Citat:
Ursprungligen postat av
Anedin
Jag tror du har blandat ihop begreppen lite av vad som skrivs. Ryggdunkare??? Var har du fått det ifrån? Att säga att någon är duktig i sitt yrke bedyder väl inte ryggdunkare och att personen skulle klara av att slå ner folk.
Blandar jag ihop begreppen? Kommer från personen som blir kränkt av jag kallar en speciallistofficer vid dess grad. Grattis!
Citat:
Ang medium snacket så var det inte något som egentligen var just en trovärdighet för att det var ett medium som uttalat sig om en annan teori än självmord som du bestämmt dig för.
Jag fattar inte vad du skriver, det var inte just en trovärdighet? Att ett medium drar en vals om något var en trovärdighet? Eller var det inte det? Varför skriver du det då? Snälla skriv så man begriper vad du vill ha sagt. Om du nu är svensk och har åldern inne för Flashback kan du ju i så fall försöka bevisa det och anstränga dig lite. Ibland blir man helt snurrig i huvudet av dina meningar.
Citat:
Det skulle kunna finnas en helt annan sanning än din sanning. Att diskutera/spekulera i vad som ev kan ha hänt förutom självmordsteorin är inget för din låsta hjärna. Det finns många fall som är jätteintressanta där det har visat sig vara något helt annat än vad polis först har trott.
Är min hjärna låst? Och det är inte din då? Om du har hängt med i trådarna så hade du sett att min hjärna de facto inte alls är låst. Jag har haft en övertygelse om att han antingen var bragd om livet eller råkat ut för en olycka. Och det har jag skrivit till dig också. Men eftersom du inte alls kan ta in vad andra säger bortsett från dina RYGGDUNKAR kompisar som tycker precis som dig, så kan man ju förstå att du låser dig fast och upprepar saker. Skillnaden mellan dig och mig är dock att jag gått på den faktiska bevisning och indicier som finns i fallet och byggt min uppfattning efter det. Det gör inte du, du går ju uppenbarligen bara på känsla. Vilket är ganska tydligt om man måste blanda in medium för att få till teorier.
Citat:
Du är inte speciellt pricksäker med dina spekulationer om människor. Jag är varken turk eller har något annat modersmål än svenska och jag tycker vi har många enormt bra poliser i vårt land..De flesta är Riktigt beundransvörda men sen finns det även de som är mindre bra och kommer aldrig bli något så smart som GW.
Nej men berätta vad det är för fel då? Om du nu har svenska som modersmål och åldern inne för Flashback kan du ju förklara varför du inte förstår enkla ord och meningar? Och varför du inte kan uttrycka dig. Om du sitter på någon utvecklingsstörning eller diagnoser kan du ju då säga det så kanske vi förstår och kan se mellan raderna där.
Citat:
Gå tillbaks och läs en del av dina kommentarer så kan du se hur dumt du uttrycker dig om både DA och hans familj och hur du har fastnat i DA. s yrkesroll /utbildningar.. Det verkar som det är det viktigaste för dig i det här fallet före det tragiska i själva hönddelsen och vad hände egentligen som ingen av oss vet och hur fruntansvärt tragiskt det här är för hans närmaste. Det är fler än jag som har frågor på saker som tydligen långt tidigare tagits upp.. här. Är det ett problem för dig så låt bli att läsa och låt andra få utrymme att svara om de vill.
Men se igen, Du förstår ju inte alls vad jag skriver? Du/Ni skriver felaktigheter, lögner och spottar ur er okunskap, faktafel och allt möjligt skit om en avliden kollega. Vad fan tror du själv att jag hakar upp mig på då? Sluta fantisera och dra med idiotgrejer då. Om inte jag och några till hade funnits här så hade DA gjort GU på K4, Flera utlandsmissioner, (vilket är en lögn som du bidragit direkt till) Han hade haft någon super hemlig befattning där han ska trycka på någon knapp när vi blir invaderade av ryssar. Han hade varit fallskärmsjägare och tydligen hade han automatiskt blivit någon slags expert på att slåss och kan omöjligt bli övermannad av förortsgangsters. Om du bara kunde stanna upp och lyssna till dom som vet vad dom pratar om hade det inte varit något problem. Men det går liksom inte in.