2021-03-09, 01:59
Medlem
towbs avatar
Tuff bild med 8 kg kettlebell. Hon kanske tog den lättaste för att det var fotografering, visst, men det skickar ju en signal kan jag tycka.
Citera
2021-03-09, 07:43
Är hon PT?! Haha

Hon är ju typ döende pga fetma.

Min otränade mormor presterar bättre på gymmet.
Citera
2021-03-09, 08:17
Medlem
Opaques avatar
Ett tag trodde jag bergfast att detta är en parodi när jag klickade på länken och såg hela härligheten.

Är fortfarande inte helt säker....
Citera
2021-03-09, 08:51
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pattknullaren
Just nu är hon off season för att bygga massa, när deffen är klar till sommaren kommer hon se ut som vilken fitness tjej som helst.

Jepp, på sommarhalvåret är hon Paolos flickvän.
Hon verkar dock helt okej om man jämför med många andra instagrammers.Hon hävdar aldrig att hon är bäst/starkast/snyggast eller fetast utan är öppen med att hon började träna för hälsan.
Sen gick det också att diskutera med henne ur ett hälsoperspektiv angående hur hälsosamt det är med hennes vikt utan att bli bannad och jag har för mig att hon hade någon typ av sjukdom.
Citera
2021-03-09, 08:57
Medlem
Hirvis avatar
Jag stör mig på att hon ofta tigger saker av sina följare. Typ vill ha saker gratis. Gå före i kön till saker. Väldigt skamlös.

Men hennes träningsvideos är bra.
Senast redigerad av Hirvi 2021-03-09 kl. 09:00.
Citera
2021-03-09, 09:18
Medlem
BlueBarrels avatar
Patriarkatet skakar i sina grundvalar.
Citera
2021-03-09, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBarrel
Patriarkatet skakar i sina grundvalar.

Likt marken hon går på
Citera
2021-03-09, 11:17
Medlem
vadsadusadus avatar
Hennes övervikt beror på att hon haft cancer i hypofysen. Så för en gångs skull är det en som inte är överviktig för att hon inte gör något åt det. Hon tränar som fan.

Citat:
När hennes symptom till slut togs på allvar upptäcktes att Sara hade en hjärntumör på hypofysen, den del av hjärnan som styr alla hormoner. Eftersom tumören tryckte på synnerven opererades Sara redan dagen därpå.

– När jag vaknade upp hade jag ingen normal hormonproduktion över huvud taget. Sedan dess måste jag ta tillväxthormon, könshormon, sköldkörtelhormon och kortison.

Sara måste äta över 20 mediciner och ge sig själv en spruta varje dag, för resten av sitt liv. För trots att tumören i stort är borta så finns sjukdo- men kvar.

https://www.lifebutiken.se/traning/i...sara-dahlstrom
Citera
2021-03-11, 10:49
Medlem
Ballcancers avatar
Som någon skrivit så har hon haft cancer i hypofysen tror jag. Hennes övervikt beror på det. Hon är hur jäkla stark som helst!! Hon bevisar att styrka och träning inte behöver va synonymt med kroppshets. bra val!
Citera
2021-03-11, 12:18
Medlem
Det är väl jättebra att det finns olika sorters PT. Är övertygad att hon inspirerar många som inte har vad ni anser den klassiska ”gymkroppen” att endå våga gå till gymmet. Hur fan ska ni ha det egentligen? Man får inte vara tjock men man får inte heller träna när man är tjock?

Har för mig att hon dessutom regelbundet äter kortison pga sin tidigare sjukdom, men man ska fan inte behöva försvara sig för sin kroppsform.

Träning inte det effektivaste sättet att gå ner i vikt heller utan det är framförallt kosten man behöver jobba med då och vad jag vet är hon just PT och inte dietist.
Citera
2021-03-19, 09:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cherry-coke
Det är väl jättebra att det finns olika sorters PT. Är övertygad att hon inspirerar många som inte har vad ni anser den klassiska ”gymkroppen” att endå våga gå till gymmet. Hur fan ska ni ha det egentligen? Man får inte vara tjock men man får inte heller träna när man är tjock?

Har för mig att hon dessutom regelbundet äter kortison pga sin tidigare sjukdom, men man ska fan inte behöva försvara sig för sin kroppsform.

Träning inte det effektivaste sättet att gå ner i vikt heller utan det är framförallt kosten man behöver jobba med då och vad jag vet är hon just PT och inte dietist.

Alla behöver inte se ut som Hulken för att vara en bra PT, men det hon gör äcklar mig nå groteskt.
Hela det här jävla "Du duger som du är" skiten är bara massa skitsnack och att man ska vara stolt över sina kropp osv, det är ironiskt att Feminist tomtarna bara tycker så när det gäller översvällda blobbar som Sara, visar en Victoria Secret modell lite hud går dom i taket direkt, tjockisarna är "fina,vackra och normala" medans hårt arbetande modellerär det inte, hyckleri på hög nivå.
Citera
2021-03-19, 09:41
Medlem
Ratads avatar
Jag delar hennes åsikter om pseudovetenskap om att man blir cancerfri av "rätt kost", tillskott och annat.

Jo, visst. Hon väger ju bra många pannor över sin idealvikt men hon kanske är på en resa och ska gå ner i vikt och lägga på muskler? På sätt och vis är det soft att se att inte bara fotomodeller eller folk med superlågt BMI tränar så jag tycker det är bättre att se en träningsfeminist än en feminist vars hobby består av att äta så många olika chokladsorter som möjligt och sedan skylla på män när de får diabetes (för att choklad är designat för män eller liknande foliehattsteori).

Så låt henne "krossa patriarkatet" eller vad fan hon nu motiverar sig med för hittepå för att hålla igång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in