Citat:
Ursprungligen postat av
Hummm..
Är folk verkligen bindgalna!? Jag har inte läst FUP, men sammantaget är det helt uppenbart vad som hänt. Huva över huvudet, leka med en ”hundleksak” som ungen skulle dra i, ”tack för att du hjälpte mig” och att hon fick tvätta händerna efteråt. Tror inte alls på det där med att försvara pedofili,
utan det är något som BO behöver komma tillrätta med.
Helt uppenbart.

Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyv1980
Ja visst är det bindgalet.
Och alla efterblivna anklagelser att föräldrarna gjorde fel som inte först kontaktade förövaren??!
Föräldrarna gjorde helt rätt enligt polisens råd och rekommendationer: föräldrarna ska INTE inte kontakta förövaren om misstanken och de ska absolut INTE försöka starta en egen utredning. Om den som misstänks ha begått sexuella övergrepp får information om misstanken innan polisen kan hålla förhör finns en risk att bevis kan undanröjas.
Men det är ju många Alias här inne som inte vill att flickan ska få rätt....
Infiltrerad har också en bedrövligt dålig kunskap vad gäller dessa vedervärdiga förövare, förståndshandikappade och socialt efterblivna!? Sicket skitsnack.
De allra flesta övergrepp begås av män som i någon form känner barnet och finns i familjens nära omgivning. De är ofta omtyckta och familjen litar på dem. Ack vad skenet kan bedra.
Skit, skrev fel... Pedofili är något som GM behöver komma tillrätta med, inte BO!!
Beklagar verkligen felskrivningen och det var inte min mening. Kan heller inte ändra det nu.
Jag har varken läst FUP eller domen, men av det som kommit ut i media så är det ändå helt uppenbart vad som hänt. Och vad människor skriver här på FB om ditt och datt innebär 0 bevisläge.
Killen fick 3 månader vad jag förstår. Väldigt lågt straff, men å andra sidan verkar inte lilltjejen ha tagit alltför mycket skada. Uppenbart är också att det pågår ett hatdrev mot BO med familj. Man kan ju undra varför, men tja... tänker man efter lite till så kanske man anar varför.
Ber återigen om ursäkt för felskrivningen!!