Citat:
Så du tror att du känner föräldrarna gm fb? Jag följer dem också och det som man ser där är absolut inget konstigt med dom och deras beteende.. Den fruktansvärda oron de gått igenom sen denna gemska upplevelse deras sons död är npgot du bör respektera. Tönk om det hade vart ditt barn då hade du nog inte vsrit så kaxig.
Har du registrerat dig här för att läxa upp folk ?
Har du någon anknytning till DA's föräldrar eftersom du reagerar med upprördhet över hur folk upplever DA's föräldrar och relationen mellan DA och hans föräldrar ?
Jag tror de flesta som skriver här har full respekt för DA's bortgång och föräldrarnas trauma, chock och sorg.
Det finns massor med trådar här på forumet där folk skriver om avlidna personer, deras närstående, deras liv. Tänker du skriva i de trådarna också att folk ska respektera den döde och den dödes närstående, och helst inte skriva något alls om det/dom ?
Jag säger som Eastman - det här är ett diskussionsforum och ingen kondoleansbok för anhöriga.
Jag tror inte närmast anhöriga sitter och läser här om vad allmänheten tror och tycker om den här tragiska händelsen, och gör dom det så är det självförvållat. Möjligtvis att bekanta till DA eller kollegor läser här.
Är det så att du tycker skrivandet om DA och hans anhöriga är respektlöst så kan du väl kontakta en mod. och be dom låsa tråden. istället för att gå lös på folk som är av en annan åsikt än du i ämnet.
Jag har själv inget mera att tillägga i ämnet än fast det fattas en del pusselbitar i pusslet att förstå vad som hände och varför ? Det är ju ingen idé när såna som du dyker upp och är upprörd över trådens existens trotts att det blev ett enormt pådrag och skrevs en hel del i media om DA's försvinnande, och när "polacken" hittade han död för några veckor sen.
Jag har aldrig upplevt en sån stor sökinsats och så mycket uppmärksamhet kring en persons försvinnande tidigare, han var ju ingen kändis utan en random person eller yrkesmilitär om nu titeln är orsak till all uppmärksamhet, och det är det som gjort att man dragits till händelsen skrivit om det här.