Citat:
Min fetning, längst ned:Hon är omringad av och får hjälp av flera kvinnor och män som bland annat ställer upp och vittnar i samband med hennes falska anklagelser mot olika män.
Det som hon och hennes kumpaner håller på med är välgenomtänkta, välplanerade attacker, allvarliga brott.
Hon och hennes kumpaners ageranden nämns i flera inlägg här på sajten bland annat I :
" Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April "
2015 hade hon en konflikt med Len..rt Sjöb..g, han begärt besöksförbud mot henne.
2017 " hon och två kvinnor " anmälda Pa.ric And..sson för våldtäkt och krävde skadestånd av honom men förundersökningen lades ner mot honom.
Händelserna om det beskrivs här och på övriga sajten på internet.
Det är han som anmälde henne för förtal :
" Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April "[/b]
2018 hon anmälde stackars Di.an Uha.n för våldtäkt och krävde 100 000 kronor av honom.
Han satt 8 månader häktad, dömdes i tingsrätten men friades i hovrätt.
Jag tror att hon fick 100 000 kronor av Försäkringsbolag som hon fick behålla.
Händelserna om det beskrivs här och övriga sajten på internet.
2021 hon anmälde Göran L för våldtäkt och planerat att begära högt skadestånd av honom.
Det handlar inte om en vanlig psykfall kvinna utan en farlig gangsterbrud och grupp som använder gangstermetoder för att uppnå sina mål.
Det som hon och hennes kumpaner håller på med är välgenomtänkta, välplanerade attacker, allvarliga brott.
Hon och hennes kumpaners ageranden nämns i flera inlägg här på sajten bland annat I :
" Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April "
2015 hade hon en konflikt med Len..rt Sjöb..g, han begärt besöksförbud mot henne.
2017 " hon och två kvinnor " anmälda Pa.ric And..sson för våldtäkt och krävde skadestånd av honom men förundersökningen lades ner mot honom.
Händelserna om det beskrivs här och på övriga sajten på internet.
Det är han som anmälde henne för förtal :
" Förtalsmålet mot Lambertzkvinnan som ska upp i rätten i början av April "[/b]
2018 hon anmälde stackars Di.an Uha.n för våldtäkt och krävde 100 000 kronor av honom.
Han satt 8 månader häktad, dömdes i tingsrätten men friades i hovrätt.
Jag tror att hon fick 100 000 kronor av Försäkringsbolag som hon fick behålla.
Händelserna om det beskrivs här och övriga sajten på internet.
2021 hon anmälde Göran L för våldtäkt och planerat att begära högt skadestånd av honom.
Det handlar inte om en vanlig psykfall kvinna utan en farlig gangsterbrud och grupp som använder gangstermetoder för att uppnå sina mål.
Sannolikt en alldeles korrekt bedömning av EA. Definitivt en gangsterbrud, med eller utan entourage.
Desto mer besynnerligt blir det då att läsa följande stycke, skrivet i en SvD Debatt-artikel (har postats tidigare) signerad av inte mindre än 17 kvinnliga jurister (fetningen är min):
"Den senaste tidens händelser med den tidigare Justitiekanslern och justitierådet i Högsta domstolen Göran Lambertz och juriststudenten, vår framtida kollega, illustrerar tydligt att förändringsarbetet är långt ifrån avslutat."
https://www.svd.se/vem-vagar-anmala-ett-sexualbrott
GL är jurist och tillika omdömeslös. Han agerar ensam och ibland blir det alldeles fel som t ex när det gäller TQ. Och kanske när det gäller EA?
Men när 17 jurister beter sig gruppomdömeslöst och ser lögnerskan och bedragerskan (cit Lambertz 2021) som sin framtida kollega, då tror jag gruppen har drabbats av kollektiv blindhet.
Gissar att De Sjuttons Gäng inom en snar framtid kommer att få anledning att ompröva sin välkomnande. öppna famn visavi EA.