2021-04-04, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nantale
Han var ju redan friad. Jag tycker att han visat dåligt omdöme genom att i det läget ange namnet på kvinnan som han hade sex med, genom att snyfta om att han ångrar sin otrohet samt att då även passa på att berätta om sin 36 -åriga särbo. Särbon, om hon ens finns, är säkert inte glad. Men vad vet jag. Kanske finns det så stort intresse för Lamberts sexliv att den här presskonferensen var ett måste.
Var det inte så att Göran hade innan presskonferensen beststämt att använda ett fiktivt förnamn på EA och vid ett tillfälle råkade han felsäga och använde hennes riktiga förnamn?

Edit:
Torsdagsbetraktelse

Vid ett tillfälle, jag minns inte riktigt när, slant min tunga och jag råkade kalla henne vid hennes riktiga förnamn.
http://goranlambertz.se/torsdagsbetraktelse/
Senast redigerad av Hanna-Wigh 2021-04-04 kl. 17:45.
Citera
2021-04-04, 17:41
Medlem
Citat:
Han var ju redan friad. Jag tycker att han visat dåligt omdöme genom att i det läget ange namnet på kvinnan som han hade sex med, genom att snyfta om att han ångrar sin otrohet samt att då även passa på att berätta om sin 36 -åriga särbo. Särbon, om hon ens finns, är säkert inte glad. Men vad vet jag. Kanske finns det så stort intresse för Lamberts sexliv att den här presskonferensen var ett måste.

Om han vore friad vore denna tråd död och kvinnokören tyst. Bedragaren vore inlåst och nyckeln kastad.
Innan dess är det många i folkdomstolen som behöver belysas om hur det får gå till i dessa ärenden i Sverige. Märkliga/olagliga? häktningar av män som pippat.
Citera
2021-04-04, 17:50
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Carinah78
När du den 30 mars skrev "...där detr framgår att EA var mycket positiv till det som där och då pågick"

Tänkte du då inte på att hon kan ha varit positiv till att suga hans kuk (därav: "Alltså, tror du inte jag vet hur skönt det här är"), kvinnor brukar vanligtvis älska att suga kuk, vilket du säkert vet?
Därefter kan DU ha övergått till att knulla henne, trots att hon inte ville det.
Förstår du inte att det kan ha gått till på det viset?
Eller vill du inte förstå, för att du är kvinna och inte gillar konkurrens från andra kvinnor?

Nån kommentar, Carinah78?

Det är ju en halmgubbe och ett uselt argument från första början, men..

Tjejer som suger kuk med glädje vill alltid ha den i fittan också, av min erfarenhet.

Vill snarare säga att det är vanligare att vissa brudar helst bara suger sin pojkvän, och sällan vid ONS eller random date. Betydligt vanligare än en tjej som bara suger iaf.

Även bland män är det vida känt att en tjej som suger på första dejten, eller första gången man ses - är en slyna.

Skulle också säga att tjejer som "älskar att suga" tillhör ovanligheterna. Även om de existerar.

Kan därmed säga att det är högst sannolikt att EA även ville ha den i fittan av både DU och GL.
Men, nu är det ju inte ens det som skett. EA har planerat att bli "våldtagen" och snärja männen för att få ut pengar.

Tror även att EA har ett annat motiv än pengar, någon form av sjuk sadism och narcissism, att EA kan lyckas snärja männen och ev. komma undan med hennes brott.

Det kan även vara kombinerat med att EA blivit våldtagen på riktigt i sin ungdom, och hatar nu alla män och vill hämnas.

Så inte ens din halmgubbe till argument håller. Din nolla.

Förväntar mig nu en attack på min manlighet om liten kuk, att jag aldrig får ligga osv. Kör hårt amatoll!
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-04 kl. 18:07.
Citera
2021-04-04, 17:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Den kåta gubbfan får skylla sig själv när han umgås med psykotiska småflickor.
Lång historia av våldtäktsbedrägerier, men det kan inte han som rutinerad inom rättsväsendet genomskåda?
En klassisk "fan nu tänkte jag med kuken"
Rätt åt snuskhummern.

Resonserar du på samma sätt om kvinnor som blivit våldtagna? De får skylla sig själva om de går på sådana fester eller klär sig på det sättet?
Citera
2021-04-04, 18:03
Medlem
Asmodeusvults avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iLivid
Den kåta gubbfan får skylla sig själv när han umgås med psykotiska småflickor.
Tanten har fyllt trettio.
Citera
2021-04-04, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Tjejer som suger kuk med glädje vill alltid ha den i fittan också, av min erfarenhet.

Skulle snarare säga att det är vanligare att vissa brudar helst bara suger sin pojkvän, och sällan vid ONS eller random date. Betydligt vanligare än en tjej som bara suger iaf.

Även bland män är det vida känt att en tjej som suger på första dejten, eller första gången man ses - är en slyna.

Skulle också säga att tjejer som "älskar att suga" tillhör ovanligheterna. Även om de existerar.

Skulle därmed säga att det är högst sannolikt att EA även ville ha den i fittan av både DU och GL.
Men, nu är det ju inte ens det som skett. EA har planerat att bli "våldtagen" och snärja männen för att få ut pengar.

Tror även att EA har ett annat motiv än pengar, någon form av sjuk sadism och narcissism, att EA kan lyckas snärja männen och ev. komma undan med hennes brott.

Det kan även vara kombinerat med att EA blivit våldtagen på riktigt i sin ungdom, och hatar nu alla män och vill hämnas.

Förväntar mig nu en attack på min manlighet om liten kuk, att jag aldrig får ligga osv. Kör hårt amatoll!

Vi har olika erfarenhet.
Citera
2021-04-04, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad

Skulle snarare säga att det är vanligare att vissa brudar helst bara suger sin pojkvän, och sällan vid ONS eller random date. Betydligt vanligare än en tjej som bara suger iaf.

Skulle därmed säga att det är högst sannolikt att EA även ville ha den i fittan av både DU och GL.

Vilken planet bor du på? Skämtar du?
Citera
2021-04-04, 18:08
Medlem
BorgeHs avatar
Jaha, nu är p-rullen, som det diskuterats här i tråden om EA medverkar i, borttagen.
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Skall vi tolka detta som en bekräftelse om vem det är som "agerar" på videon?
Citera
2021-04-04, 18:11
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Jaha, nu är p-rullen, som det diskuterats här i tråden om EA medverkar i, borttagen.
https://xhamster.com/videos/lisa-xhFwgIv

Skall vi tolka detta som en bekräftelse om vem det är som "agerar" på videon?

Haha men det vet vi ju redan;

https://ibb.co/8NbKxKb

Jag tror tvärtemot många här att porrfilmen är hyfsat ny. Därför ser EA annorlunda ut jämfört med photoshoppade bilderna från 2012 ish.

Knark, SSRI, alkohol och ett allmänt hårt leverne tar ut sin rätt. Blir inte förvånad om EA röker cigg heller.

Samt att porrisen är filmad med en webbkamera eller liknande, så ingen jätterolig kvalité.

Någon tapper flashbackare som tankat ner filmen? Skulle nog tro det

EA får snart köra en Donald Trump och börja kamma håret framåt istället, nu när hårfästet dragit sig till mitten på skallen
Senast redigerad av Vaxad 2021-04-04 kl. 18:21.
Citera
2021-04-04, 18:13
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amatoll
Carinah78
När du den 30 mars skrev "...där detr framgår att EA var mycket positiv till det som där och då pågick"

Tänkte du då inte på att hon kan ha varit positiv till att suga hans kuk (därav: "Alltså, tror du inte jag vet hur skönt det här är"), kvinnor brukar vanligtvis älska att suga kuk, vilket du säkert vet?
Därefter kan DU ha övergått till att knulla henne, trots att hon inte ville det.
Förstår du inte att det kan ha gått till på det viset?
Eller vill du inte förstå, för att du är kvinna och inte gillar konkurrens från andra kvinnor?

Nån kommentar, Carinah78?
EA:s berättelse går helt isär med den teorin. Så om din teori ska funka måste EA bedömas som ej trovärdig.
Citera
2021-04-04, 18:39
Moderator
HusvagnSvenssons avatar
Citat:

Ok. Så det är egentligen inte det att han träder fram och hävdar att han är oskyldig och att målsäganden ljuger som du har problem med, utan saker han säger i samband med det. Jag har egentligen inga synpunkter på den kritiken av honom, det jag försvarar är inte Lambertz beteende och personlighet utan hans rätt att bemöta anklagelserna mot honom offentligt och öppet.
Citera
2021-04-04, 19:21
Medlem
Wayaheads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krmkr

Feminismens irrationella hatsvans har annekterat rörelsen i så pass hög grad att sunda och rättrådiga människor inte längre vill kalla sig feminister, så det är ingen tvekan om att gruppen även fungerar självdestruktivt.
Det finns absolut ingen livskraft i feminismen, utan den är endast blodfattig, utplånande och det är avund som ligger i botten. Feminismen kommer endast att beskrivas som en passus i den framtida historien och känt för hur det slukade sig självt och västvärlden inför det gigantiska befolkningsutbytet och den kaukasiska rasens försvinnade här på jorden.

Feminister är endast nyttiga idioter för den agenda som förverkligas, mer och mer för varje dag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in