Citat:
Ursprungligen postat av
Cherry-coke
Det är väl jättebra att det finns olika sorters PT. Är övertygad att hon inspirerar många som inte har vad ni anser den klassiska ”gymkroppen” att endå våga gå till gymmet. Hur fan ska ni ha det egentligen? Man får inte vara tjock men man får inte heller träna när man är tjock?
Har för mig att hon dessutom regelbundet äter kortison pga sin tidigare sjukdom, men man ska fan inte behöva försvara sig för sin kroppsform.
Träning inte det effektivaste sättet att gå ner i vikt heller utan det är framförallt kosten man behöver jobba med då och vad jag vet är hon just PT och inte dietist.
Alla behöver inte se ut som Hulken för att vara en bra PT, men det hon gör äcklar mig nå groteskt.
Hela det här jävla "Du duger som du är" skiten är bara massa skitsnack och att man ska vara stolt över sina kropp osv, det är ironiskt att Feminist tomtarna bara tycker så när det gäller översvällda blobbar som Sara, visar en Victoria Secret modell lite hud går dom i taket direkt, tjockisarna är "fina,vackra och normala" medans hårt arbetande modellerär det inte, hyckleri på hög nivå.