2021-04-21, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Det är ren fakta, det är du som är det störda lilla feminazi-trollet.

Hela världen skrattar åt dig och tycker att du är dum i huvudet.

”Fakta”
”Feminazi”
”Hela världen”

Det var stora ord. Nu tog du allt i ända från tårna! Bra kämpat!
Senast redigerad av Deriverbar 2021-04-21 kl. 21:13.
Citera
2021-04-21, 21:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XoteR
Ny text inlagd på Viafree "Hej, säsong 14 är tyvärr inte längre tillgänglig, men det finns andra säsonger här nedanför."

Cancellade de hela säsongen?
Nej, bara pausad.
Citera
2021-04-21, 21:19
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wlm-warrior
Att dyka upp på Chaturbate räknas inte kompis.

Ohhh tro mig bubben du vill inte mäta e-panis med mig.

Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Vad härligt att du tror att du är en glädjespridare.

Det här handlar inte om vem som har eller inte har på sig någon kofta utan var man har sitt kontrollfokus.

Dina resonemang om hur Jennifer ”leker med elden” visar på att du personligen har ett ”yttre kontrollfokus”. Det innebär att du uppfattar världen som att impulsen till ditt handlande alltid kommer utifrån. Om du känner sexuell attraktion till en kvinna så har det från henne utgått en signal som inviterar till umgänge. Eftersom hon bevisligen vill detta så blir du/Toby oerhört kränkt om hon nobbar dig/Toby. Känslan träffar som en pil utifrån.

Det här synsättet dominerar i väldigt patriarkala kulturer, exempelvis i Mellanöstern och Nordafrika. Därför måste också kvinnor dölja sig under tygsjok för att inte orsaka social oro där. Och det skulle bli konsekvensen här också om fler skulle resonera som du och dina polare i denna tråd.

Har man som den typiske västerlänningen istället ett inre kontrollfokus så tolkas impulsen subjektivt. Det är "min" personliga känsla, som därmed kan kontrolleras och avfärdas som inbillning. Den är en projektion som kan dras tillbaka. Man tar själv ansvar för sin reaktion och för sina handlingar istället för att projicera ansvaret på den man attraherats av.

Vår kultur är designad för individer med ett inre kontrollfokus. Därför blir det väldigt svårt för personer som har din psykiska konstitution att navigera i den. Du förstår inte vilka handlingar du förväntas ta ansvar för eller hur du ska kunna tolka signaler från andra individer.

Bäst att emigrera med andra ord. Bon voyage!

Tro är vad sådana som du sysslar med, jag är kemist.

Jojo det handlar i det närmaste uteslutande om er massiva offerkofta. Ni ser aldrig någonsin vad kvinnan gör, kvinnan har inget ansvar någonsin för sina handlingar. Vill man prata med någon så håller man ett avstånd, hon kunde stått kvar på golvet eller satt sig på en stol, att gränsla han halvnaken och börja gnida kön är inte hur man inleder ett seriöst samtal utan hur man påbörjar ett förspel. Detta förstår alla som förstår mänskligt samspel. Jennifer ville knulla så hon är lika oärlig som du när hon nu målar ut sig som offret när det är hon som är aggressorn i situationen och eskalerar det genom sitt gränslande. Toby är ung, proppad med anabola och full och fett kåt, han tycker inte om att hon förskte manipulera honom sexuellt så som kvinnor gör, hon ville att allt skulle ske på hennes villkor när sex är ett samspel. Tobys move är tämligen värdelöst och det gör henne lite off, hon säger nej och han slutar.
Det är vad som hände här sen kan förljugna nazifeminister säga vad dom vill.

Skulle en kvinna som befinner sig i min säng bara få sin bhn avtagen så skulle hon bli fett besviken. Det är ni som verkar ha väldigt svårt för gränser eller förstå hur ni beter er. Er narcissism gör er empatistörda för du kan aldrig se något ur något annat perspektiv än offerkoftan, kvinnor är det menlösa konstanta offret. Man saknar empati när den är selektiv till bara ett kön. Du har och kommer alltid att vara en jävla tramsfia.
Citera
2021-04-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Ohhh tro mig bubben du vill inte mäta e-panis med mig.

Tro är vad sådana som du sysslar med, jag är kemist.

Jojo det handlar i det närmaste uteslutande om er massiva offerkofta. Ni ser aldrig någonsin vad kvinnan gör, kvinnan har inget ansvar någonsin för sina handlingar. Vill man prata med någon så håller man ett avstånd, hon kunde stått kvar på golvet eller satt sig på en stol, att gränsla han halvnaken och börja gnida kön är inte hur man inleder ett seriöst samtal utan hur man påbörjar ett förspel. Detta förstår alla som förstår mänskligt samspel. Jennifer ville knulla så hon är lika oärlig som du när hon nu målar ut sig som offret när det är hon som är aggressorn i situationen och eskalerar det genom sitt gränslande. Toby är ung, proppad med anabola och full och fett kåt, han tycker inte om att hon förskte manipulera honom sexuellt så som kvinnor gör, hon ville att allt skulle ske på hennes villkor när sex är ett samspel. Tobys move är tämligen värdelöst och det gör henne lite off, hon säger nej och han slutar.
Det är vad som hände här sen kan förljugna nazifeminister säga vad dom vill.

Skulle en kvinna som befinner sig i min säng bara få sin bhn avtagen så skulle hon bli fett besviken. Det är ni som verkar ha väldigt svårt för gränser eller förstå hur ni beter er. Er narcissism gör er empatistörda för du kan aldrig se något ur något annat perspektiv än offerkoftan, kvinnor är det menlösa konstanta offret. Man saknar empati när den är selektiv till bara ett kön. Du har och kommer alltid att vara en jävla tramsfia.

Bara acceptera att du har ett yttre kontrollfokus och ta ansvar för det.

Antingen genom att försöka ta till dig av västerländsk kultur och lära dig hur man istället får ett inre kontrollfokus. Eller genom att flytta någonstans där kulturen är kompatibel med ett yttre kontrollfokus.
Citera
2021-04-21, 21:38
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:

Antingen genom att försöka ta till dig av västerländsk kultur och lära dig hur man istället får ett inre kontrollfokus. Eller genom att flytta någonstans där kulturen är kompatibel med ett yttre kontrollfokus.

Överger trådens ämne totalt gör vi tramsfian men blir lätt så när man inte längre har något att försvara sig med.

Ta du ansvar för dina handlingar så tar jag ansvar för mina. Bete dig inte väldigt sexuellt mot människor om du inte vill att något sexuellt skall hända. Jag trodde alla förstod detta vid typ 12 års ålder men tydligen inte. I landet Sverige tar vi alla ansvar nämligen, du får testa Pakistan med ditt synsätt om att bara ett köns handlingar skall få konsekvenser.
Citera
2021-04-21, 21:44
Medlem
Citat:
Överger trådens ämne totalt gör vi tramsfian men blir lätt så när man inte längre har något att försvara sig med.

Ta du ansvar för dina handlingar så tar jag ansvar för mina. Bete dig inte väldigt sexuellt mot människor om du inte vill att något sexuellt skall hända. Jag trodde alla förstod detta vid typ 12 års ålder men tydligen inte. I landet Sverige tar vi alla ansvar nämligen, du får testa Pakistan med ditt synsätt om att bara ett köns handlingar skall få konsekvenser.

Jag och alla andra människor beter oss exakt hur ”sexuellt” vi vill. Det har inte du något att säga till om. I Sverige tar vi ansvar för handlingarna vi utför, inte signalerna andra anser sig plocka upp från oss.
Senast redigerad av Deriverbar 2021-04-21 kl. 22:29.
Citera
2021-04-21, 21:44
Medlem
Citat:

Västerländsk kultur? Du måste vara helt tappad. Vänsterfeminster som gapar och skriker är knappast västerländsk kultur.
Citera
2021-04-21, 22:08
Medlem
Citat:
Inte utan samtycke kära våldtäktskvinna, du kommer förr eller senare åka dit om du opåkallat gränslar män i string och gnider ditt kön mot deras kuk. Du hängde inte med i morse angående vad som faktiskt hänt och precis ingenting har förändrats till nu.

Det är nog snarare du som inte hänger med. Vi tar ansvar för handlingarna vi utför och gränslar därmed inte heller ”opåkallat”. Däremot med samtycke, ja. Eftersom vi kan läsa av situationer och förstår när ett sådant finns.

Vi tar inte ansvar för signalerna andra anser sig plocka upp. Så som de med ett yttre kontrollfokus, som du och en stor andel av befolkningen i Pakistan anser att man bör göra.

Vi tar inte ansvar för om någon blir provocerad av hur vi klär oss eller av vilka karikatyrer vi målar.
Citera
2021-04-21, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elgrego
Västerländsk kultur? Du måste vara helt tappad. Vänsterfeminster som gapar och skriker är knappast västerländsk kultur.

Jag visste inte att Nicolai Sennels är vänsterfeminist.
Citera
2021-04-21, 22:18
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Det är nog snarare du som inte hänger med. Vi tar ansvar för handlingarna vi utför och gränslar därmed inte heller ”opåkallat”. Däremot med samtycke, ja. Eftersom vi kan läsa av situationer och förstår när ett sådant finns.

Vi tar inte ansvar för signalerna andra anser sig plocka upp. Så som de med ett yttre kontrollfokus, som du och en stor andel av befolkningen i Pakistan anser att man bör göra.

Vi tar inte ansvar för om någon blir provocerad av hur vi klär oss eller av vilka karikatyrer vi målar.

Du skrev att du får bete dig precis hur sexuellt som helst och du har fel. Du får inte gå naken på staden med en dildo i fittan. Du får inte knulla barn. Du får inte ta på någon sexuellt. Du förstår alltså inte detta?

Jättegulligt verkligen att du lärt dig ett nytt feministisk slagord som du kan haka upp dig på men det du säger betyder ju ingenting, totalt snömos. I Sverige får du ta ansvar för din sexualitet och inte låta den gå ut över andra, det gäller såväl kvinnor som män över 15. Passar inte detta fröken så får givetvis du flytta, testa Mosuo.
Citera
2021-04-21, 22:24
Medlem
Citat:
Du skrev att du får bete dig precis hur sexuellt som helst och du har fel. Du får inte gå naken på staden med en dildo i fittan. Du får inte knulla barn. Du får inte ta på någon sexuellt. Du förstår alltså inte detta?

Jättegulligt verkligen att du lärt dig ett nytt feministisk slagord som du kan haka upp dig på men det du säger betyder ju ingenting, totalt snömos. I Sverige får du ta ansvar för din sexualitet och inte låta den gå ut över andra, det gäller såväl kvinnor som män över 15. Passar inte detta fröken så får givetvis du flytta, testa Mosuo.

Jag har inte skrivit något av det du påstår. Att du försöker kleta sådant på mig är äcklande och säger oerhört mycket om vilken typ av människa du är.

Jag hoppas innerligt att våra vägar aldrig korsas.

Ha ett bra liv och försök att inte våldta någon.
Citera
2021-04-21, 22:37
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Jag har inte skrivit något av det du påstår. Att du försöker kleta sådant på mig är äcklande och säger oerhört mycket om vilken typ av människa du är.

Jag hoppas innerligt att våra vägar aldrig korsas.

Ha ett bra liv och försök att inte våldta någon.

Har du taskigt minne guldfisken?

Citat:
Jag och alla andra människor beter oss exakt hur ”sexuellt” vi vill.

Väldigt mycket thou what thou wilt och Crowley för någon som påstår sig vara religiös. Mig har du aldrig lurat din hycklare.

Vägar aldrig korsas? Skall jag ta det som ett hot eller?

Behöver du försöka och tänka efter för att inte våldta någon? Personligen behöver jag inte försöka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in