2021-09-14, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pi-ella
Tråkigt att vissa i tråden anser sig ha mer rätt att spekulera med hänvisning till att deras argument är mer logisk och korrekt än dina.
Även om dessa personer inte håller med så har du rätt om att tråden är öppen för medlemmar att uttrycka sina funderingar och tankar fritt.
Tack!
Jag kan bara hålla med
Citera
2021-09-14, 00:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan.joh63
Självmord?

Det är ingen som har fakta /bevis på att det är självmord. Det är endast spekulationer här på sidan utifrån att polis gick ut i media då DA hittades med att inget brott föreligger.
Sen dess har inget mer skrivits om fallet och ingen har fått tagit del av någon utredning. Enl nära anhöriga har polisen sagt att utredning inte är klar. Vad som stämmer vet ingen av oss här.
Citera
2021-09-14, 00:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dream.71
Du bör lämna tråden eftersom du visar ingen respekt för Deniz över huvud taget. Dina teorier hör inte hemma här. Jag tycket synd om alla dem som mår dåligt, inte ens när dom tagit livet av sig får de någon respekt. Det är inget annat än ren arrogans och okunskap samt brist på empati. Skandal!!

Menar du att det är respekt fr dem som hittarpå att dom vet fakta i fallet? Som sitter och nervärderar familjen och även dömer dem utifrån att dom är fr turkiet?
Jag har all respekt och empati för människor som mår dåligt och tyvärr så finns det många människor där ute mår psykiskt dåligt.. Men ingen av oss här vet om DA mådde psykiskt dåligt. Kanske gjorde han det? och kanske gjorde han inte det?
Menar du att det är respekt att inte vilja veta vad som hände och hitta på en "sanning" som kanske inte stämmer? Jag har all respekt för DA oavsett vad som är sanningen och jag tycler att man också måste visa respekt för familjen som känner att de vill veta hela sanningen och söker den. Det skulle vem som helst av oss göra om det hade drabbat oss
Citera
2021-09-14, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grammatica
Inte ett ögonblick teor jag att Arda varit kriminell. Jag bara undrade över släktskap, och jag kanhända hade lust att spekulera i om de långa fingrarna försökt ta honom.

Det är mänskligt att fundera på olika teorier om vad som kan ha hänt. Dom som bestämmt sig för att det är inget annat än självmord har ju bestömmt sig för att det är det dom tror så jag förstår inte alls varför de är kvar på tråden när de inte är intresserade av att tänka vidare mer än på sin egna" sanning "
Citera
2021-09-14, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av One2Many
https://acegif.com/wp-content/uploads/applause-27.gif

En gång i tiden var flashback bra, nu känns det mest som en plats där smånassar och stolpskott huserar för att sprida verklighetsfrånvänd dynga. "Medium på facebook", jösses....

Den här tråden borde få vila i frid tills någon ny information framkommer, ex obduktionsprotokoll. För det är klart som fan grabben sprängde sig själv, är tyvärr inte helt ovanligt med psykisk ohälsa och självmord för män med högpresterande macho-yrken.

Det kan jag hålla med dig om att män är de som ligger högst på listan som tar sitt liv enl statistik. Nu är det inte medium som var det primära i mitt uttalande ang en teori, det var själva teorin om vad som ev kan ha hänt som var intressant och inte helt omöjlig. Men det är spekulationer precis som era med självmord/psykisk instabil. Om jag inte minns fel så är du den som gick ut med säkerhet om exakt vad det var för sprängämne som hade anvönts och att du hade känningar som upplyst dig om den informationen???
Senast redigerad av Anedin 2021-09-14 kl. 00:49.
Citera
2021-09-14, 00:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Det är självklart tröttsamt när användaren upprepar samma frågeställningar och felaktigheter, trots att det redan är avhandlat 100 gånger.

Som en gammal trasig skiva på repeat, typ. Ingenting går in.

Eftersom det är självmord, naturligtvis. Det är också utrett tidigare i tråden.

Exempelvis här: https://lawline.se/answers/kan-polisen-avsla-begaran-om-utlamnande-av-allman-handling-nar-forundersokningen-lades-ner-for-55-ar -sedan

Utrett tidigare i tråden? Av vem? Det är bara spekulationer och inget annat än spekulationer eller vet du någon här som har mer fakta än vad DA anhöriga har?
Citera
2021-09-14, 06:09
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Utrett tidigare i tråden? Av vem? Det är bara spekulationer och inget annat än spekulationer eller vet du någon här som har mer fakta än vad DA anhöriga har?

Anhöriga har själva gått ut med att polisens slutsats är självmord och att det är sekretess på utredningen.

Kan du sluta spamma tråden nu med dina tvångstankar?
Senast redigerad av Vaxad 2021-09-14 kl. 06:12.
Citera
2021-09-14, 09:59
Medlem
Citat:
Anhöriga har själva gått ut med att polisens slutsats är självmord och att det är sekretess på utredningen.

Kan du sluta spamma tråden nu med dina tvångstankar?

Anhöriga har gått ut med vad polisen sagt till dom, ja, med de är inte övertygade, vad vi ser. Vad vet de som gör de misstänksamma? Vet du det?

Att @anedin har enligt dig tvångstankar och spammar tråden kan väl även gälla dig med flera? Så fort hen skriver bu kommer spammande tvångstänkande med bä, inte minst den "supande araben" 😏
Bra med det att ni håller tråden levande tills fakta kommer - dock inte troligt att det kommer ut mer? - om inte anhöriga kommer ut med något ???
Citera
2021-09-14, 12:54
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cactaceae
Anhöriga har gått ut med vad polisen sagt till dom, ja, med de är inte övertygade, vad vi ser. Vad vet de som gör de misstänksamma? Vet du det?

Att @anedin har enligt dig tvångstankar och spammar tråden kan väl även gälla dig med flera? Så fort hen skriver bu kommer spammande tvångstänkande med bä, inte minst den "supande araben" 😏
Bra med det att ni håller tråden levande tills fakta kommer - dock inte troligt att det kommer ut mer? - om inte anhöriga kommer ut med något ???

Men vad spelar det för roll om anhöriga är övertygade eller inte? De har ingen information om varför utan enbart resultatet och polisens ord att gå på.

Nej, det kommer givetvis inte komma något mer. Låt tråden dö istället.
Citera
2021-09-14, 13:56
Medlem
adcals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bengan.joh63
Självmord?

Bara jag som har hört rykten inom det militära med pentylstubin?
Citera
2021-09-14, 13:59
Medlem
Citat:
Men vad spelar det för roll om anhöriga är övertygade eller inte? De har ingen information om varför utan enbart resultatet och polisens ord att gå på.

Nej, det kommer givetvis inte komma något mer. Låt tråden dö istället.

Tjah... 😄 kan inte låta bli! Kan du 😂 ?
Citera
2021-09-14, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adcal
Bara jag som har hört rykten inom det militära med pentylstubin?
Du kan fråga en som kallar sig One2Many här på sidan. Om inte jag minns fel så gick han ut med vad det var för sprängömne.
Han hade kontakter som viskat det i hans öra så han sa sig vara mycket säker på detaljer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in