2021-12-16, 07:30
Medlem
SodaFointains avatar
2021-12-16, 07:46
Medlem
Photoshoppeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sharkbay
Jag är lyckligt ovetande om att längd är ense stor fråga då jag är över medellängd, jag tänkte iaf inte i dom banorna när jag tippade på vem som skulle vara kvar längst när vi satt och spekulerade under karantänen.

Ja det är många saker som hon inte är konsekvent med. Hon blandade ihop saker och människor. Jag visste aldrig riktigt hur bra koll hon hade då jag inte hade nån tid med henne då man kunde sitta helt avslappnat och prata.
Men oavsett vad jag tycker om allt eller henne idag så måste jag säga att jag var impad av att hon klarade av allt.

Jag skulle aldrig kunna tänka mina att vilja vara i hennes situation. Sen gjorde hon iofs bort sig när hon sa att Kristoffer och Pontus hade tjuvlyssnat på hennes ”sync” det var lågt.

Ja Felix var väldigt fysisk med henne! Det var inget jag upplevde när vi var där. Han var alltid väldigt ödmjuk och skröt aldrig om hur deras relation var. Men shit vad dom hånglade ! 😃

Du kan gå ur den där serien med hedern i behåll. Här hemma gillade vi dig bäst, men ärligt var det väl bra att du inte behövde åka med längre och kanske få mer känslor som bara skulle slängas bort sen? Tycker också att Julia klarade av produktionen bra, men det skulle ju aldrig kunna bli något seriöst av det där.
2021-12-16, 07:51
Julia om vad som hände med hennes assistent, får väl hoppas att ass. fick lön för mödan.

https://nyheter24.se/noje/975566-jul...nnes-assistent

Se Felix ansiktsform mot Julias, rätt lika
https://www.expressen.se/noje/stora-...n-sista-rosen/
2021-12-16, 08:09
Medlem
Karamel-kellogss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Problem2020
Håller med ...

Ben steg mkt i mina ögon...

Dom andra killarna var lite för fega att inse att dom bara varit kåta...

Ben kunde iallafall se genom henne totalt...

Nej, fyfan, Ben är den mest osäkra lilla pojke jag någonsin sett i tv. Otroligt fragile ego och så fruktansvärt dålig på att ta kritik.
Vidrigt beteende.
2021-12-16, 08:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JesseGoldblatt
Att Julia inte ”orkade” träffa Jesper på sex veckor efter att de kom hem säger väl ganska mycket om varför hon var med i programmet. Inte var det för att träffa kärleken iallafall.
Om jag inte minns fel så har hon uttalat sig i Expressen (tror jag) att hon bara var med i serien för att boosta sin karriär.
2021-12-16, 08:31
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trevliggrabb
Du framstår som en väldigt trevlig snubbe i rutan men alltså för helvete vad patetiskt det blev. Ditt problem är tyvärr att du är alldeles för mesig för att bli sedd som något annat än en toffel hos det kvinnliga könet. Fortsätter du som nu kommer du säkert kunna finna en kvinna för förhållande men det blir en tidsfråga innan hon vill skilja sig och hon kommer alltid drömma om att få kuk av en mer maskulin man som inte beter sig som en tönt och konstant söker hennes bekräftelse.

Hela jävla programmet ser man dig (och de flesta andra också i för sig) prata som en jävla uber-cuck om hur du längtar efter att få träffa den här kvinnan som dejtar och hånglar runt med andra snubbar och hur du själv ska försöka imponera på henne. Konstant bisarrt och patetiskt jävla fjäsk för nån bimbo som kan babbla i medier om kändisar hon knullat, hur stor kuk hennes ex hade och antagligen sett mer kuk än en toalett kvar från Romarriket. Och ni babblar om henne den här kvinnan som passerat sitt bäst före-datum för länge sen som något jävla kap? Helt otroligt!

Det här måste du omedelbart jobba med att få bort. Varför i helvete skulle en man som är 10 år äldre, med mer livserfarenhet, egenföretagare osv. behöva bevisa sig själv för en sådan bimbo? WTF? Om något skulle den här bimbon behövt bevisa sig för dig.

Det, om något, är fullständigt bisarrt och det är just tölpar som du som blåser upp kvinnors egon idag till helt omåttligt stora proportioner med ert jävla fjäsk.

Helt otroligt att du självmant ställt upp i TV för att förödmjuka dig själv och göra dig själv till åtlöje.

Oooh. Tror någon behöver påminnas om sitt namn/alias. 😁😁
2021-12-16, 08:32
Medlem
Alfa hade inte sett igenom ett skit

Vad jag tycker om Julia idag är absolut inte samma som jag tyckte där o då! Jag må ha varit en bricka och nu när jag ser tillbaka så känner jag mig stundtals lite lurad, jag kanske försvarar hela grejen för att om det inte var äkta så känner jag att min medverkan i programmet blir helt förlöjligad?
Men återigen så när jag tänker tillbaka på hur jag kände där o då! Då var det äkta. Men jag kan vara väldigt naiv när det är en människa jag redan satt i mitt ”braiga fack”

Ja så var det! Ghostade skiten ur han! Riktigt vidrigt beteende av henne

Citat:
Ursprungligen postat av russellcrown
Låter sjukt att säga det. Men jag fattar nu hela "team alfa vs team beta".

Även om det i sig låter cringe. "Alfa" grabbarna hade sett igenom Julia. Dom hade sett saker som vi inte sett. Så dom tänkte att dom bara kan lalla runt och ha fortsatt kul på semestern.

Fattar ej hur du kan fortsätta försvara henne Simon. Snälla, har du ingen självrespekt? Hon såg dig bara som en liten TV-bricka i sitt lilla spel för att få mer följare.
Och efter det hon gjorde mot Jeppe? Hon pissade på honom, förödmjukade honom, bara för att skapa rubriker. Man kan se hur Felix och Julia skrattade medans dom kysstes i slutet, 100% uppgjord kyss för att skapa rubriker och pissa på Jeppe. Felix ser nästan lite obekväm ut, och säger nästan emot när hon säger att dom dejtar. Sanningen är att dom bara setts och knullat en gång. Julia vill bara mjölka det för att skapa bättre TV. Hon ringde säkert bara upp honom veckan innan avsnittet spelades in, knullade honom för att ge belägg till denna storyn, och sen ringde hon aldrig upp Felix efter sista avsnittet spelades in heller. Riktig jävla succubus asså hahahhaha
2021-12-16, 08:38
Medlem
Exakt så kände jag där och exakt så känner jag idag! Min resa avslutades vid ett perfekt tillfälle! Jesper förtjänade/förtjänar inte att bli behandlad så!

Citat:
Ursprungligen postat av Photoshopped
Du kan gå ur den där serien med hedern i behåll. Här hemma gillade vi dig bäst, men ärligt var det väl bra att du inte behövde åka med längre och kanske få mer känslor som bara skulle slängas bort sen? Tycker också att Julia klarade av produktionen bra, men det skulle ju aldrig kunna bli något seriöst av det där.
2021-12-16, 08:38
Medlem
Julias mamma är stjärnan i det hela.
2021-12-16, 08:42
Medlem
Citat:
Jo lite sant med det där med X o att man tänkt vad såg man hos henne...

Men nu kom ju kärleken på 3 veckor o var inte ens direkt besvarad för 90% av er....Då borde det vara ännu enklare att ifrågasätta sina ord o känslor !

Sen måste jag tillägga en liten sak...

Var hon inte lite för lång för några av er ??
Om man är så ytlig att man tycker att längden är avgörande så är det absolut inget fel på hennes längd. Det är snarare att killarna var för korta
2021-12-16, 08:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
”Man kan inte”

Älskar ändå hur människor sätter regler för andras känslor, ev begränsningar eller gränslöshet.

Vaddå ”man kan inte”?

Du menade egentligen ”JAG kan inte….”
Eller?
Aww gumman, tror du det där här programmet är på riktigt? Det handlar inte om att sätta regler för andras känslor. Det handlar om att hennes ord inte betyder någonting. Allt hon säger är bara trams. Hon säger konstant emot sig själv och det finns inget logiskt/rimligt i det hon säger.

Jag kan säga till dig att jag är världens rikaste man. Det finns alltid en liten liten chans att det är sant, men är det troligt? Knappast. Lika troligt som att hon skulle bli kär i programmet. Precis innan hon ska på sista dejten med Felix säger hon: "Hoppas han gör bort sig ordentligt så det blir lättare att fatta ett beslut"... ÄR DET SÅ MAN KOMMER FRAM TILL VEM MAN ÄR KÄR I?! Herregud. Om hon inte vet vem hon ska välja innan sista dejten och sen säger när hon delar ut sista rosen att hon är "jättekär" så har hon 0 trovärdighet.
2021-12-16, 09:02
Medlem
Så har jag inte tänkt på det innan......... fack!
Jag har inte sett nåt liknande program förut så jag kan inte riktigt uttala mig men det kretsar runt Julia,Julia, Julia,Julia,Julia, Julia,Julia,Julia, Julia kanske lätt för henne att sugas upp i det också?
Jag kan inte riktigt gå in på själva uppläget, iaf inte så djupt som jag är övertygad om att ni skulle uppskatta.
Rövigt bettende iaf!

Citat:
Jag kan hålla med om att det blir lite fel när hon säger att Simon skulle öppna upp sig ännu mer o visa henne mer !

Visa henne mer av vad ?

Hon begär alltså att Simon skulle vara tokär i henne o visa det !

Ja det blir faktiskt att hon blir narcissistiskt lagd o Simon ska bevisa sin kärlek för henne på några veckor !!

Vänd på det ...

Hon var kanske själv inte ett dugg kär i Simon men ville att han ändå skulle tömma sig helt på känslor till henne..

Hon fick Jesper till att tömma sig helt i programmet o hon orkade inte ens träffa honom efteråt medans hon sög av Felix .....Blir fan illamående

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in