Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Anhöriga har själva gått ut med att polisens slutsats är självmord och att det är sekretess på utredningen.
Kan du sluta spamma tråden nu med dina tvångstankar?
Anhöriga har gått ut med vad polisen sagt till dom, ja, med de är inte övertygade, vad vi ser. Vad vet de som gör de misstänksamma? Vet du det?
Att @anedin har enligt dig tvångstankar och spammar tråden kan väl även gälla dig med flera? Så fort hen skriver bu kommer spammande tvångstänkande med bä, inte minst den "supande araben" 😏
Bra med det att ni håller tråden levande tills fakta kommer - dock inte troligt att det kommer ut mer? - om inte anhöriga kommer ut med något ???