2021-03-31, 01:35
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Många äldre kollar också på PH. Jag är 40+ och kollar mest för att drömma mig bort till det vilda partyliv jag levde för 20 år sedan. En av grejerna med PH har ju varit att det upplevs som urspårat och förhållandevis ocensurerat. De senaste åren har dock kvaliteten gått ner ordentligt. Mer censur och samma deltagare i varenda säsong. Big Brother har gått samma öde till mötes, det var också riktigt bra på Alsings tid.
Ja, jag är också över 18 år och kollar PH, men man kan ju inte göra serien efter dem äldsta som tittar, utan man måste anpassa det efter dem yngsta, och då är massa naket och sex ocensurerat kanske inte helt optimalt.
Citera
2021-03-31, 14:51
Medlem
Citera
2021-03-31, 16:22
Medlem
Denise är klart snyggast hittills. En riktig babe
Senast redigerad av Lagunitas1 2021-03-31 kl. 16:31.
Citera
2021-03-31, 16:52
Medlem
Pimmus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lagunitas1
Denise är klart snyggast hittills. En riktig babe
Håller helt klart med👍🏼
Citera
2021-03-31, 17:02
Medlem
Har ni sett Tildas senaste insta story om Niclas? Riktigt obehagligt om det stämmer.
Citera
2021-03-31, 17:03
Medlem
Niclas ”är det för jag är snygg” Hansen
Citera
2021-03-31, 17:54
Medlem
Enligt Tildas story om Niklas handlade inte samtalet kring matbordet om sexuella preferenser utan snarare hur kvinnor ska vara underordnade män i alla sammanhang. Inte överdrivet pk att folk reagerade då. Niklas ska också vara belagd med alkoholförbud från produktionen under hela sin vistelse på hotellet, vilket isådanafall bekräftar rykterna om hans dåliga beteende och övergrepp på josie i förra säsongen. Oavsett tycker jag han är en riktigt vidrig person, dessutom grovt efterbliven.
Citera
2021-03-31, 19:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edox78
rykterna om hans dåliga beteende och övergrepp på josie i förra säsongen.
Vad gjorde Niklas på Jossie?
Citera
2021-03-31, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edox78
Enligt Tildas story om Niklas handlade inte samtalet kring matbordet om sexuella preferenser utan snarare hur kvinnor ska vara underordnade män i alla sammanhang. Inte överdrivet pk att folk reagerade då. Niklas ska också vara belagd med alkoholförbud från produktionen under hela sin vistelse på hotellet, vilket isådanafall bekräftar rykterna om hans dåliga beteende och övergrepp på josie i förra säsongen. Oavsett tycker jag han är en riktigt vidrig person, dessutom grovt efterbliven.

Kryllar säkert av roliga och villiga personer som vill vara med. Ändå tar de med en oskön kille som Andy Fresh (ja han är oskön, förstår inte hur man har kul i huset, passar inte in) och Nicklas. Överlag senaste åren tar produktionen in flertalet humorlösa och lättkränkta personer.
Citera
2021-03-31, 20:00
Medlem
KavliBaconosts avatar
Citat:

https://letmegooglethat.com/?q=niclas+hansen+josie
Citera
2021-03-31, 20:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KavliBaconost
https://letmegooglethat.com/?q=niclas+hansen+josie
Vad Niklas nu eventuellt gjorde kan inte ha varit något allvarligt då han annars hade tagits ur produktionen och skickats hem till Sverige. Ett litet snedsteg fyllan är inget att gråta över.
Senast redigerad av Lagunitas1 2021-03-31 kl. 20:51.
Citera
2021-03-31, 20:49
Medlem
Citat:

Han kastade sig över henne i hopp om att få ligga antar jag. produktionen behövde gå in och efter det fick han inte dricka nå mer alkohol. Finns i tråden om höst 2020 säsongen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in