Svara
2021-03-04, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bortmedfifittor
Låter som en riktig long shot att anta att det var 2-cb. Rosa pulver är antigen riktigt bra tjack eller mdma men knappast att en taxichaffis i Sydamerika skulle langa upp pulverisad mdma till förfogan. Vad får dig att tro att det var 2-cb?

För att efter en enkel googling så betyder Rosado 2-cb i Colombia....

Lästips om du vill veta mer: https://worldcrunch.com/culture-soci...res-club-scene
Svenska om du inte kan engelska: https://utforskasinnet.se/2c-b-histo...om-elitdrogen/

Snälla, denna taxiresa var typ 1:30h från bussterminalen i Medellin med feta köer, sluta moppsa upp dig. Jag tar tillbaka att du verkade vara en bra tjej ändå.

Edit: Snälla, jag har tagit keta innan. Sluta vara en fucking mupp. Droger är mer eller mindre gratis i Sydamerika, jag var där 9 månader. Ett gram ladd kostar 30 svenska kronor i Colombia.

Anledning? Var väl för att dubbla priset vi kom överens om, vilket han lyckades med.
Senast redigerad av egenvilja 2021-03-04 kl. 19:49.
Citera
2021-03-04, 19:56
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
För att efter en enkel googling så betyder Rosado 2-cb i Colombia....

Lästips om du vill veta mer: https://worldcrunch.com/culture-soci...res-club-scene
Svenska om du inte kan engelska: https://utforskasinnet.se/2c-b-histo...om-elitdrogen/

Snälla, denna taxiresa var typ 1:30h från bussterminalen i Medellin med feta köer, sluta moppsa upp dig. Jag tar tillbaka att du verkade vara en bra tjej ändå.

Edit: Snälla, jag har tagit keta innan. Sluta vara en fucking mupp. Droger är mer eller mindre gratis i Sydamerika, jag var där 9 månader. Ett gram ladd kostar 30 svenska kronor i Colombia.

Anledning? Var väl för att dubbla priset vi kom överens om, vilket han lyckades med.

Haha ta det lugnt bror. En fullt rimlig undran kring varför en Latino taxichaufför I Colombia skulle bjuda på pulver av just 2-CB. Det är en ganska ovanlig substans på gatan och kommer normalt i solid form. Den är dessutom billigare än alla övriga droger. Hoppas att ni fick något som var mer värt pengarna!
Citera
2021-03-04, 20:00
Medlem
Citat:
Haha ta det lugnt bror. En fullt rimlig undran kring varför en Latino taxichaufför I Colombia skulle bjuda på pulver av just 2-CB. Det är en ganska ovanlig substans på gatan och kommer normalt i solid form. Den är dessutom billigare än alla övriga droger. Hoppas att ni fick något som var mer värt pengarna!

Nu utgår du utifrån Sverigepriser. Har du någon koll ö.h.t. på drogmarknaden i Colombia?

Jag var solo men nej, den trippen förstörde min natt - hundra procent sämsta kvällen/natten i Colombia. Dock en bra story, och vad är det värt? Även mina kranar i medellin erbjöd 2cb på menyn. Du framstår bara som en fitta.
Citera
2021-03-04, 20:15
Medlem
Usch, också fått mkt panikångest men då främst av tjack. Att köpa 2 knappar 2-cb är dock det dummaste jag har hört, man köper det i pulver från internet och gör man inte det så innebär det ju bara tt du varit på ett rave o ch blivit blåst av ett gäng blattar när du köpt ecstacy.
Citera
2021-03-04, 20:26
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Massalov
Usch, också fått mkt panikångest men då främst av tjack. Att köpa 2 knappar 2-cb är dock det dummaste jag har hört, man köper det i pulver från internet och gör man inte det så innebär det ju bara tt du varit på ett rave o ch blivit blåst av ett gäng blattar när du köpt ecstacy.

Jag köpte från flugsvamp
Citera
2021-03-04, 20:28
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Jag köpte från flugsvamp

Och jag köpte 8 stycken, inte 2.
Citera
2021-03-04, 20:50
Medlem
Folk klagar på skrivningen, jag kan tycka den är helt fungerande iallafall. Kunde eventuellt delas upp lite mer styckvis.

Lät som en riktig bergochdalbana den där kvällen! Alltid sagt att jag ska testa 2-cb men aldrig blivit rätt tillfälle. Men skulle nog inte ge mig på din blandning men våga för att vinna, nästa gång kanske de blir vinst istället!
Känner mig rätt lika gällande din start, skulle förmodligen stå och kolla på hur den torkade väggfärgen torkade, sexet finns det ju inga ord för, riktig flumrider i guess! Har bara erfarenhet från knapp på den biten men de funkar!
Sen lät resten av kvällen mer eller mindre som en riktigt otrevlig kväll men bra textat och informationsmässigt kanon!
Får hoppas nästa trip blir bättre, om det blir någon!
och TS, ta de lite lugnare framöver. Ditt liv är mer värt än så.
Citera
2021-03-04, 23:06
Medlem
Citat:
Inte alls jag betalar ganska höga skatter från mitt företag och har jobbat sen jag var 16. Jag har all rätt att ta del av vården på det sätt jag behöver.

Haha du har då aldrig träffat en WT pundare. Mig har du iofs inte heller träffat så det förklarar saken.
Du menar alltså att du tycker det är rätt att belasta vården på grund av att man tar droger och inte vet vad man klarar av och inte?

Varför skulle du få hjärtstillestånd av 160 i puls? Tror du det på allvar eller var det din trippade hjärna som trodde det?
Citera
2021-03-05, 09:17
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Du menar alltså att du tycker det är rätt att belasta vården på grund av att man tar droger och inte vet vad man klarar av och inte?

Varför skulle du få hjärtstillestånd av 160 i puls? Tror du det på allvar eller var det din trippade hjärna som trodde det?

Ja jag tycker att man bör belasta vården i den mån man behöver. Det var kombinationen av mediciner och droger som gjorde mig orolig, samt tidigare historik av högt blodtryck.
Citera
2021-03-05, 09:24
Medlem
Citat:
Ja jag tycker att man bör belasta vården i den mån man behöver. Det var kombinationen av mediciner och droger som gjorde mig orolig, samt tidigare historik av högt blodtryck.
Fast nu var det ju helt självförvållat, hade skämts över att dra till akuten pga missbruk, har gjort det en gång då jag fick kallbrand och det var fanimej det mest pinsamma jag gjort i hela mitt liv.

Och angående högt blodtryck så är det bra att du slutat med elvanse, helvete vad det får mitt hjärta o blodtryck att gå i taket, måste varit hemskt i kombination med röka och 2-CB, ta det försiktigare i framtiden stimulanter är tyvärr inte för alla. :/
Citera
2021-03-05, 12:37
Medlem
bortmedfifittors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RetardedHaT
Fast nu var det ju helt självförvållat, hade skämts över att dra till akuten pga missbruk, har gjort det en gång då jag fick kallbrand och det var fanimej det mest pinsamma jag gjort i hela mitt liv.

Och angående högt blodtryck så är det bra att du slutat med elvanse, helvete vad det får mitt hjärta o blodtryck att gå i taket, måste varit hemskt i kombination med röka och 2-CB, ta det försiktigare i framtiden stimulanter är tyvärr inte för alla. :/

Jag skäms inte för att få vård när jag behöver det, och det behövde jag denna gång. Jag har inte slutat med Elvanse då är en medicin jag måste stå på, men däremot har jag slutat med övriga festligheter som beskrivs i denna rapport.
Citera
2021-03-05, 12:58
Medlem
Citat:
Jag skäms inte för att få vård när jag behöver det, och det behövde jag denna gång. Jag har inte slutat med Elvanse då är en medicin jag måste stå på, men däremot har jag slutat med övriga festligheter som beskrivs i denna rapport.
Okej, står själv på elvanse men har för högt blodtryck, dock så tar jag den extremt sällan nu förtiden och förhoppningsvis så får jag byta till sativex/kommande cannabis preparat för min smärta/sömnproblem samt att det hjälper väldigt mycket emot ADHD, men det skulle ta några år enligt psykiatrin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in