2021-03-17, 00:38
Medlem
Är det medvetet att tjejerna har på sig såna bikinis och badbyxor att de visar halva brösten och hela skinkorna?
Citera
2021-03-17, 00:53
Medlem
Fy fan att de röstade kvar Denice. Men det verkar som att de vill ha ut Lisa. Det ska bli intressant att se hur det går på morgondagens parceremoni.
Senast redigerad av Heymid 2021-03-17 kl. 00:55.
Citera
2021-03-17, 01:01
Medlem
wufcs avatar
Har den här jävla Bettina legat med VD:n på Viaplay eller varför är hon med i allt? Oerhört jobbig människa.
Citera
2021-03-17, 02:59
Medlem
espresso666s avatar
Alltså... vem. Fan. Bjöd. Moa!????
Citera
2021-03-17, 06:23
Medlem
Ridnes avatar
Så Denice kallar sig influencer när det enda hon gör är att twerka på OnlyFans? Bish please.
Kollade de två första avsnitten. Känns så jäkla fake med Denice utbrott och paktande. Som att produktionen sagt till dem att fejkbråka för att skapa drama och göra bra tv eller nåt. Känns inte seriöst någonstans. Tråkigt. Kommer nog inte fortsätta titta.
Citera
2021-03-17, 09:37
Medlem
Vet någon vilka operationer Denice har gjort? Kollar på PH med kompisen och han tror hon bara gjort ansiktet (läppar, näsa etc) medans jag tror hon också har gjort brösten och rumpan. Någon som vet?
Citera
2021-03-17, 10:39
Medlem
Mer.info.007s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Suecokid
Unga programledare har aldrig riktigt funkat. Inget fel på Nicole sådär, dock skulle det såklart falla sig bättre in om hon vore 32 och inte 23. Sen skulle man vilja se en riktig man som styr PH, sedan 2013 har det bara varit Malin, Rebecca & nu Nicole.

In med Robert Aschberg

Eller kanske Paoblo Roberto? Han skulle nog trivas rätt bra där
Citera
2021-03-17, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjallakovsky
Vet någon vilka operationer Denice har gjort? Kollar på PH med kompisen och han tror hon bara gjort ansiktet (läppar, näsa etc) medans jag tror hon också har gjort brösten och rumpan. Någon som vet?
Jag tror samma som du, antingen att hon gjort en BBL eller något liknande. Dessutom ser det ut som hon sprutat in fett i tuttarna, hon har troligtvis tagit fett från magen och sprutet i det i både röv och bröst.
Citera
2021-03-17, 12:40
Medlem
Denice är ju hela säsongen om hon fortsätter bråka. Produktionen kmr göra allt för att ha henne kvar.
Något var skevt med deras bråk dock eftersom det var klippt så konstigt. Ena sekunden var de på festen, andra sekunden i ett badrum.
Jag hoppas att det blir mer drama.
Citera
2021-03-17, 14:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Är det medvetet att tjejerna har på sig såna bikinis och badbyxor att de visar halva brösten och hela skinkorna?

Min Flickvän förklarade för mig att dem har vänt på bikinitoppen så den är upp och ner, är tydligen en trend just nu.
Citera
2021-03-17, 18:04
Medlem
Denice har naturlig kropp, genetics och träning bara
Citera
2021-03-17, 18:07
Medlem
Ike kommer nog slå rekord i hur länge en mörkhyad är med, de flesta har väl åkt ut första veckan förutom typ Viktoria.

Jag gillar verkligen inte Lisa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in