2021-05-05, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Fast det är konstigt att dela ut pengar till vinnare som inte presenterats officiellt?

Herrarna ovanför gissar precis som jag men jag tror definitivt inte att dom får pengar när säsongen inte sänts.
Produktionen blöder många miljoner på att de spelat in något som inte kommer visas så prissumman lär inte prioriteras.
Citera
2021-05-05, 20:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Prova gärna igen, så gör jag också det. Om vi är många som kräver det som kompensation för att den svenska säsongen plockades bort så kanske de lyssnar till slut.

Från deras Facebook:

"Hejsan,
Vi erbjuder ingen kompensation eller återbetalning som ett resultat av det här beslutet. Om du vill säga upp ditt Viaplay-paket så kan du göra det när som helst genom att logga in och gå till "Mitt Konto".
/Jimmy"

Hur jävla oserviceinriktade får man vara?
Citera
2021-05-05, 21:00
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Jo, producenten. Allting är väl redan färdigklippt?

Jag förstår inte varför de inte lägger ut resterande avsnitt på någon torrentsida. Så kan de som vill se resten av säsongen få göra det och samtidigt behöver de inte ha "opassande material" på sin sida.
Citera
2021-05-05, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jag förstår inte varför de inte lägger ut resterande avsnitt på någon torrentsida. Så kan de som vill se resten av säsongen få göra det och samtidigt behöver de inte ha "opassande material" på sin sida.
Sedan är det ett mysterium varför anklagelserna behövde komma ut mitt under säsongen och inte inför. Har man börjat visa en säsong får man fan visa resten också.
Citera
2021-05-05, 21:17
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Sedan är det ett mysterium varför anklagelserna behövde komma ut mitt under säsongen och inte inför. Har man börjat visa en säsong får man fan visa resten också.

Exakt. Sedan kan de fatta beslut om att inte sända mer PH till hösten om man nu inte vill det och sälja rättigheterna till någon annan kanal, men vad de har gjort nu är så jävla dålig stil så det finns inte.
Citera
2021-05-05, 21:36
Medlem
Citat:
Exakt. Sedan kan de fatta beslut om att inte sända mer PH till hösten om man nu inte vill det och sälja rättigheterna till någon annan kanal, men vad de har gjort nu är så jävla dålig stil så det finns inte.
Kanske vi ändå får se den officiella sanningen av säsongen den dagen då rättigheterna övergår till något annat bolag.
Citera
2021-05-05, 21:38
Medlem
Citat:
Vad tror du, är detta slutet för svenska Paradise Hotel eller kommer det tillbaka i höst?
Citera
2021-05-05, 21:40
Medlem
Ber om ursäkt, hon har inte avslöjat någonting, bara konstaterade att Elias kom in i Gränslandet efter att Elias åkte ut.
Citera
2021-05-05, 21:42
Medlem
Angående Gränslandet
Citera
2021-05-05, 21:46
Medlem
MrsChows avatar
Citat:
Vad tror du, är detta slutet för svenska Paradise Hotel eller kommer det tillbaka i höst?

Det är över för svenska PH. För alltid.

Produktionsbolaget sitter säkerligen just den här sekunden i krismöte, och bollar idéer om en ny reality-tv-show som kan döda hjärnceller hos den unga generationen.

Tids nog dyker det upp ett nytt koncept som heter HP. Horror Paradise alternativt Hotell Pucko.
Citera
2021-05-05, 21:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChow
Det är över för svenska PH. För alltid.

Produktionsbolaget sitter säkerligen just den här sekunden i krismöte, och bollar idéer om en ny reality-tv-show som kan döda hjärnceller hos den unga generationen.

Tids nog dyker det upp ett nytt koncept som heter HP. Horror Paradise alternativt Hotell Pucko.
Jo, vi har ju fortfarande The Bachelor och The Bachelorette. Kommer Big Brother vara kvar dock? (Tror det)
Citera
2021-05-05, 22:05
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Tror inte det kommer tillbaka. Tror heller inte Viaplay kommer att köpa in fler danska och norska säsonger. Enda chansen att få se PH i Sverige igen är om något annat bolag tar över rättigheterna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in