Citat:
Ursprungligen postat av
Surkarringen
Att du inte vågar träffas förstår jag helt klart. Det är så mycket lättare att sitta bakom en dator och gömma sig...
Tomas vet inte vem jag är, så jag förväntar mig inga blommor😀 men jag är övertygad om att alla som läst mina inlägg inte går på era smutskastning. Jag tror också läsarna förstår att er smutskastning förstärker oron att allt inte står rätt till i BO familj och att något försöker döljas
Sluta försöka få brottsoffrets familj till förövare. Thomas är utbildad inom juridik och såg självklart till att han inte lämnade några spår efter sig men han fälldes ändå. Måste kännas snopet att han trampade lite snett i förhören för han inser nog att han är för smart för att göra det när han lyckats se till att inte lämna teknisk bevisning efter sig. Sanningen kommer fram även då personer som påstår sig vara intelligenta gör tabbar.
Även du har skrivit i tidigare kommentar att du är utbildad inom
Juridik. Intressant tänker jag.
Jag frågade tidigare om du står bakom hans ord i förhöret om hans internetvanor, känns det okej i magen att han inte vet om kvinnorna är yngre eller äldre än hans egen dotter? Försvarar du varje detalj i vad GM uttalat sig om? Tycker du bara att han är helt perfekt? Jag fick inget svar på detta.