2021-03-09, 19:55
Medlem
blamages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FiF
Så hur hög andel skulle det, enligt dig och dina superintelligenta manskompisar här, vara som anmäler "falska" inbrott?
Och här visar manshaterskan sitt rätta ansikte. Generalisera och dra alla män över samma kam. Patriarkatet inkluderar alla som inte har eller är en fitta. Vilken tragisk figur du är.
Citera
2021-03-09, 19:56
Medlem
Citat:
Det fetade är ju män du talar om. Som får frikort av svenskt, korrupt, patriarkalt rättsväsende när de får straffrabatt för sexualbrott, vilket innebär att de flesta män frias i våra domstolar. Män är immuna mot brott och ansvar, alltid offer för sina egna handlingar.
Jag blir väldigt nyfiken på din uppväxt. Något måste ligga bakom detta.
Citera
2021-03-09, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blamage
Och här visar manshaterskan sitt rätta ansikte. Generalisera och dra alla män över samma kam. Patriarkatet inkluderar alla som inte har eller är en fitta. Vilken tragisk figur du är.
Det är exakt så feminister 2021 fungerar. Det är också en generalisering, iofs... Men jag har aldrig träffat ett undantag.
Citera
2021-03-09, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mindbusiness
Vad sägs om det här initiativet?

” Tongivande feminister som Maria Sveland och Lo Kauppi har startat en fond som ska betala böter åt kvinnor som dömts för förtal när de berättat om påstådda övergrepp offentligt. Initiativet kallar dom Förtalskassan.
- Vi är väldigt oroliga för att förtalsdomarna sprider rädsla och får oss att återvända till tystnadskulturen, säger Maria Sveland, författare och en av initiativtagarna till fonden.”
https://www.svt.se/kultur/fortalskas...ortal-forovare

Dom har redan urholkat hela rättsväsendet , om dom ngnsin får nån åtalad har dom redan förlorat jobb hus fru innan dom faller, bara att dom snackar om de brukar räcka nu för tiden.
Rättsväsendets åsikt saknar helt betydelse
Citera
2021-03-09, 22:15
Medlem
Starbacks avatar
Om den där kassan är på riktigt så får vi män börja lobba för att straffen för förtal höjs och att fängelse ingår i straffskalan i sk Cissiwallinfall där lösa anklagelser från lika skyldiga kvinnor kan ödelägga hela familjers försörjning och torpedera en familjeförsörjares yrkesliv ska straffen vara extra kännbara. Allt kvinnligt förtal av män ska dessutom betraktas som de rena hatbrott de är.

Kvinnan ska sluta racka ned på mannens sexualliv som tar sej uttryck i försök att få kvinnor i säng, Herregud! Ska vi sluta att föröka oss eller vad fan är dom ute efter. Får inte mannens sexliv ta sej uttryck så ska fan inte kvinnans dito heller få uttryckas. Bland annat inte med smink. Det är fan bedrägeri att sminka över skiten.
Citera
2021-03-09, 22:18
Medlem
Haha påminner om planka.se.

Blir de förtala.se eller?
Citera
2021-03-09, 22:23
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Så hur hög andel skulle det, enligt dig och dina superintelligenta manskompisar här, vara som anmäler "falska" inbrott?

Du har alltså inte hört talas om försäkringsbedrägerier?
Citera
2021-03-09, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Kul idé, vad sägs om att starta en HMF-kassa?

Det klassas antagligen som uppvigling och blir straffbart.

En kassa för de som spöar dieseltjuvar, verktygs- och båtmotortjuvar, snattare, ligister, knarklangare, (asyl)-bedragare och rånare kan jag sponsra.
Citera
Medlem
Starbacks avatar
Citat:
Snackar du om mig?? Du menar: gissar om mig.
Jag är en rätt ansedd person. Så det är omväxlande att bli kallad "galen" av ett internet-troll.

Jaha. Då börjas det igen då. Den urgamla kampen mellan könen.
Citera
Bannlyst
Hur många kronor har dom samlat ihop hittills?
Citera
2021-03-09, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Starback
Om den där kassan är på riktigt så får vi män börja lobba för att straffen för förtal höjs och att fängelse ingår i straffskalan i sk Cissiwallinfall där lösa anklagelser från lika skyldiga kvinnor kan ödelägga hela familjers försörjning och torpedera en familjeförsörjares yrkesliv ska straffen vara extra kännbara. Allt kvinnligt förtal av män ska dessutom betraktas som de rena hatbrott de är.

Kvinnan ska sluta racka ned på mannens sexualliv som tar sej uttryck i försök att få kvinnor i säng, Herregud! Ska vi sluta att föröka oss eller vad fan är dom ute efter. Får inte mannens sexliv ta sej uttryck så ska fan inte kvinnans dito heller få uttryckas. Bland annat inte med smink. Det är fan bedrägeri att sminka över skiten.

Äsch, vi vet ju alla att det inte handlar om något förtal.
Män vågar bara inte stå för vad de är och vad de själva gör. Ni är rädda för att smutsas ned offentligt. Ytan måste hållas ständigt polerad från smutsen på insidan. Men det håller ju inte i all evighet som ni förstår? Alla lik trillar ur den manliga garderoben, förr eller senare.

Nu vet jag inte riktigt vad du menar med att smink skulle ha med kvinnors sexualitet att göra?
Citera
2021-03-09, 22:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av creepingdeath
Hur många kronor har dom samlat ihop hittills?

Hörde nåt om 1,2
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in