Citat:
Ursprungligen postat av
bortmedfifittor
Javisst är det så! Ett par rundor på beroendemottagningen har jag tagit, varpå man blir så uppgiven när läkare ger så skeva och felaktiga utlåtanden. Dock kan vi trösta oss med att andra läkare är minst lika överbelastade vilket ger lite utrymme och vilja att bläddra i patienterna journaler från förut.
Lycka till, du känns ändå som en bra tjej.
Jag har tagit 2-cb en gång i mitt liv. Jag blev ilurad det av en riktigt skum Colombiansk taxichaffis i Medellin i tron att det var ladd.
Vi åkte upp i favelan och köpte 5 gubbar riktigt koks medan det började kicka in. Han langade fram en stor fet kniv ur luckan vid passagerarsätetluckan och en enorm påse med rosa pulver i. Jag frågade varför det var rosa och fick endast svar "rooooosaaado" av chaffisen med uppspärrade ögon.
Samtidigt var det demonstrationer i Medellin och de flesta gator var avstängda. Så åkte helt tvärväck på 2-cb och ladd genom köer där jag såg brinnande papperskorgar och upplopp på gatorna i en skum taxi medan han pratar med sina taxivänner på komradion om "el gringo"....
Var nog värsta taxiresan i mitt liv, när jag kommer fram till hostellet är det ett riktigt pisshostel där de spelade musik högt till tre på natten och jag låg och hade AT i dubbelsängen som gnisslade värre än en rostig ford escargot.....
Juste, jag fick pröjsa dubbla priset än vad vi hade kommit överens om men jag orkade inte jiddra.