2021-04-21, 19:51
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Sånt där har nog många unga killar gjort på sina sämsta dagar på fyllan. Att sätta lika-med mellan detta och en våldtäkt i den klassiska meningen är fel, imo. Svinigt beteende, men att börja tala om fängelse för det här..

Men vi lever i en tid med feministiskt mediadrev med metoo, blm och annat trams, så han borde varit mer varsam kan man tycka.
Det är väldigt få killar som kört upp fingrarna i fittan på en tjej som redan sagt nej. Du borde söka hjälp och inte skylla på alkoholen.
Citera
2021-04-21, 19:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrsChow
Tack! Jag hoppas att produktionsbolaget också döms!

Är det någon som vet varför de flesta av vårens PH deltagare har satt sin Instagram på privat? Hade de även det innan det senaste avsnittet släpptes? Eller har deltagarna satt den som privat pågrund av tillsägelse från produktionen/under tiden en potentiell brottsutredning sker?

Dem har privat för att få följare, nyfikna människor måste följa de för att se deras flöde. Jätte vanligt, alla som är med i PH brukar ha privat instagram medans PH sänts, sen brukar de öppna upp de igen.
Citera
2021-04-21, 19:56
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av luigitopaz
Exakt. Marcelos fingrande på Helen vid baren och dessutom luktade på fingrarna efteråt till exempel.
Fingrar i fittan är inte våldtäkt om tjejen är okej med det.
Citera
2021-04-21, 19:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JordenIsPlatt
Det du förespråkar, att kvinnor som ofredar män ändå alltid är offret är inte förenligt med svensk lag, det är din nazifeministiska fantasi.

I situationer där kvinnor är sexuella ja. Det är väl jättebra att ni kvinnor nu förstår att ni inte kan gränsla och gnida ert kön mot män precis hur ni vill som du trodde bara i morse? Äntligen kommer vi någonstans!

Det jag förespråkar är att män med din människosyn emigrerar till ett land som är mer kompatibelt med den moralsyn du förespråkar, exemplevis någonstans i Mellanöstern.

Inte bara för alla tjejers skull, utan kanske främst för alla killars. Utan män som dig kan killar umgås med tjejer som går hur lättklädda de vill, vågar slappna av, festa och ha kul. Utan män som dig har alla roligare. Utan män som dig är alla mer avspända. Utan män som dig slipper andra killar förklara sig och be om ursäkt för sitt kön
Citera
2021-04-21, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
Det är inget brott i sig att försöka ta av bh:n av någon. I synnerhet när hon klänger på honom ikläd inget mer än string och bh. Det var ett naturligt nästa steg. Om hon inte var intresserad så hade hon inte lagt sig på honom.

Om jag inte ville sex med en kvinna så hade jag håller avstånd och satt på mig kläder, hon gjorde den direkta motsatsen.

Hon är en riktig hora.

Hahaha. Kul trollat.
Citera
2021-04-21, 20:00
Medlem
Ghastens avatar
Vi har vi inte sett Annie grejen så svårt säga något om det.

Jennifer sitter på hen skrev nästan naken. Han drar ner lite av bhn när hon säger nej då släpper han direkt. Den grejen ser inte jag som lekman att något skulle leda till straff.
Citera
2021-04-21, 20:35
Medlem
JordenIsPlatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Det jag förespråkar är att män med din människosyn emigrerar till ett land som är mer kompatibelt med den moralsyn du förespråkar, exemplevis någonstans i Mellanöstern.

Inte bara för alla tjejers skull, utan kanske främst för alla killars. Utan män som dig kan killar umgås med tjejer som går hur lättklädda de vill, vågar slappna av, festa och ha kul. Utan män som dig har alla roligare. Utan män som dig är alla mer avspända. Utan män som dig slipper andra killar förklara sig och be om ursäkt för sitt kön

Du är ju för fan halvblatte och religiös så vad yrar du om. Starka kvinnor som kan stå upp för sig själv och inte spelar offret är vad vi söker i detta landet. Veka psykopatisk och neurotiska offerkofterskor är det sista vi söker eller behöver. Det är du som ställer upp olika mallar för hur kvinnor och män skall bete sig, det är du som har en unken och sexistisk syn på saken det är bara det att du har blivit korkad och intellektuellt cementerad av ditt sällskap. Du säger att kvinnor aldrig har ansvar, Sharia säger att män aldrig har ansvaret, ni är precis lika bara på olika spektrum. Det tänket ni har är så långt ifrån mig man kan komma nämligen.

Inkorrekt på alla plan. Folk och speciellt kvinnor älskar när jag dyker upp. Jag är en glädjespridare. Jag tafsar på kvinnor och kvinnor tafsar på mig och inte en sketnödig jävla feminist i sikte är det i mitt liv. Jämför aldrig din totala misär med mitt liv, har säkert sagt till dig 100 gånger vi det här laget att din främsta argument alltid är projiceringar. Du tror att folk har roligt när någon letar offer i varje situation och där myndigheter skall blandas in så fort en man gjort något? Där folk kastar menskoppen i golvet i ren och skär panik för att någon på festen sa neger eller sliddjur? Du lever i en fantasi. Vi har skapat precis allt du har runt dig lilla hjärtat, om män inte fanns skulle kvinnor inte ens vara en topp 10 art på denna jorden så allt har ni oss att tacka för så be om ursäkt för sitt kön? Dra åt helvete din korkade jävla kvinnogris för din arrogans är fan skrattretande.
Citera
2021-04-21, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Deriverbar
Hahaha. Kul trollat.

Det är ren fakta, det är du som är det störda lilla feminazi-trollet.

Hela världen skrattar åt dig och tycker att du är dum i huvudet.
Citera
2021-04-21, 20:53
Medlem
Drastiskt att ta bort hela säsongens avsnitt så här långt.
Senast redigerad av Heymid 2021-04-21 kl. 20:57.
Citera
2021-04-21, 20:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monobloco
Skulle vilja se senaste avsnittet, finns det att se någonstans annat än Viafree? Vet att det är borttaget där..
Nej, det är tillsvidare bortplockat (och pausat), se här: https://help.viaplay.com/sv/paradise...verige-pausas/
Citera
2021-04-21, 21:06
Citat:
Folk och speciellt kvinnor älskar när jag dyker upp. Jag är en glädjespridare. Jag tafsar på kvinnor och kvinnor tafsar på mig och inte en sketnödig jävla feminist i sikte är det i mitt liv. Jämför aldrig din totala misär med mitt liv, har säkert sagt till dig 100 gånger vi det här laget att din främsta argument alltid är projiceringar.

Att dyka upp på Chaturbate räknas inte kompis.
Citera
2021-04-21, 21:06
Medlem
Citat:
Du är ju för fan halvblatte och religiös så vad yrar du om. Starka kvinnor som kan stå upp för sig själv och inte spelar offret är vad vi söker i detta landet. Veka psykopatisk och neurotiska offerkofterskor är det sista vi söker eller behöver. Det är du som ställer upp olika mallar för hur kvinnor och män skall bete sig, det är du som har en unken och sexistisk syn på saken det är bara det att du har blivit korkad och intellektuellt cementerad av ditt sällskap. Du säger att kvinnor aldrig har ansvar, Sharia säger att män aldrig har ansvaret, ni är precis lika bara på olika spektrum. Det tänket ni har är så långt ifrån mig man kan komma nämligen.

Inkorrekt på alla plan. Folk och speciellt kvinnor älskar när jag dyker upp. Jag är en glädjespridare. Jag tafsar på kvinnor och kvinnor tafsar på mig och inte en sketnödig jävla feminist i sikte är det i mitt liv. Jämför aldrig din totala misär med mitt liv, har säkert sagt till dig 100 gånger vi det här laget att din främsta argument alltid är projiceringar. Du tror att folk har roligt när någon letar offer i varje situation och där myndigheter skall blandas in så fort en man gjort något? Där folk kastar menskoppen i golvet i ren och skär panik för att någon på festen sa neger eller sliddjur? Du lever i en fantasi. Vi har skapat precis allt du har runt dig lilla hjärtat, om män inte fanns skulle kvinnor inte ens vara en topp 10 art på denna jorden så allt har ni oss att tacka för så be om ursäkt för sitt kön? Dra åt helvete din korkade jävla kvinnogris för din arrogans är fan skrattretande.

Vad härligt att du tror att du är en glädjespridare.

Det här handlar inte om vem som har eller inte har på sig någon kofta utan var man har sitt kontrollfokus.

Dina resonemang om hur Jennifer ”leker med elden” visar på att du personligen har ett ”yttre kontrollfokus”. Det innebär att du uppfattar världen som att impulsen till ditt handlande alltid kommer utifrån. Om du känner sexuell attraktion till en kvinna så har det från henne utgått en signal som inviterar till umgänge. Eftersom hon bevisligen vill detta så blir du/Toby oerhört kränkt om hon nobbar dig/Toby. Känslan träffar som en pil utifrån.

Det här synsättet dominerar i väldigt patriarkala kulturer, exempelvis i Mellanöstern och Nordafrika. Därför måste också kvinnor dölja sig under tygsjok för att inte orsaka social oro där. Och det skulle bli konsekvensen här också om fler skulle resonera som du och dina polare i denna tråd.

Har man som den typiske västerlänningen istället ett inre kontrollfokus så tolkas impulsen subjektivt. Det är "min" personliga känsla, som därmed kan kontrolleras och avfärdas som inbillning. Den är en projektion som kan dras tillbaka. Man tar själv ansvar för sin reaktion och för sina handlingar istället för att projicera ansvaret på den man attraherats av.

Vår kultur är designad för individer med ett inre kontrollfokus. Därför blir det väldigt svårt för personer som har din psykiska konstitution att navigera i den. Du förstår inte vilka handlingar du förväntas ta ansvar för eller hur du ska kunna tolka signaler från andra individer.

Bäst att emigrera med andra ord. Bon voyage!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in