2021-03-16, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Denne man tycks nu bo i Danmark. Han doktorerade i teknisk fysik vid Danmarks tekniske universitet, 2020 på hur man optimerar solceller med hjälp av pulslasrar. Han har också skrivit en rad artiklar i vetenskapliga tidskrifter om solcellsteknik. Kanske bor sonen med honom? Han verkar hur som helst extremt skärpt och välartad. Han har kommit en lång väg från Ulan Bator och Tensta.

Jag försöker få fram namnet på modern till hans son, som jag tror är den kvinna som hamnade i säng med Lambertz på julafton (en högtid som mongoler vanligtvis inte firar). Det går inget vidare.

Ett enklare sätt kanske är att kolla personens tidigare boendeadresser på MrKoll och sedan kolla vilka andra som har bott där samtidigt... förutsatt att de har bott ihop.
Citera
2021-03-16, 18:59
Medlem
Ken Drydens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trisslotterna
Om han är svensk medborgare så kan du enkelt ringa Skatteverket och få upplysning om han har några barn och i sådana fall vad de har för personnummer. Därefter kan du fråga om det barnet har någon till förälder/vårdnadshavare. Så har du svaret på din fråga.

Han är enbart medborgare i Mongoliet.
Citera
2021-03-16, 19:00
Medlem
goofers avatar
Citat:
Denne man tycks nu bo i Danmark. Han doktorerade i teknisk fysik vid Danmarks tekniske universitet, 2020 på hur man optimerar solceller med hjälp av pulslasrar. Han har också skrivit en rad artiklar i vetenskapliga tidskrifter om solcellsteknik. Kanske bor sonen med honom? Han verkar hur som helst extremt skärpt och välartad. Han har kommit en lång väg från Ulan Bator och Tensta.

Jag försöker få fram namnet på modern till hans son, som jag tror är den kvinna som hamnade i säng med Lambertz på julafton (en högtid som mongoler vanligtvis inte firar). Det går inget vidare.

Problemet är stavningen av namnen, en bokstav fel och man missar målet.
Citera
2021-03-16, 19:02
Medlem
EnergizerBunnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Om det nu är den utpekade kvinnan så är hon feminist. Hur fan kan man knulla en feminist. Det är ju större sannolikhet för att komma helskinnad ur om man kör kuken in i ett getingbo.

Vem är den utpekade kvinnan? Finns det FB länk? Bild?
Citera
2021-03-16, 19:03
Medlem
Marie-Antoinettes avatar
Citat:

Går det att kolla tingsrättsdom om vårdnadstvist?

Det var ju på ett umgänge med barnet som "våldtäkten" skulle ha skett, enligt kvinnan, tror jag.
Citera
2021-03-16, 19:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hanibal357
hon kom hem till honom, hon drack, ho la sig i hans säng- ingen våldtäkt
Nej, givetvis om man ligger i samma säng är det fullt legalt att köra in k*ken utan att fråga, eller?

Denna kvinna med denna historia, mål på gång i tingsrätten, fler tidigare fall, hur är det möjligt att "fb-detektiverna" inte fått fram hennes namn, mycket märkligt?
Citera
2021-03-16, 19:05
Medlem
goofers avatar
Hur fan hänger det här ihop?

Hur hamnade Lambertz i säng med en mongol? Flerbarnsmamma och med historik av våldtäktsanklagelser. Får inte ihop detta.
Citera
2021-03-16, 19:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Hur fan hänger det här ihop?

Hur hamnade Lambertz i säng med en mongol? Flerbarnsmamma och med historik av våldtäktsanklagelser. Får inte ihop detta.
Dessutom på Julafton!
Citera
2021-03-16, 19:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnergizerBunny
Vem är den utpekade kvinnan? Finns det FB länk? Bild?
Hur är det möjligt att ingen vet vem hon är efter 3900 inlägg? Flashback är inte vad det varit....
Citera
2021-03-16, 19:08
Medlem
constants avatar
Trodde aldrig i livet att jag skulle vilja stötta Lambertz, men här känns det som det är det enda rätta.
Citera
2021-03-16, 19:09
Moderator
farbror_barbros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SisterJones
Oaktsam våldtäkt blev olaglig juli 2018 - om mongolvåldtäkten var tidigare - kan hon mycket
väl ha blivit våldtagen enligt nya lagstiftningen - då är frågan om den ytterligare våldtäkten.

Men Göran Lambertz är incestuös - han är ju (bonus)pappa till den våldtagna och i vart fall
av kuk eller fingrar utnyttjade
Det var inte alls fallet. Mongol-våldtäkten var enligt MÄ en klassisk våldtäkt, med allt vad det innebär. Misshandel var också del av åtalet. MGM friades i HR efter att MÄs trovärdighet imploderat, bl.a. pga de uppåt 1000 sms hon skickat MGM med hot och kärleksbetygelser, plus osannolik berättelse i allmnänhet.

Vi får se vad åklagaren har i sin påse. Med Lex Arnault i minnet kan en dom gå i vilken riktning som helst, men när jag såg att MÄ gått denna väg två gånger tidigare utan framgång så hamnade mina pengar på den 71-årige bocken.
Citera
2021-03-16, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av constant
Trodde aldrig i livet att jag skulle vilja stötta Lambertz, men här känns det som det är det enda rätta.
Jag håller med och är som goofer autism
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in