Citat:
Ursprungligen postat av
FiF
Nej, jag hugger inte - jag uppmanade dig att dra väldigt enkla slutsatser. När du ber mig belägga påståendet att fler våldtäktsmän kommer undan straff, än våldtäktsmän som "falsk-anklagas" och du ber mig lägga fram "bevis" för detta så är det hög tid att avsluta debatten, då du måste börja studera sannolikhetslära.
Jag är fullt representativ för dagens feminister, ja. Du är fullt representativ för dagen antifeminister. Jag får gehör hos väldigt många kvinnor och män. Trist för dig men så är det.
Ja ,den "enkla slutsatsen" är säkert mycket enkel att dra, om man har fakta att gå på.
Du ville, eller kunde inte belägga dina påstående med fakta. Gott så, men då ska du inte förvänta dig att nån litar på vad du säger heller.
Dina inlägg i tråden kan därmed kallas "ovetenskapliga" eller om man så vill "obevisade" för just nu, så står dina påstående i tråden obevisade.
Om det gör mig till antifeminist att jag inte bara tar vad du "tycker" "gissar" eller "vet" för sanning, då tar jag det som en av de bättre komplimangerna jag har fått på länge.
Ingenting i att du får gehör hos dina likasinnade är trist för mig.