2021-03-23, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EggBoxJuan
Skulle vara trevligt om "offret" drog hem en karl på fyllan och dagen efter blev anmäld för våldtäkt av honom.
Hon behöver lära sig lite läxor.
Det finns inget offer i detta mål nu och det är vanligt att killar och män blir anmälda för våldtäkt av tjejer ich kvinnor som inte blev nöjda med det de fick av killen och mannen
Citera
Avslutad
Nu kan ju detta nedläggningsbeslut överklagas av kvinnan i fråga och överprövas av en högre Åklagare om kvinnan vill det, och då kan detta nedläggningsbeslut stå sig eller ändras. Om nu kvinnan i fråga vill överklaga denna Åklagares nedläggningsbeslut
Citera
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Jag tror inte han vill dö ensam och isolerad från omvärlden!

Tror du själv att alla i hans närhet vänder han ryggen för nåt som inte ens ledde till åtal?
Citera
2021-03-23, 15:01
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Ja, nu är han släppt som sagt, och det är alltså med stor sannolikhet så som vissa av oss har menat, att kvinnan är en bedragare som bara vill åt pengar och att synas/höras, ett behov av uppmärksamhet och känna sig viktig.

Detta var ju helt uppenbart från början. Hur inte vissa kunde se det, är för mig i grund och botten obegripligt.
Citera
2021-03-23, 15:02
Medlem
Ksenia74s avatar
Och eftersom EA har borderline så är det inte helt uteslutet att hon kommer kontakta GL och gråta ut . Det är vanligt förekommande när det gäller personlighetsstörningen Borderline
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Helvete vilken omställning för Göran nu - han hade väl precis kommit in i häktets rutiner, nu ut i solsken och allas blickar. Uppsala är inte en liten stad, men inte stor nog att smyga runt i. Stackarn...

Coronan blir hans frälsare: med munskydd och gubbkeps på så kan han vandra på stadens gator som en vanlig man.
Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Jag sa det , psykstörd jävla idiot kvinna som nu kommer få lida helvetes kval o stämmningar. Lås in den jävla psykopatkvinnan!!!!!!!!!!!!

Grattis Göran, välkommen ut!!!!!!!!!!!!!
Citera
Medlem
ua571cs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Det finns inget offer i detta mål nu och det är vanligt att killar och män blir anmälda för våldtäkt av tjejer ich kvinnor som inte blev nöjda med det de fick av killen och mannen

Jo. Och han heter Göran Lambertz!
Citera
2021-03-23, 15:03
Medlem
stevenstillss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av öpöz000r
Innebörden av häktad på sannolika skäl får för mig en annan innebörd efter det här. Eller är det ett jävla stolpskott till åklagare som vi har att göra med?

En feministåklagare sannolikt. Men jag tror den här tråden haft betydelse för att åtalet lagts ner. MÄ:s trovärdighet blev till slut =0.
Citera
2021-03-23, 15:04
Medlem
"Hon vill lyfta att vissa nätsidor har spekulerat i det faktum att kvinnan tidigare varit inblandad i våldtäktsutredningar och att det triggat konspirationsteorier."
Citera
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Även om GL undgår åtal har han nog bränt sina sista skepp för all framtid.

Vi får väl hoppas att han gör någon motanmälan då och sätter dit den lycksökande slynan
Citera
Medlem
EggBoxJuans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Larsson34
Därför skrev jag "offret".
Jag har inte sagt att det inte är vanligt.
Det är en förekommande grej, som utnyttjats på senare tid av kvinnor som blivit duperade av Metoo-kulturen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in