2021-03-17, 19:12
Medlem
Proselyts avatar
Oscar Zachrisson har spelat fotboll i Ängelholm i superettan. Lite kul ändå.
Citera
2021-03-17, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Jag tror samma som du, antingen att hon gjort en BBL eller något liknande. Dessutom ser det ut som hon sprutat in fett i tuttarna, hon har troligtvis tagit fett från magen och sprutet i det i både röv och bröst.

Ni vet ingenting loool, jag som har följt henne flera år har sett att hon sett ut såhär hela tiden. Sen innan hon var 18 så har hon haft denhär kroppen och ansiktet. Hon slänger på stora fransar ja och smink men annars så
Citera
2021-03-17, 20:16
Medlem
Hunden007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallurkunskap
Ike kommer nog slå rekord i hur länge en mörkhyad är med, de flesta har väl åkt ut första veckan förutom typ Viktoria.

Jag gillar verkligen inte Lisa

Ja men lär väl åka typ först av alla killar skulle jag gissa xD
Citera
2021-03-17, 20:22
Medlem
Någon som vet vad som hänt på Lisas rum? :S
Citera
2021-03-17, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arka99
Någon som vet vad som hänt på Lisas rum? :S

Exonthephspoilerse på insta skrev att hon hade bajsat på sig på golvet. Hon har ju typ koll på allt så tror de är sant.
Citera
2021-03-17, 20:42
Medlem
DubbelBeckasins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av besamemucho
Denice har naturlig kropp, genetics och träning bara

Har en bro att sälja dig.
Citera
2021-03-17, 20:54
Medlem
Citat:
Ni vet ingenting loool, jag som har följt henne flera år har sett att hon sett ut såhär hela tiden. Sen innan hon var 18 så har hon haft denhär kroppen och ansiktet. Hon slänger på stora fransar ja och smink men annars så
Missförstå mig inte, hon är jävligt snygg, men det ser inte ut som att allt där är naturligt. Marilyn Monroe var ju t.o.m plastikopererad och det syntes knappt så man kan göra det väldigt diskret.
Citera
2021-03-17, 21:13
Medlem
Xens avatar
Någon annan som tycker Lovisa ser ut som Piper Perri?
Citera
2021-03-17, 23:02
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det medvetet att tjejerna har på sig såna bikinis och badbyxor att de visar halva brösten och hela skinkorna?

Ja.
Citera
2021-03-17, 23:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjallakovsky
Exonthephspoilerse på insta skrev att hon hade bajsat på sig på golvet. Hon har ju typ koll på allt så tror de är sant.

Det låter mer sannolikt än att det skulle vara kackerlackor där eftersom hon ville att Zacke skulle byta rum.
Citera
2021-03-17, 23:16
Medlem
Märkligt att flera i huset inte förstod att Denice provocerar fram bråk. Inte Lisa. Niklas gjorde grav misstolkning av läget, vilket gör mig besviken. Trodde att han var vettig. Denice får ju spelet hela tiden och är dessutom elak för att jävlas. Syntes i galna blicken och hånleendet under grälet. Dessutom kan hon aldrig ge exempel på vad beskyllningar som hon häver ur sig.
Citera
2021-03-17, 23:26
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Denice har naturlig kropp, genetics och träning bara

Jag tror det med. Det är en sådan kropp som håller tills hon är 25.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in