Citat:
Ursprungligen postat av
john-oskar
Snöar ni inte in lite väl på ord nu.
Om någon tafsar mig på kuken så är det precis detsamma som om någon kladdar på min kuk.
Blir min kuk kladdig så var det säkert välkommet, men det är ju en helt annan sak.
Kladda o tafsa, skit sak samma.
Tar någon finnig pojk min dotter på rattarna utan hennes tillåtelse så skiter ju jag i om han kladdade eller tafsade, straffet blir det samma.
Visst gör vi det, absolut!
Skälet till att orden öht diskuteras är ju för att msm var så raska med att hugga direkt på GL:s debila snack om att han "kladdar när han dricker" (ungefärligt citat) och med hjälp av det, raskt flytta fokus från det han hade råkat ut för, nämligen en "lögnerska och bedragerska", dvs att han hade råkat ut för en falskanklagande kvinna, en som ljög om en våldtäkt!
Eftersom en stor del av Sveriges befolkning lever i illusionen om att en kvinna aldrig nånsin skulle ljuga om en våldtäkt och på det viset skulle falskanmäla en man, så är GL:s offentliga påstående (läs: avslöjande!) om vad han råkat ut på Julafton 2020 som en bomb placerad under trovärdigheten för svensk feminism. Det kom att skapa svallvågor.
Här står nu, f n lite i skymundan, en av Sveriges främsta jurister, GL, och snickrar på den barrikad från vilken han inom kort förväntas proklamera krig mot samtliga Sveriges falskanmälande kvinnor.
Det är klart att det oroar.