2021-03-26, 12:18
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jag tror bestämt det är ett ord som denna Irene fann på själv. Ordsökning i tråden visar att alla inlägg med "Knullkungen" kom till efter hennes krönika publicerats.
Intressant. Det kan beror på flera saker, att någon läst hennes krönika & därefter använt uttrycket. Att någon som är med i samma clown-klubb som Pozar skriver det i tråden för att dom skall ha något att skriva om. Alternativt att man sett den gamla medlemmen "Knullkungen" & blivit inspirerad, även om jag inte tror att han har skrivit något i just denna tråd.

Men desperationen av att förlora tolkningsföreträdet för det tokfeministiska intersektionella narrativet lyser verkligen igenom. Både i attackerna för att störa ut tråden & de stolliga skriverierna i media.
Citera
Medlem
seaman69s avatar
Om ni kollar på pressträffen erkänner han att han kladdat på tjejen och att hon avvisar honom, vem fan bjuder över en snygg 29årig psykopat på julafton när man själv är 70+? (vilken man även antagligen har all bakgrundsinfo om ifall man är hennes juridiska ombud) super ner henne sätter på henne erkänner att man kladdat på henne och sen anklagar henne för förtal. Visst hon är en fullblodspsykopat som saknar omdöme men den fule gamle juristen (som även skyddat sin juristpolare från avsked efter att denne erkänt sexköp av gymnasieelev) har inte helt rent mjöl i påsen och det hela känns utstuderat, han bjöd ju över henne för att supa ner och sätta på henne. Att bjussa hem psykiskt labila unga tjejer och supa ner dom när man är 70+ och även erkänna att man kladdat på dom ringer varningsklockor i min värld iallafall. Tjejen har bevisligen inte rent mjöl i påsen heller men det ligger en hundvalp begraven här

Edit han bjöd över henne för att bara dom två skulle fira jul tillsammans, inga andra gäster... Han har väl många vänner den gode Göran? Vrf fira jul ensam med en 29-årig psyko man bara träffat en gång innan....
Senast redigerad av seaman69 2021-03-26 kl. 12:21.
Citera
Medlem
Herostratoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SiamGnome
Själv tycker jag att alla som inte var där ska se henne som ett våldtäktsoffer och han som oskyldig. Ingen av oss vet vad som hände och jag är inte säker GL och EA vet det heller.

Sen är det hela en juridisk såpopera värd en tv-Serie. Tyvärr gäller det verkliga människor.

Tittar man på huvudpersonernas historia så hittar vi jvl konstiga saker. Båda verkar ju minst sagt underliga.

PS De flesta i Sverige i dag är någon slags feminist. De flesta går nog med på att kvinnor och män ska lika möjligheter i livet, samma rättigheter inför lagen och m.m
Nigger please! Ni feminister vill ha särrättigheter, inte lika möjligheter. Svensk lagstiftning diskriminerar för övrigt mot män i vårdnadtvister, har aldrig hört feminister klaga på vare sig det eller att de ska inkvoteras som sophämtare. Lambertz betecknar förmodligen sig själv som feminist så lite kul är det allt att han hamnat i den här soppan.
Citera
2021-03-26, 12:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abadonna
Alltså jag känner sånt medlidande för alla er illiterata flashbackare som helt saknar förmåga att analysera det ni läser. Det hon skriver om drömmen kontra hur hon vaknar är tänkt som en metafor för hur hon vill kämpa för förändring men inte hittar kraften att göra det, det är inte en uppmaning att avrätta män.

Ge fan i Irena Pozar, hon är det bästa vi har.

Må hända att hon är den bästa NI har. Men det bevisar ju bara ju kassa resten av gänget är..

En priviligerad kvinna som drömmer om att beväpna sig för en "revolution" för att en knarkande bedragerska inte lyckades bura in en man mer än 2 veckor den här gången. Förra gången satt ju DU 7 månader..

Denna Irena ojar sig över de låga straffen som män får. Det är inte lågt att behöva sitta häktad över ett halvt år för ett brott man ej har begått. Bara för att anmälaren var oärlig.

Hur fan kan man sjunka så lågt som Irena att hon har mage att försvara den här sortens beteende?
Citera
Medlem
Jagersros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Och då skriver Irene på expressen att på flashback kallas GL för knullkungen .
I ett inlägg av dessa drygt 11100 inlägg säger någon knullkung. Vad säger det menar du ?
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Alltså. Rent allmänt. Vad är detta för ett beteende egentligen?:

Citat:
Göran Lambertz:

6. EP spelade in stora delar av hennes och min samvaro på julafton och juldagen i sin telefon. Det gjorde hon utan att berätta det för mig. På samma sätt gjorde hon i ett mål där dom meddelades år 2018. Varför talar man inte om för de personer man umgås med att man spelar in samtalen på sin telefon?

http://goranlambertz.se/fredagsbetraktelse/

Vem spelar in sina privata kvälls-/nattmöten med människor i smyg? Inte bara en gång utan återkommande.

Vi känner till de gånger det skett i samband med rättegångar eller anmälningar. Men rimligtvis så har det skett även andra gånger, även när det inte blivit några rättegångar/anmälningar.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Samtyckeslagen säger att det är våldtäkt om inte den andra parten deltar frivilligt. Lambertz har varit tydlig med att han deltog frivilligt.
Om han inte explicit gav medgivande så är det våldtäkt i den nuvarande lagens mening.
Citera
2021-03-26, 12:21
Medlem
BigHouses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Om han inte explicit gav medgivande så är det våldtäkt i den nuvarande lagens mening.

Stämmer ej.
Citera
2021-03-26, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av abadonna
Alltså jag känner sånt medlidande för alla er illiterata flashbackare som helt saknar förmåga att analysera det ni läser. Det hon skriver om drömmen kontra hur hon vaknar är tänkt som en metafor för hur hon vill kämpa för förändring men inte hittar kraften att göra det, det är inte en uppmaning att avrätta män.

Ge fan i Irena Pozar, hon är det bästa vi har.
En enögd rättsshaverist som uppviglar till brott är det bästa vi har?
Och det var en poetisk omskrivning av blogginlägget du gör här.
Texten handlar om att "avrätta Knullkungen", helt absurd publicering.
Det demokratiska rättssamhället har dessutom redan avhandlar detta fall.
Citera
2021-03-26, 12:23
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ksenia74
Och då skriver Irene på expressen att på flashback kallas GL för knullkungen .
Ja, och det är en smula ohederligt, men som sagt: hon är bara en krönikör.
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigHouse
Stämmer ej.
Om man inte inhämtat medgivande så är det våldtäkt i lagens mening.
Du får läsa på lite.
Citera
Medlem
fermions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jungfru67an
Det jag tror är det mest utmärkande för de män som skriver här, är deras bristande förmåga till intima relationer, bristande förmåga till relationer överhuvudtaget. Då växer denna självbild och fantasibild om sig själv och andra män till några som bara ser kvinnan som ett verktyg för sin egen tillfredsställelse. Det är både lite tragiskt...och patetiskt, i sin frånvaro av att kunna ta in hela bilden. Sin oförmåga att fungera som hela samhällsmedborgare.
Men det handlar ju om att EA är just en sådan person - inte om hur alla de män som skriver här är, eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in