2021-03-24, 21:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av asylsokandnarkoman
Eller så hittade han en bomb gömma och dödades därför?

Eller så är det en tragisk fallolycka!
Citera
2021-03-24, 22:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av asylsokandnarkoman
Respek-mös?
Stavfel av mig.. hoppas du är inteligent nog att se att det skulle stå.. Respeklös! Att ha respekt här när man skriver borde vara ett vuxenansvar mot familjen och den avlidna Deniz
Citera
2021-03-24, 23:10
Medlem
asylsokandnarkomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anedin
Stavfel av mig.. hoppas du är inteligent nog att se att det skulle stå.. Respeklös! Att ha respekt här när man skriver borde vara ett vuxenansvar mot familjen och den avlidna Deniz

Det har du rätt i
Citera
2021-03-24, 23:13
Medlem
asylsokandnarkomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kallamakaronen
Eller så är det en tragisk fallolycka!

Då har du missat alla bilder på fyndplatsen (finns i den andra tråden om Deniz). Många tydliga bevis på sprängning.
Citera
2021-03-25, 01:17
Medlem
Vad är det för fel på er som fortfarande spekulerar i Deniz Ardas död?

Kan ni inte låta honom vila i frid? Ge hans släktingar och vänner (som självklart fått veta mer än allmänheten) lugn och ro!
Citera
2021-03-25, 03:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Turkiska föräldrar. Stöddiga grottmänniskor som inte fattade att Deniz blivit svensk och var mer realistisk om framtiden än de var? Deniz var 31 och bodde i 26 kvadratmeter lgh. Han skulle upp till snö, kyla och mörker i Arvidsjaur för femtioelfte gången? Han var nog trött på allt och hans märkliga föräldrar gjorde inte saken bättre?
Håller med, tror han hatade föräldrarna men visade inte det. Han tog livet av sig som ett F U till dom.
Citera
2021-03-25, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Suntoucher76
Håller med, tror han hatade föräldrarna men visade inte det. Han tog livet av sig som ett F U till dom.
Vad är det för fel på folk som skriver här? Vem är du som spekulerar om Deniz föräldrarrelation som du inte vet någonting om? Det är förtal vissa håller på med här.. Låt familjen få frid i sin sorg.
Citera
2021-03-25, 03:43
Medlem
Citat:
Vad är det för fel på folk som skriver här? Vem är du som spekulerar om Deniz föräldrarrelation som du inte vet någonting om? Det är förtal vissa håller på med här.. Låt familjen få frid i sin sorg.
Detta är ett forum och det är därmed fritt att spekulera vad man tror hänt.
Citera
2021-03-25, 03:46
Medlem
Citat:
Detta är ett forum och det är därmed fritt att spekulera vad man tror hänt.
Var då lite mer vuxen i era uttalanden och mer respektfulla..och använd sunt förnuft
Citera
2021-03-25, 04:06
Medlem
Citat:
Var då lite mer vuxen i era uttalanden och mer respektfulla..och använd sunt förnuft
Ingen har någon egentlig skyldighet att visa hänsyn eller respekt här eftersom detta är ett forum där alla spekulerar hej vilt. Jag har följt föräldrarna och tråden sedan han försvann och jag anser att föräldrarna är udda. Jag tror även att dom är en bidragande orsak till självmordet. Det dom har visat är besatthet snarare än kärlek.
Citera
2021-03-25, 19:44
Medlem
Citat:
Ingen har någon egentlig skyldighet att visa hänsyn eller respekt här eftersom detta är ett forum där alla spekulerar hej vilt. Jag har följt föräldrarna och tråden sedan han försvann och jag anser att föräldrarna är udda. Jag tror även att dom är en bidragande orsak till självmordet. Det dom har visat är besatthet snarare än kärlek.

Vet inte var du har fått för dig att just forum är en exklusiv frizon där man får säga vad man vill. Yttrandefriheten är inskränkt i Sverige och vissa saker får man inte säga. Om man gör det ansikte mot ansikte eller på ett internetforum spelar ingen roll.

Att spekulera som du gör är visserligen förmodligen inte olagligt, men det betyder inte att du borde göra det. Speciellt eftersom du varken har en grund för dina påståenden eller en bra anledning till att spekulera så.
Citera
2021-03-26, 01:35
Medlem
Citat:
Så du tror att du känner föräldrarna gm fb? Jag följer dem också och det som man ser där är absolut inget konstigt med dom och deras beteende.. Den fruktansvärda oron de gått igenom sen denna gemska upplevelse deras sons död är npgot du bör respektera. Tönk om det hade vart ditt barn då hade du nog inte vsrit så kaxig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in