Citat:
Ursprungligen postat av
Snarkomanen
Du är bara 25, upp med hakan du har fortfarande många glansår kvar.
Citat:
Ursprungligen postat av
CoralinesGhost
När du är medelålders så kommer du att inse hur ung du var när du var 25. Du kan göra allt du vill, framtiden är din vän. Jämför dig inte med andra utan se till din egen historia och dina egna förutsättningar.
Jo så är det, jag är inte orolig över framtiden. Försöker klura ut hur långt bort den är.
Citat:
Ursprungligen postat av
flashbackstallion
Menar du att du inte ens gått ut gymnasiet när du skriver misskötsel av skolan eller har du bara dåliga betyg från gymnasiet? I så fall rekommenderar jag högskoleprovet om du vill högskoleutbilda dig inom något där det är konkurrens om platserna. Var själv nästan 25 år när jag började på min nuvarande utbildning och jag har varit väsentligen frisk hela livet.
Gjorde aldrig de sista kurserna, då ville jag inte ha deras papper för att jag tänkte att jag inte behövde dem, hade andra planer. Har hört med en högskola om dispens och har lämnat in ansökan, med lite tur får jag börja i höst.
Citat:
Ursprungligen postat av
BigFatCone
Kompis. Du är fortfarande ung och har knappt levt.
Och att oroa sig över saker som man inte har gjort, det är ungefär som att koka en kopp te för att lösa Sverige integrations...utmaningar..
Jo jag är fortfarande liten och har mycket kvar, känner mig som en 15 åring med bil och körkort

. Är inte orolig över att få det gjort utan när. Försöker lista ut ungefär när jag kan börja förvänta mig att hitta en normal tjej och det är värt att börja söka.
Du har väl varit till botten, kommit tillbaka och/eller sett andra göra den resan? Att ungefär vilka förväntningar har "vanliga" folket på en? Folk brukar vilja vara schyssta och påstå att andra inte bryr sig om sånt. Men i praktiken är man väl inte så sugen på att släppa in såna som kommer direkt från skiten. Att rimligtvis borde det väl finnas saker jag behöver ordna före jag kan förvänta mig att accepteras bland vanligt folk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pungpuckel
Tid är bara förlorad om man vet hur mycket tid man har.
Dessutom, allt som känns negativt för stunden kommer du senare att se sammanhanget i, t.ex hade jag varit den jag är nu om inte det, och, det hade hänt? Troligtvis inte, skulle jag vilja vara någon annan?
Helst inte, skulle känns väldigt obekvämt.
Sant
Citat:
Ursprungligen postat av
Riddarhuset
Det du gått igenom har givit dig erfarenhet och insikt. En mognad ("vuxenhet" & självmedvetenhet) som många andra inte upplever under en livstid. Mitt råd är att hädanefter göra det som leder mot din vision av en önskvärd framtid. Gör det med kvalitet och stressa inte. Njut på vägen när du bygger dig. A propos kvinnor; skulle tro att många ser denna mognad som en attraktiv egenskap för längre förhållanden.
För kortare förhållanden är kravspecifikationen mer bred nacke och stora triceps, frekvent pladder med stort garv och att spruta skumpa iförd Lanvin sneakers.
Kör på!
Alltså kan tänka mig att det finns ett visst värde i att ha den erfarenheten. Men att det ändå borde finnas vissa krav på mig eller förväntningar. Att ungefär hur långt tror du att jag behöver komma?