Citat:
Ursprungligen postat av
FedupFlorence
Ja, varför skulle EA meddela GL om hon åkt ambulans och var inlagd? Gissningsvis för att kunna visa på "vad han egentligen har gjort mot henne"?, där vi utomstående gissar att det är grundpsykiatrin som är ledande i hela händelseförloppet. Och därpå svarar han som han gör? Han måste ha känt sig perplex.
Ja, det var väl det som var avsikten från EA:s sida med att meddela GL att hon "tvingats åka ambulans"?
Hon inledde med den dramatiska delen (påstådda ambulansfärden, påstådda inläggningen) för att försätta GL i en psykologisk obalans, för att därefter förmå GL att lova att inte i framtiden ha sex med henne.
Jag ser detta som ett genomtänkt och väl genomfört bedrägeri.
Jag vill påstå att EA ljuger i detta med ambulansen! Om hon skulle ha slängt i sig en näve tabletter i suicidsyfte och verkligen hamnat på sjukhus, då skulle hennes första åtgärd efter att ha vaknat upp ur sin självframkallade förgiftning knappast ha varit att kontakta GL, sin våldtäktare.
Mer naturligt hade varit att ringa ännu ett halvtimmeslångt samtal till den där allierade från Julafton.
Ambulansfärden bedömer jag vara osann alt ett dramaqueen-scam
Lika osann som att hon, EA, skulle ha varit "däckad" på Julafton..