Citat:
Ursprungligen postat av
amatoll
Carinah78
När du den 30 mars skrev "...där detr framgår att EA var mycket positiv till det som där och då pågick"
Tänkte du då inte på att hon kan ha varit positiv till att suga hans kuk (därav: "Alltså, tror du inte jag vet hur skönt det här är"), kvinnor brukar vanligtvis älska att suga kuk, vilket du säkert vet?
Därefter kan DU ha övergått till att knulla henne, trots att hon inte ville det.
Förstår du inte att det kan ha gått till på det viset?
Eller vill du inte förstå, för att du är kvinna och inte gillar konkurrens från andra kvinnor?
Nån kommentar, Carinah78?
Det är ju en halmgubbe och ett uselt argument från första början, men..
Tjejer som suger kuk med glädje vill
alltid ha den i fittan också, av min erfarenhet.
Vill snarare säga att det är vanligare att vissa brudar helst bara suger sin pojkvän, och sällan vid ONS eller random date. Betydligt vanligare än en tjej som
bara suger iaf.
Även bland män är det vida känt att en tjej som suger på första dejten, eller första gången man ses - är en slyna.
Skulle också säga att tjejer som "älskar att suga" tillhör ovanligheterna. Även om de existerar.
Kan därmed säga att det är högst sannolikt att EA även ville ha den i fittan av både DU och GL.
Men, nu är det ju inte ens det som skett. EA har planerat att bli "våldtagen" och snärja männen för att få ut pengar.
Tror även att EA har ett annat motiv än pengar, någon form av sjuk sadism och narcissism, att EA kan lyckas snärja männen och ev. komma undan med hennes brott.
Det kan även vara kombinerat med att EA blivit våldtagen på riktigt i sin ungdom, och hatar nu alla män och vill hämnas.
Så inte ens din halmgubbe till argument håller. Din nolla.
Förväntar mig nu en attack på min manlighet om liten kuk, att jag aldrig får ligga osv. Kör hårt amatoll!