Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-03-02, 13:55
  #1
Medlem
Hej,
Har någon gjort BYAs väktarutbildning testet, vad handlar den om, är det något jag borde plugga på innan jag startar testet?
Tack.
Citera
2021-03-02, 14:05
  #2
Medlem
Pope666s avatar
hört att det är jätte komplicerat med mycket juridik som ligger på mastersnivå inom juridik och att det är ytterst få som klarar det. BYA har riktigt hårda krav på sina studenter.

Hört att BYA ligger på en högre nivå rent kvalitemässigt än både SU och UU. Helt sjukt!
Citera
2021-03-02, 14:26
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cavado7069
Hej,
Har någon gjort BYAs väktarutbildning testet, vad handlar den om, är det något jag borde plugga på innan jag startar testet?
Tack.

Det är språktest, lite logik och problemlösning. Inget att förbereda sig för. Är du normalbegåvad
så klarar du det lätt.
Citera
2021-03-02, 15:57
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
hört att det är jätte komplicerat med mycket juridik som ligger på mastersnivå inom juridik och att det är ytterst få som klarar det. BYA har riktigt hårda krav på sina studenter.

Hört att BYA ligger på en högre nivå rent kvalitemässigt än både SU och UU. Helt sjukt!

Ja, för det krävs ju en mastersutbildning för att kunna 4 paragrafer i RB, två paragrafer i PL, några viktigare paragrafer i FAPen för bevakningstjänst och 3 paragrafer i BrB.
Citera
2021-03-03, 15:40
  #5
Medlem
unrecognizeds avatar
För att ge ett seriöst svar är väktarprovet som ges ett skämt och vem som helst som är någorlunda normalbegåvad klarar det med ögonbindel på sig.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback