Citat:
Ursprungligen postat av
wlm-warrior
Att dyka upp på Chaturbate räknas inte kompis.
Ohhh tro mig bubben du vill inte mäta e-panis med mig.
Citat:
Ursprungligen postat av
Deriverbar
Vad härligt att du tror att du är en glädjespridare.
Det här handlar inte om vem som har eller inte har på sig någon kofta utan var man har sitt kontrollfokus.
Dina resonemang om hur Jennifer ”leker med elden” visar på att du personligen har ett ”yttre kontrollfokus”. Det innebär att du uppfattar världen som att impulsen till ditt handlande alltid kommer utifrån. Om du känner sexuell attraktion till en kvinna så har det från henne utgått en signal som inviterar till umgänge. Eftersom hon bevisligen vill detta så blir du/Toby oerhört kränkt om hon nobbar dig/Toby. Känslan träffar som en pil utifrån.
Det här synsättet dominerar i väldigt patriarkala kulturer, exempelvis i Mellanöstern och Nordafrika. Därför måste också kvinnor dölja sig under tygsjok för att inte orsaka social oro där. Och det skulle bli konsekvensen här också om fler skulle resonera som du och dina polare i denna tråd.
Har man som den typiske västerlänningen istället ett inre kontrollfokus så tolkas impulsen subjektivt. Det är "min" personliga känsla, som därmed kan kontrolleras och avfärdas som inbillning. Den är en projektion som kan dras tillbaka. Man tar själv ansvar för sin reaktion och för sina handlingar istället för att projicera ansvaret på den man attraherats av.
Vår kultur är designad för individer med ett inre kontrollfokus. Därför blir det väldigt svårt för personer som har din psykiska konstitution att navigera i den. Du förstår inte vilka handlingar du förväntas ta ansvar för eller hur du ska kunna tolka signaler från andra individer.
Bäst att emigrera med andra ord. Bon voyage!
Tro är vad sådana som du sysslar med, jag är kemist.
Jojo det handlar i det närmaste uteslutande om er massiva offerkofta. Ni ser aldrig någonsin vad kvinnan gör, kvinnan har inget ansvar någonsin för sina handlingar. Vill man prata med någon så håller man ett avstånd, hon kunde stått kvar på golvet eller satt sig på en stol, att gränsla han halvnaken och börja gnida kön är inte hur man inleder ett seriöst samtal utan hur man påbörjar ett förspel. Detta förstår alla som förstår mänskligt samspel. Jennifer ville knulla så hon är lika oärlig som du när hon nu målar ut sig som offret när det är hon som är aggressorn i situationen och eskalerar det genom sitt gränslande. Toby är ung, proppad med anabola och full och fett kåt, han tycker inte om att hon förskte manipulera honom sexuellt så som kvinnor gör, hon ville att allt skulle ske på hennes villkor när sex är ett samspel. Tobys move är tämligen värdelöst och det gör henne lite off, hon säger nej och han slutar.
Det är vad som hände här sen kan förljugna nazifeminister säga vad dom vill.
Skulle en kvinna som befinner sig i min säng bara få sin bhn avtagen så skulle hon bli fett besviken. Det är ni som verkar ha väldigt svårt för gränser eller förstå hur ni beter er. Er narcissism gör er empatistörda för du kan aldrig se något ur något annat perspektiv än offerkoftan, kvinnor är det menlösa konstanta offret. Man saknar empati när den är selektiv till bara ett kön. Du har och kommer alltid att vara en jävla tramsfia.