar för precis det du skriver, INGA barn ska bli påverkade av det här.
Men du Thomas kan med fördel hålla dig borta, vi är inte bekväma med att ha dig bland barna.
Hoppas du söker och får hjälp med ditt sjuka sexmissbruk.
Senast redigerad av Vedklyv1980 2021-05-06 kl. 18:22.
Citera
2021-05-08, 16:46
Medlem
Sjukt, man kan förgripa sig på 5 åriga barn sexuellt med påföljden 3 månaders fängelse... mmm bra där Sverige.

Så, han ruinerar sin familj, han ruinerar en flicka som nog kommer ha svårigheter med detta när hon växer upp. Vänskapen mellan sonen och flickan är borta. Hur kommer sonen må i skolan? hans pappa är en redig pedofil?

Jag menar, vad tänkte Thomas på när han kom på denna idé? dålig konsekvensanalys? psykopat? jag vet inte...
Senast redigerad av carlydeveloper 2021-05-08 kl. 16:52.
Citera
2021-05-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlydeveloper
Sjukt, man kan förgripa sig på 5 åriga barn sexuellt med påföljden 3 månaders fängelse... mmm bra där Sverige.

Så, han ruinerar sin familj, han ruinerar en flicka som nog kommer ha svårigheter med detta när hon växer upp. Vänskapen mellan sonen och flickan är borta. Hur kommer sonen må i skolan? hans pappa är en redig pedofil?

Jag menar, vad tänkte Thomas på när han kom på denna idé? dålig konsekvensanalys? psykopat? jag vet inte...
I den stunden var det nog inte hjärnan som styrde honom!
Du har rätt i det. En mycket kostsam utlösning för Thomas och alla i hans omgivning!
Några minuters tillfredsställelse och hela livet förstört!
Citera
2021-05-08, 23:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiskroken74
I den stunden var det nog inte hjärnan som styrde honom!
Du har rätt i det. En mycket kostsam utlösning för Thomas och alla i hans omgivning!
Några minuters tillfredsställelse och hela livet förstört!

Skulle jag vara frun skulle jag ta barnen och flytta till annan ort, barnen får chans till nya kompisar och hon får en ny fräsch start. Man vet hur snabbt saker sprids, alla hans kompisar i klassen kommer få reda på det, de kommer prata om det och risken finns att han blir utstött eller retad. så ska det inte vara, det är inte pojkens fel, men världen är så, vilken jävla "pappa" alltså. Undrar hur frun känner sig, snacka om att känna sig äcklad, vilken nitlott till "man" hon skaffade. Nu måste hon börja om och förhoppningsvis träffa en riktig man. Kärnfamiljen sprucken för alltid för han ville bli avrunkad av en 5-åring. Vilket öde.

Jag kan bara hoppas Thomas håller sig borta, flyttar och ber exfrun att säga att han är död. Bäst för honom at bara leva ut sitt liv nu, singel ensam och barnlös. Det är bäst för honom, bäst för alla omkring honom. En sådan här gärning går inte att reparera, det går bara inte. Hur ska man se på sin pappa på ett vettigt sätt? När sonen växt upp och blivit 20, sitter ner och äter julmat med pappa och tanken kom igen "pappa tvingade min 5 åriga tjej kompis runka av honom", det går inte, relationen död för alltid.

Thomas är nog körd, skulle jag varit han skulle jag hängt mig i cellen, finns inget liv som är värdigt kvar. Om man inte vill bli kriminell och bara leva resten av sitt liv för sig själv och skita i vad folk tycker. Han kanske åker till Filippinerna och kan leva ut den han verkligen är, sedan supa ner sig ensam på ett hotell i Manila där han sedan hittas död, nedsupen, nedknarkad.

Hur ska han gå tillbaka till arbete? alla kollegor vet, alla nya kollegor kommer få veta. Det är liksom kört. Han kan byta namn, men då finns han kvar på Lexbase.

Jag menar? allt det för att bli avrunkad...av ett barn. Jesus...

Det här måste vara det enklaste sättet att ruinera sitt liv som går att göra och samtidigt vara ute på gatan inom några månader. Mord är ju uppenbart värre, men då sitter han minst 16 år säkert, mycket glömt efter 16 år. Nu kommer han ut redan efter 2 månader, säkert tidigare med häktningen inräknad.

Han är 37, han får väl se bak på livet och minnas de fina stunderna, för det finns inte många fina minnen att skapa resten av hans liv.

Grattis Thomas, ditt stolpskott.
Senast redigerad av carlydeveloper 2021-05-09 kl. 00:20.
Citera
2021-05-09, 09:18
Medlem
Citat:
Vi vet inte ännu den slutliga påföljden då domen är överklagad till Hovrätten.
Skulle gissa att åklagaren yrkar på skärpning av straffet.
I väntan på det så går Thomas som en fri man ute i samhället.
Citera
2021-05-10, 17:08
Medlem
Citat:
Skulle jag vara frun skulle jag ta barnen och flytta till annan ort, barnen får chans till nya kompisar och hon får en ny fräsch start. Man vet hur snabbt saker sprids, alla hans kompisar i klassen kommer få reda på det, de kommer prata om det och risken finns att han blir utstött eller retad. så ska det inte vara, det är inte pojkens fel, men världen är så, vilken jävla "pappa" alltså. Undrar hur frun känner sig, snacka om att känna sig äcklad, vilken nitlott till "man" hon skaffade. Nu måste hon börja om och förhoppningsvis träffa en riktig man. Kärnfamiljen sprucken för alltid för han ville bli avrunkad av en 5-åring. Vilket öde.

Jag kan bara hoppas Thomas håller sig borta, flyttar och ber exfrun att säga att han är död. Bäst för honom at bara leva ut sitt liv nu, singel ensam och barnlös. Det är bäst för honom, bäst för alla omkring honom. En sådan här gärning går inte att reparera, det går bara inte. Hur ska man se på sin pappa på ett vettigt sätt? När sonen växt upp och blivit 20, sitter ner och äter julmat med pappa och tanken kom igen "pappa tvingade min 5 åriga tjej kompis runka av honom", det går inte, relationen död för alltid.

Thomas är nog körd, skulle jag varit han skulle jag hängt mig i cellen, finns inget liv som är värdigt kvar. Om man inte vill bli kriminell och bara leva resten av sitt liv för sig själv och skita i vad folk tycker. Han kanske åker till Filippinerna och kan leva ut den han verkligen är, sedan supa ner sig ensam på ett hotell i Manila där han sedan hittas död, nedsupen, nedknarkad.

Hur ska han gå tillbaka till arbete? alla kollegor vet, alla nya kollegor kommer få veta. Det är liksom kört. Han kan byta namn, men då finns han kvar på Lexbase.

Jag menar? allt det för att bli avrunkad...av ett barn. Jesus...

Det här måste vara det enklaste sättet att ruinera sitt liv som går att göra och samtidigt vara ute på gatan inom några månader. Mord är ju uppenbart värre, men då sitter han minst 16 år säkert, mycket glömt efter 16 år. Nu kommer han ut redan efter 2 månader, säkert tidigare med häktningen inräknad.

Han är 37, han får väl se bak på livet och minnas de fina stunderna, för det finns inte många fina minnen att skapa resten av hans liv.

Grattis Thomas, ditt stolpskott.

Han har fått polisskydd den stackaren... Lika han flyttar...
Citera
2021-05-10, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flingpaketet
Han har fått polisskydd den stackaren... Lika han flyttar...
Varför? Hotad?
Citera
2021-05-10, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiskroken74
Varför? Hotad?

Säkert. Några bybor hade hunnit få lappar i brevlådan med namn och bild på han, men det har tydligen plockats bort av någon släkting.
Citera
2021-05-10, 19:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flingpaketet
Säkert. Några bybor hade hunnit få lappar i brevlådan med namn och bild på han, men det har tydligen plockats bort av någon släkting.

Sånt jävla kontraproduktivt skitbeteende. Är ni ett gäng hillbillies därborta? Ni gräver en grop ni själva kommer fall i om ni fortsätter. Och visst, lätt att sitta utanför och gnälla. Men tro mig, jag vet vad infekterad grannsämja innebär.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in